April mama's 2010 deel...17!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Lastig is dat ja. Mijn man heeft dat ook wel een beetje maar meestal is het over zodra hij die persoon dan een keer echt heeft ontmoet. Hopelijk bij Arco over, of in ieder geval, die jongen verdient op zijn minst een kans, toch? :)

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik verwijs u naar Chilleke ;) trouwens is het nu kermis in Tilburg? Lekker met al die regen :(

Ingrid ohhh daar word je echt niet vrolijk van op de vroege ochtend

Mijn man is met zijn ouders aan het bellen en het is zo sneu want elke keer zodra zij aan de telefoon zijn valt Irem helemaal stil, ze luistert wel maar praat helemaal niet meer. En zodra hij ophangt kletst ze weer vrolijk verder.

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Lekker een dekentje..
    Balen Mermaid dat ie zo over hem denkt, misschien een keer wat afspreken met hun, voor het blok zetten zeg maar, wie weet draait ie bij.

Oooh gatver Ingrid.. ik ken het, had dat donderdag; pies, poep, kots. En die lucht blééf maar hangen! De hond stonk ook een uur in de wind.

Ik wil wat gaan doen! Stomme-frut-zomer!

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zucht, ik zit net een topic in de lounge te lezen over pesto (jaja ;) ) en nu heb ik zoooooooooooo'n zin in een warm broodje uit de oven met pesto, gesmolten mozzarella en tomaat....ohhhh....maar hier in dit stomme dorp is alles dicht op zondag :x

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, idd, dat zei ik ook al tegen Arco. En normaal is hij helemaal niet zo en staat hij altijd voor iedereen open. Maar als het zijn zus betreft is hij zo flexibel als beton ;). Nou ja, die knul is hier 2 maanden, dus we gaan hem vast nog wel eens zien. Ik zelf wil hem eigenlijk best graag ontmoeten. Ondanks dat ik niet zo veel heb met mijn s.z. zie en merk ik echt wel dat hij haar heel gelukkig maakt...

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja in Tilburg nu kermis. Wij gaan dinsdag.. dan is het nostalgische kermis, kids voor een euro.

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Leuk! Daar gaat Jayden zich vast goed vermaken.

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Eylem: jammer dat ze dan juist steeds stilvalt! Herkenbaar trouwens, als we nep-bellen kletst Jayden de oren van je kop af, maar zodra we echt bellen valt ie stil en heeft ie zoiets van 'Huh, was dat nou!?'

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja en mama ook :-D

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ik heb het niet koud! hahaha zit nog in pyama ;) :p vanaf maandag gaat het weer mooi weer worden :) althans beter zon en 20 graden.

mermaid...je zou het gewoon kunnen proberen ;)

thomas is zijn oude auto aan het wassen, want er komt vanmiddag een potentiele koper kijken :) whoehoeeee! hopelijk krijgt hij er 2000 voor :)

Gijs ligt op bed :) ik zet nog een kop thee en ga zo lekker effe in de ouders van nu bladeren :)

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ja echt super lekker :)

12. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ingrid lekker begin van de dag!

@ikheid leuk naar de kermis dinsdag!!

@ ballorig is dat leuk voor kids van onze leeftijd?

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ook goeiemorgen :cool::D

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Als ze lopen is het leuk.

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemorgen!

Iedereen gecondoleerd met Amy, ze is vast gestikt in een kurk....

Wat is er met Nonnie?? Ik las iets op hyves.

Wat een vreselijke troosteloze dag zeg, bah.
    Vanmiddag hebben we een kraamborrel van mn vriendin dr zoontje, die is 3 min na Tobin geboren!

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ballorig: wij zijn er voor het eerst heengegaan toen Jayden kon lopen, er is een apart gedeelte voor de allerkleinste met allemaal matten en schuimrubber-blokken. Jayden gilt het uit van plezier!

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ LadyZ: Morning!
    Geen idee wat er met Nonnie is...

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Meestal hebben ze wel een speciaal gedeelte voor de hele kleintjes, maar ik vind het zelf best wel duur, ook omdat dat gedeelte maar klein is (ben niet bij ballorig geweest maar wel bij een andere binnenspeeltuin en volgens mij lijken ze allemaal op elkaar)

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    eylem...gijs doet het sinds kort kletsen aan de telefoon! maar ook echt sinds kort! wel sneu

mermaid, zonde dat hij nu al zo mening er over heeft ;)

ikheid jajaa schuimpjes:D super simpel:
    2 eiwitten opkloppen en 100gr suiker geleidelijk toevoegen (evt nog mokkapoeder/instantkoffie poeder) en kloppen tot je een ons weegt:p (tot het pieken trekt). Dan op bakpapier (ingevet met boter) hoopjes maken en dan in voorverwarmde oven 1 uur op 150 graden :D ontzettend lekker :D

20. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ballorig misschien maar eens gaan kijken als het niks is dan zien we dat vanzelf..

@nonnie geloof dat ze het ff zat is :)

Deel Deze Pagina