April mama's 2010 deel...17!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Libido, sinds ik last heb van mijn bekken kan ie het allemaal vergeten maar normaal doe ik m'n best voor 1x in de week maar soms kan ik echt gewoon geen zin maken.

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ingrid: Bij wat voor auto gaan jullie kijken?

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@chil ik probeer 1x in de week maar soms is het minder soms vaker.. dat verschilt in de zin van heb ik zin om zin te maken :p

@kris gezellig visite!

@hier net was afgehaald en wasje gedraaid zo ff uithangen laetitia ligt al op bed die was niet meer te houden. keuken is ook opgeruimd dus straks ff stofzuign

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Voor Arco was het echt even afkicken toen ik eenmaal zwanger was van Ayla, want voor die tijd deden we het vaak wel 4 à 5 keer per week. Nou, dat is er niet meer van gekomen hoor sinds mijn eerste zwangerschap...

5. lautjuhhh

hier ook hoor.. tis flink gedaald sinds toen

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Verschillende auto's maar wel bij dezelfde garage. Ligt er ook een beetje aan hoeveel eraf kan van de prijs want hebben geen inruil en of er drie stoeltjes inpassen, drie driepuntgordels achterin zitten en dat soort dingen die ik op internet niet bij elke auto kon zien.

Gaan zelfs stations bekijken:$:D:cool:

7. lautjuhhh

het begint hier ineens te waaien en te betrekken zeg! hoop dat het vanmiddag droog blijft en we nog ff kunnen gaan wandelen met laetitia, manlief is wel voor de zekerheid alvast boodschappen doen

8. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

heb eerst even alle antwoorden gelezen om te kijken of ik eerlijk zal antwoorden :D

maar dat doe ik wel, in tegnstelling to de rest hier watn ik lees gem 1x in de week, heb je hier eentje met libido van zandkorrel zoals ik al zei, hier is het dus zin maken en dat komt uit in 1x in de 2 weken met veel pech als ik echt geen zin heb om zin te maken is het maar 1x per 3 of zelfs 4 weken :)

heb gewoon geen zin meer ;)

als ik van de pil af ben schiet het omhoog en dan kom ik uit bij de waardes van mermaid, 4 keer per week, maar ja als je geen kindjes wil zal je toch voorbehoedsmiddelen moeten gebruiken en condooms werkt hier niet prettig, hebben besloten om aan de pil te blijven tot we de beslissling nemen of we wel of niet willen gaan voor een 2e daarna gaat er bij ben een knoopje in, zodat ik niet aan de hormonen hoef ;)

9. lautjuhhh

@nonnie das slim idd eerst aan de pil blijven dan kun je op een gegeven moment zeggen oke dr komt wel of niet een tweede en daarvanuit een beslissing nemen. wel balen dat jou libido zo zakt van de pil. vind je dat zelf af en toe niet vervelend?

10. nonnie26

oh chill, besef me ineens dat we tuusendoor nog wel eens elkaar verwennen zeg maar dus zonder sex

11. nonnie26

jawel drama, zeker omdat ik ook weet hoehet wel kan zijn dus toen ik van de pil af was schoot het omhoog en had ik eigenlijk altijd wel zin was altijd wel te porren zeg maar, maar sinds ik de pil weer slik is hnet weer weg, dacht voor dat ik stopte dat het aan mij lag dat ik vreemd was ofzo omdat ik weinig zin had, maar toen ik stopte ging er een wereld voor me open en toen wist ik dus dat ik niet raar of apart was maar dat mijn libido gewoon zakt door de pil, heb ook verschillende geprobeerd maar allemaal zonder succes..

12. lautjuhhh

zo hier is het huis weer een huis in plaats van een woonkamer met overal en nergens speelgoed dat neergesmeten is door een gefrustreerd meisje. heb het allemaal maar weer eens bij elkaar gelegd haha..

hoe leren jullie trouwens af dat ze op de bank klimmen? want laetitia klimt regelmatig op de bank gaat dan staan en staan dansen en klettert er dan bijna vanaf.. dus vind het doodeng.. dus nu hou ik haar elke keer tegen maar dat levert een hele hoop gejengel huil en boosheid bij dr op.. hoe doen jullie dat?

