Dat was gelukkig wel allemaal goed allen was er iets met het suikerwater ofzo. Weet ff niet meer precies wat dat was. Lijkt me echt zo kut dat je zolang bezig bent met pijnlijden en uiteindelijk loopt het dan zo.
tja... hier dus hetzelfde verhaal. Ingeleid... vanaf ongeveer 08u pijnlijke weeën om de 5 min. rond 17u weeenstorm zonder resultaat om 19u ruggenprik tegen de pijn en om 01.30 eindelijk 7 cm ontsluiting. Om 02u persen tot 03.00u en uiteindelijk om 04u een spoedkeizersnede....
Ik kreeg gisteren tussen drie en vier een sms dat ze eindelijk mocht gaan persen, toen ineens heel lang niks dus begon me al zorgen te maken en ineens een paar uur later een sms over de ks. Was Sanne ook groot dan?
ik doe ff zwaai zwaai drukke dag gehad. morgen ben ik er weer voor nu trusten. p.s ingrid waar blijft die kleine nou???
nee Sanne was 3580 gram. Maar mijn bekken bleek vrij smal en w.s. heeft ze net niet goed gelegen. Net iets met haar hoofdje omhoog ( sterrenkijkertje... ) maar hoofdoorzaak was het feit dat na 3 kwartier persen de hartslag van Sanne zo omhoog ging dat ze het niet verantwoord vonden om door te gaan. En mijn koorts zo buitenproportioneel steeg.. dat was HET rotste moment van heel mijn bijna 19 uur durende bevalling dat ze zeiden dat ik MOEST stoppen met persen en ze me klaar gingen maken voor een keizersnede... ( wat nog bijna een uur duurde omdat er geen anesthesist in huis was.. )
Heyyy, ja goed Tara is een heerlijk kind en we genieten volop (; Hier ook alles goed met iedereen? Liefs van ons
fijn dat het zo goed gaat !! Ja hier ook alles goed! al behoorlijk wat zwanger of bevallen van de tweede..
Kleine heeft denk ik de weersverwachting mee gekregen en is net zoals z'n moeder niet gek op regen dus die zit nog 'lekker' in mijn buik.
Goedemorgen, ben ik de eerste? Het is ook geen weer om op te staan....maar ja! Heb hier een kleine Houdini op schoot zitten, want toen ik vanochtend haar kamer binnenkwam zat ze zonder slaapzak in bed en ze heeft altijd haar slaapzak achterstevoren aan. Dacht echt HUH maar bleek dat de rits zelf los was gegaan aan de dichte kant, zeg maar, en toen heeft ze zichzelf eruit gewrongen blijkbaar. Hoop maar dat die rits het nog wel doet anders kan die slaapzak ook weg. En verder zit ik lichtelijk wanhopig te bedenken wat we vandaag kunnen gaan doen...word nu al helemaal gek van die regen!
eylem hahahahahaha das wel knap! maar ze was er zeker trots op? Hier ook al wakker en wou nog niet wakker worden maar goed gijs heeft net gegeten en zit nu in de box. ik zweerde trouwens net dat hij "mmmm lekker" zei toen ik met zijn pap aankwam....maar zal het vast verkeerd gehoord hebben.. maar goed GOEIEMORGEN verder
zou wel een stunt zijn als Gijs dat zei bij zijn pap, haha, maar dan moet ie het eerst nog een keertje zeggen
Hij houdt gewoon van lekker eten er moeten prioriteiten gesteld worden! Hey Wonder, lang niet gezien, hoe is het met je?