@ Eylem; zo gauw wij uit zicht zijn gaat het wel goed. Ze huilt als we weg gaan, maar na 1 a 2 min is het goed. ( aldus de juffen van het kdv .. ) met andere kindjes gaat het ook prima ( Tobin mocht wel dichtbij komen.. )
Kris ok gelukkig maar...maar vreemde volwassenen is dus eigenlijk een probleem zeg maar. Ja wel lastig want je kunt ze ook niet echt vermijden! Kan me voorstellen dat je er een beetje mee in je maag zit
ja i.d. .. nou ja.. ik moet er gewoon wat mee. Hoor mezelf steeds zeggen ; " t ja is een fase... " maar ondertussen heb ik het idee dat ik mijn kop in het zand steek. Het is gewoon niet goed. Ze heeft het echt te..
Dan gewoon niet meer aarzelen maar een stap verder zetten en eerst maar eens het CB bellen! Die kunnen je vast wel verder helpen of in ieder geval verder op weg helpen. Ladies ik ga afsluiten, tot morgen!
kris, gewoon bellen meid! dan weet je het of een fase is oooh check dit ‪Crazy Marriage Proposal - Guy falls off building!!!‬‏ - YouTube
Gisteren trouwens een kennis bevallen dmv spoedkeizersnee van een jongen, Milan hij is....schrik niet..... 4500gram en 56cm!!
ongelooflijk ik heb me toch een koopdrang de afgelopen dagen.. gelukkig kan ik niets leuks vinden voor zowel Sanne als mij.
Wel deze Gekreukte top met diepe V-hals, afgezet met broderie-randje. - in de Mexx Online Shop Nederland gekocht voor mijn sol gesprek... met een skinny jeans eronder en grijze halfhoge hakken eronder.. kan wel toch...
Ja leuk he Ze is ingeleid met 38 weken en de keizersnede was nadat ze al tien cm ontsluiting had en een uur had liggen persen maar de baby dus niet door haar bekken bleek te passen.