13. lautjuhhh

@nonnie das wel echt balen dan zeg! en dan valt er ook zo weinig aan te doen..

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier ook hoor, maar lijkt me ook niet meer dan normaal dat dat veranderd als er kinderen komen

15. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Kris hier eentje die juist te weinig drinkt. 's Morgens ongeveer 100 cc melk en tussen de middag ook zoiets. Verder doet ze de hele dag met 1 tuitbeker diksap. De ene dag komt ze maar op de helft van die beker en de andere dag drinkt ze hem wel leeg. Meer krijg ik er echt niet in.

Chloe veel plezier vandaag!

TM nog gefeliciteerd met je schoonvader!

Ingrid jij gefeliciteerd met jullie 3e? jaar geregistreerd partnerschap!
    Je hebt lekker uit kunnen slapen, heerlijk!

Mermaid een goed begin van de nacht, beetje jammer van de tweede helft...

Nonnie mijn libido komt heel dicht bij die van jou uit hoor :) De keren tijdens de zwangerschap zijn sowieso op 1 hand te tellen en moet zeggen dat sinds de komst van Elisa de zin al aardig was gedaald. Nu moet hij er helemaal niet meer mee aan komen, want ik heb er echt geen zin in. Zit er een bewegend kindje in je buik te spartelen terwijl je bezig bent, nou nee dank je...

Ik ga even wat was opvouwen. Elisa slaapt al een uur dus heb nog een uurtje hopelijk.
    We waren gister bij vrienden wezen eten en waren pas om 22.45 thuis. Elisa heeft helemaal niet geslapen daarzo en alleen maar druk gespeeld met hun 2 kids. Ongelooflijk zeg! Helaas was ze om 7.30 alweer paraat haha.

16. lautjuhhh

@Ka was gezellig dus gister :) dan heeft ze het lang volgehouden zeg!

17. nonnie26

ka, klinkt als een gezellige dag gisteren!

lau, hier kan ze zelf op de bank, gaat tegen de leuning staan of gewoon netjes zitten in het begin ook vaak springen en doen maar ben heel duidelijk geweest een bank is om op te zitten dus op de bips ;) als ze er af wil draait ze op haar buik en glijd netjes achterste voren ervan af, dus hier geen problemen daarmee

oh en lau, je hebt me op een idee gebracht had net blikjes gehaald bij de aldi en heb gelijk afbakbroodjes meegenomen voor morgen :p

18. lautjuhhh

@nonnie haha lekker he ;) mm misschien dr eens op dr kont blijven zetten als ze op de bank is..

@hier zo extra nieuws kijken over noorwegen

19. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Lau ik zou haar ook steeds op haar billen op de bank zetten en als ze niet luisteren wil dan maar van de bank af. Wel even aanhouden vrees ik.

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ingrid: Ok dan, ben benieuwd wat het gaat worden voor auto. Ik wilde ook nooit een station, dat vond (en vind :cool:) ik echt het toppunt van burgerlijkheid. Maar nu hebben we er toch 1 en ik ben er zoooooo blij mee. Helemaal nu met die duowagen is het ideaal. Ik zou met 2 kleine kinderen echt niet meer zonder die station willen.

@ Nonnie: Als je zo’n last hebt van die hormonen in de pil waarom probeer je dan niet eens een spiraaltje. Die geeft veel minder hormonen af en ook nog plaatselijk. Ik ga als het straks weer mag ook een spiraaltje laten plaatsen.

@ Eylem: Ja, ik ben heel de dag voor Ayla en nu natuurlijk ook Tobin aan het zorgen en als die dan slapen dan ben ik blij dat ik gewoon op mijn kont kan zitten, of kan slapen. Dan heb ik echt geen zin om Arco nog te entertainen. Maar ja, voor Arco is dat toch anders. En dat snap ik ook wel eigenlijk, we zijn tenslotte elkaars partners, maar we hebben al in geen eeuwen meer fatsoenlijke sex gehad.

@ Ka: Zo zeg, Elisa vond het zeker erg gezellig dan gisteravond dat ze helemaal niet geslapen heeft.

Deel Deze Pagina