April mama's 2010 deel...17!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

haha sintje is niet mijn mannetje :p hahahhaha

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    oeps :):):):) sorry ik stuur hem nu gelijk naa je door

3. lautjuhhh

hahaha is goed hoor :p

4. lautjuhhh

Taqn chil hoe is het met je kereltje?

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    bij bed gaan 38.5 pcm gegeven. half uurtje geslapen en nu weer wakker ;)

6. lautjuhhh

hopelijk gaat hij gauw weer slapen!

@Ka hoe is het met jou?

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    en zit iedereen klaar :)

trouwens mijn schoonvader en stiefschoonmoeder stonden net om kwart voor 6 onverwachts op de stoep, had net het eten op tafel gezet. dus gezegd dat we net gingen eten en niet uitkwam. zei ik dat net tegen me ma....zegt ze dat raar en ongastvrij vind:$ is dat ook zo? nee toch...is toch een raar tijdstip en vooral als we net willen gaan eten

8. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Chilleke beterschap met je mannetje!!

Mermaid wat balen dat het aanhappen nog niet zo wil lukken. Goed dat je een lk gaat inschakelen. Ben benieuwd wat ze zegt!

Meer heb ik eerlijk gezegd niet onthouden... Behoorlijk slecht geslapen vannacht. Had slaapdienst, kon niet in slaap komen en de pc bedacht zichzelf een aantal keer op te starten 's nachts en mijn wekker ging om 5.45 weer af. Toen gewerkt tot 10 en vervolgens 1.5 uur rijden naar de keuring van manlief met de hond (laatste eindelijk dit jaar...). Daar de hele dag geweest. Heeft het super goed gedaan! Toen Elisa opgehaald bij mij so, thuis in bed gelegd en dan vanavond nog allemaal visite.

Lau hier gaat het wel goed op zich. Maak me alleen wel wat zorgen. Had de meting nog even bekeken op mijn gemak en alles nog even gelezen. De vk kwam met het hoofdje zelfs uit op 27.5 weken ipv 31. Maar goed, alle metingen rond de 28 weken dus. De gyn kwam tussen de 28.3 en 29 weken uit. Dus iets positiever. Alleen wel op de grens van p10. Onder die grens is de groei niet meer acceptabel. De vk kwam zelfs uit op p5. Met de gegevens van de 20-weken echo erbij lijkt het alsof de lijn afbuigt omdat daar de groei nog op p50 zat, maar nu willen ze dinsdag verder kijken of ze de curve volgt van haar lijntje. Maar mag sowieso waarschijnlijk niet meer terug naar de vk en waarschijnlijk ook weer een zh-bevalling en extra controles. Dat horen we dinsdag allemaal als ze ook de functie van navelstreng en placenta hebben doorgemeten en het bloed en urine hebben onderzocht. Mocht het lijntje wel afbuigen of beneden de p10 zijn dan zou ik niet weten wat er gaat gebeuren eigenlijk. Ben alleen wel een beetje bang voor bedrust of zh-opname of zoiets. Om verder te onderzoeken of groei nog wat te stimuleren ofzo. Maar hoe moet je dat in godsnaam allemaal regelen joh... Ik heb Elisa toch ook thuis, een huis wat niet af is, een man die ook gewoon moet werken. Maar goed, dat is op de zaken vooruit lopen. Eerst maar afwachten.
    Heel verhaal geworden, sorry. Even van me afschrijven hoor.

9. lautjuhhh

Ja ikz i t er helemaal klaar voor!

Nee vind ik niet dat zeg ik ook gerust hoor..

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: Ja, echt balen idd. En zoooo frustrerend. Ik snap gewoon niet wat ik nou fout doe. Soms lukt het aanleggen ineens wel in 1x (zoals net bij het drinken van de 2e borst), maar meestal is het een heel gekloot. En we worden dan beide ongeduldig en gefrustreerd en ik ben ook bang dat hij straks misschien helemaal niet meer aan de borst wil ofzo, omdat het elke keer zo'n gevecht is. Maar ik wil er nu gewoon graag mee doorgaan.

@ Chilleke: Ik had even snel een mail gestuurd, maar kreeg een mail terug dat ze nu vakantie hebben. Kreeg wel de naam van een andere LK door, dus die ga ik maar eens bellen. Wel duur joh, € 105,-- voor een consult aan huis en mijn verzekering vergoedt niks :x. En dan ben ik nog wel aanvullend verzekerd...zucht...

11. lautjuhhh

@ka k snap wel dat je je zorgen maakt meis! Bij laetitia zeiden ze ook dat ze te klein was, en achterliep en bij alle metingen was ze te klein.. tijdens de bevalling stond de couveuse en kinderarts al klaar. maar toen ze er eenmaal uit was was ze groot genoeg! en deed het super!

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wat had je dan moeten doen. Ze wel binnen laten en dan zitten ze lekker op de bank terwijl jullie gaan eten. Nou, daar zou ik ook geen zin in hebben hoor. En ik vind 17.45 uur ook een rare tijd om zomaar aan te komen waaien. Dan ben ik dus vast ook heel ongastvrij...

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ka: Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Als ik jou was zou ik me wel vast voorbereiden op bedrust. Dat wordt vaak toch wel voorgeschreven bij een groeiachterstand...

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    mijn enter houdt er mee op....zo opnieuw opstarten...maar nu dus effe achter elkaar ;) nou ben blij dat ik nie de enige ben die ze niet binnen had gelaten. mermaid...jeetje wat een hoop geld :$ echt onvoorstelbaar...en dan willen ze dat er zoveel vrouwen bv geven... ka...jeetje meid wat vervelend nou voor je....komt allemaal goed dus ik begrijp dat je het nog niet ziet zitten.... wanneer had je nou ook al weer de echo?

15. lautjuhhh

@Chilleke nee hoor je bent zeker niet de enige..

@gtst oeeeee spannend.. en hierna moeten we gewoon 2 maanden wachten...

16. lautjuhhh

bah laetitia wil weer eens niet slapen..

17. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Wooooow Mermaid wat een bedrag zeg! Echt niet normaal! Je moest eerst ook weleens kolven toch? Had je er eentje geleend van het zh?

Lau het is inderdaad ook vaak een schatting. Ze hadden het bij Elisa ook gemeten. Toen zat de vk wel precies goed (nouja op 50 gram na haha) met 2300 gram en de gyn kwam op 2500 gram. Maar toen kwamen ze er pas met 38.4 weken achter en was ze de volgende dag al gehaald. Ook inderdaad met kinderarts en couveuse.

Chilleke ik had ze ook buiten laten staan hoor. Moeten ze anders gaan toekijken hoe jullie gaan eten?

Ik baal wel dat ik niet heb doorgevraagd over hoe en wat als het wel echt te klein is. Ik had zoiets van we zien het dinsdag wel, maar eigenlijk wil ik nu wel heel graag weten waar we aan toe zijn. Nouja. Nu niks meer aan te doen in ieder geval.

18. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    De visite is er...
    Tot morgen!

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ka: Ja, we hadden een kolf gehuurd, was € 2,50 p/d geloof ik.

20. lautjuhhh

@Ka kan je anders niet bellen of niet eerder kan komen omdat je graag wil weten waar jullie aan toe zijn..

Deel Deze Pagina