April mama's 2010 deel...17!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Goedemorgen!

nog laat geworden zie ik gister;) hier wast 1 uur en vanmorgen om kwart over 7 kwam madam. GAAAAP..

vandaag beetje thuishangen vanmiddag nog ff wandelen denk ik..

@Chil werkse!!

@ingrid veel plezier met naar een nieuwe auto kijken!

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

goeiemorgen
    hier ga ik me is uit bed hijsen en klaar maken voor het grote feest heb belooft aan me sm dat ik zou helpen met de voorbereidingen maar voor ik aangekleed opgetut ben en noa en thobias dat zijn ben ik anderhalf uur verder dan moet ik het camping bedje nog bij me sz brengen want noa gaat een nachtje uit logeren

en dan naar me s.o alles klaar zetten voor het feest van vanmiddag

3. lautjuhhh

@tm feest heb ik wat gemist?

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

me schoonpaps is gister 50 geworden

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen,

TM veel plezier!

Lautjuh oei da's een kort nachtje

Hier was het 8.00 uur, mooie tijd :). Manlief is vanochtend vroeg al naar de halal slachterij vertrokken om vlees te kopen (heerlijk zo op je nuchtere maag :D ) dus die zal zo wel terugkomen met een lading vlees wat in de vriezer moet. Verder moet ik straks nog wat boodschapjes halen dus ik hoop dat de regen nog even op zich laat wachten.

6. lautjuhhh

@Tm veel plezier en gefeliciteerd!

@eylem das een mooie tijd idd. Gaat het regenen vandaag dan?

@hier pfff laetitia is jengelig jemig.. word er echt gek van. dit is nu al 3 dagen zo dus ik hoop dat snel die tandjes door zijn. Eten doet ze ook slecht vandaag..

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Goede morgen ! Korte nachtjes..
    Eylem; gelukkig bij jou niet zo kort !
    Hier goede nacht, maar slechte ochtend.. pfff alleen maar gejengel. Ze ligt nu weer terug in bed ( te jengelen.. ) hopelijk valt ze even in slaap en wordt ze wakker met een beter humeur

8. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

morgen!

hier was het kwart over 8 gelijk even smane met alyss onder de douche geweest, papa is er nu dus ben gaat zo aan de auto sleutelen met hem.

Tm, veel plezier!

lau, oei das kort nachtje

eylem, oke dan heb je weer genoeg vlees, waar gaat je man heen?

kris, hopelijk gaat ze nog even slapen!

hier, ga maar eens boodschapjes halen voor de regen komt, en daarna alyss maar een banaan geven, moeten natuurlijk op al die 50 :D

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nonnie: De pil is ook in je stopweek gewoon veilig. De pil zorgt ervoor dat je geen eisprong hebt en dus ook niet bevrucht kan worden. Dat is in de stopweek niet anders.

@ libido: Uhm….was da? Echt hoor, sinds ik van Ayla ben bevallen heb ik echt bijna nooit meer zin gehad. Dit tot grote frustratie van Arco.

@ Kris: Ayla drinkt veel te weinig. Alleen ’s morgens en ’s middags 150cc melk en tussendoor een paar muizenslokjes water of diksap. Dus ik vind het moeilijk om te beoordelen of Sanne (te) veel drinkt.

@ Chloe: Je leest het vast niet meer, maar heel veel plezier vandaag. Ik hoop dat jullie het een beetje droog houden.

@ TM: Veel plezier vandaag!

@ Eylem: Heerlijk dat Irem zo goed slaapt momenteel.

Tobin kwam vannacht om 03.45 uur na de voeding van 00.00 uur. Dat was dus erg lekker. Alleen komt hij daarna gewoon weer standaard om 06.00 uur. En omdat hij weer last van zijn buikje had heb ik tussen 04.15 en 06.00 ook niet echt geslapen, dus ik was een beetje gaar vanmorgen. Maar na een lekkere douche en een ontbijtje voel ik me alweer een stuk beter. Jammer dat ik nou precies vanaf vandaag zou stoppen met koffie ;).

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Het is hier trouwens echt raar weer. Het ene moment schijnt de zon en het volgende moment komt het met bakken uit de lucht vallen :(.

11. lautjuhhh

@mermaid goeie nacht dus!

@nonnie boodschapse!

@ hier net lekker ontbeten met afbakbroodjes mjam. straks ff wasje aan zetten en afhale n

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, ik ga eens even kijken of Tobin het ermee eens is dat ik hem in de box leg zodat ik even kan stofzuigen.

13. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

zo lekker rustig hier, heb toch maar eerst mezelf opgemaatk en alyss een banaatnje gegeven dus we gaan nu richting ah, vanavond andijvie met groentesausje en gehaktbal, heel raar op zaterdag maar ben heeft een week patat met vlees gegeten dus die mistte zijn hollandse hap wat ook wel begrijpelijk is dus wij eten lekker vers en warm vanavond hahaha

lau, warme afbakbroodjes mjamm :)

mermaid, toch een redelijke nacht dus, ben benieuwd of het helpt zonder koffie ;)

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    mermaid redelijke nacht dus. kun je anders geen decaf halen?

tm veel plezier

eylem, lekkere nacht! is hij al weer terug?

kris en lau....balen van de jengelende kids

nonnie, lol 50 bananen :) lekker andijvie:)

hier is het erug rustig :cool: dus ga dadelijk maar iets bakken ;) je moet toch wat ;)

trouwens...over libido....voor degene die ook nooit zin hebben...hoe vaak geven jullie er aan toe ? :)

15. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ben er trouwens niet meer vandaag, of misschien vanavond. Er komen vrienden op bezoek met hun zoontje van 2,5 jaar. Gezellig !! Alleen duim ik dat Sanne haar humeur nog veranderd.. maar goed dat zien we wel. Het zijn zo ongeveer onze beste vrienden, dus op zich maak ik me er dan minder druk om. Ze weten wat het is een jengelend kind..

@ Mermaid; balen zeg van je nacht ook. Ik hoop dat het stoppen met koffie werkt voor Tobin. Sanne hebben we uiteindelijk probiotica gegeven tegen de darmkrampjes en dat hielp hier super, maar ja lastige is ieder kindje is anders en de oorzaak was bij Sanne w.s de anti-biotica die ze tijdens de bevalling en vlak erna gehad heeft. Dat is bij Tobin natuurlijk anders..

Oh enne dat zijn dus de vrienden waarvan hun zoontje Tobin heet.. ha ha.. Dus vandaag heb ik lekker een hele dag Tobin over de vloer..

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ahum...over libido kan ik ook nog wel wat schrijven :) het ging net wat beter, maar sinds ik zwanger ben is het weer verder tot onder het dieptepunt gedaald :). Ik heb echt 0,0 behoefte, maar goed....

Chilleke lastig is dat he? Hier een man die bepaald geen last heeft van een gedaald libido ;) hier is het gemiddelde 2 keer in de week ofzo....ik maak gewoon af en toe zin want als het aan mij zou liggen zou er helemaal niets meer gebeuren maar dat vind ik niet eerlijk en bovendien als het dan eenmaal zover is vind ik het toch wel weer leuk :cool: maar het initiatief komt niet van mij

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nonnie, slachterij is in Elst, dus niet heel ver weg.

Mermaid hopelijk helpt het zonder de koffie!

Chilleke wat ga je bakken? Je brengt me op ideeen ;)

Kris veel plezier vandaag!

Zo ik heb Irem even volgestopt met aardbeien en aalbessen :p zometeen even wat boodschapjes halen, de zon schijnt gelukkig!

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, ik zie op Buienradar dat er over ca. een uurtje een lekkere bui over Woerden komt. Ik moet vanmiddag nog even naar de C1000 en de DA, dus ik hoop dat het dan droog is, want dan ga ik even lopend en neem ik Ayla en Tobin mee.

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    eylem, ik ga schuimpjes maken van eiwit ;) super simpel, 2 eiwitten opkloppen 100 gr suiker geleidelijk er bij ;) (heb nu 1 theelepel cappuchinopoeder erbij gedaan) en dan kloppen en op de bakplaat , 1 uur op 150graden ;)

dus dat staat er in ;)

enne 2 keer per week :$ wooow

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen!

Hier waren ze om acht uur wakker en Roeland is eruit gegaan zodat ik kon blijven liggen :D Toen om tien uur wakker gemaakt door twee op bed klimmende mannetjes.

Zo even alles hier klaar maken en auto kiijken. Krijgen ook nog visite vandaag maar Roeland heeft het afgesproken en geen tijd overlegt dus geen idee hoe laat ze komen, niet handig en heb eigenlijk ook geen zin in mensen in huis maar goed het is niet anders.

Deel Deze Pagina