April mama's 2010 deel...17!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    :p:p:p Dat begrijp ik

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Net besloten dat als de baby dinsdag nog in m'n buik zit we naar Plopsaland Coevorden gaan. Is hier niet ver vandaan en genoeg te doen voor Julian, milan mag gratis mee dus zijn we maar 38 euro kwijt voor een dagje vermaak.

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    En toen was het stil....

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ben een filmpje aan het kijken ;)
    leuk plopsaland :D

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Ingrid he bah wat een lekker begin van de zondag zeg..

Pokkeweer i.d. zeg BAH.
    Wat ook vervelend is is dat onze droger verstopt is. De afvoerslang maar dat is nog niet zo simpel op te lossen. Wes is hem nu uit elkaar aan het halen geloof ik. Heel de berging is al nat.. maar ja..
    Straks " gezellig " naar de verjaardag van mijn sm.. ach ja w.s. is het best gezellig, maar had een dagje gewoon thuis een keer ook niet erg gevonden. En vanavond ook nog nachtdienst..

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Welke?

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    the joneses :) met david duchovny (of hoe je dat ook schrijft ;)) :D leuke film :D

kris, succes vanmiddag ;)

8. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Liefjes!!!

Hoe is het hier?? Ik heb niet bijgelezen (schaam schaam, sorry sorry) heb een beetje een kater ;) :cool:haha, en dat is serieus al jaren geleden :$ Niet dat ik nou echt teveel gedronken had, maar als je in ieder tentje weer een andere soort wijn voorgeschoteld krijgt wil dat wel natuurlijk haha.. Maar het was in ieder geval heel gezellig!

Ik las wel over Ballorig.. Yes vind t helemaal t einde haha, ze hebben hier zo'n speciale hoek voor kids tot 4 jaar, en daar vermaakt ie zich heel goed.. Erg leuk om te zien!

Verder nieuws?

X

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee ik was bij Wamelland, zijn geloof ik niet van een groep....oh ik zie het al ik heb me vergist. Kinderen 6 euro en volwassenen 2 euro pp.

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    eylem, als volwassenen betalen in een kinder speeltuin...vaag !

chloe hahahhahahaa dus was wel gezellig! nou lekker van genieten horo (nou ja niet van de kater dan:p)

11. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Hahaha ik heb er zeker van genoten :p

Eylem, ik vind het ook vreemd als volwassene betalen in een kinderspeeltuin.. Dat is hier iig niet!

Ik ga even langs mn papa's huis.. Die is drie weken op vakantie en ik zou de vissen en de post doen enzo.. En dan doe ik denk ik even een bakkie bij mn mama.. Dus waarschijnlijk tot vanmiddag dames!;)

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Vind het ook vreemd, want er zit ook geen koffie of thee bij inbegrepen ofzo.....raar!

Chloe, balen van je kater, heb je hem al een beetje weg kunnen jagen?

Die Breivik is ook echt helemaal gek....(nou ja iets anders kun je ook niet zeggen over iemand die zoveel onschuldigen gewoon doodschiet....) hij heeft in zijn manifest ook een heel stuk over Nederland geschreven.

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

En we hebben weer een gast, wat zijn we toch populair ;) misschien moeten we catering gaan aanbieden om iedereen van koffie of thee te voorzien :cool:

14. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ingrid wat een begin van de ochtend zeg... Bah!

Lau ik ga morgen naar ballorig met een vriendin en haar kids. Heb wel gehoord dat het ook leuk is voor kids van onze leeftijd.

Eylem wat jammer dat ze dan niet aan de telefoon kletst!

Chilleke schuimpjes, lekker!! En ik heb alles in huis wat je opnoemt.... Mmmmmm moet dan alleen even zin maken om van de bank af te komen nu ik eindelijk even zit.

Ballorig, hier is het juist ouders gratis en voor een kind moet je betalen. Als je alleen 's ochtends gaat kost het maar iets van 4.50 euro dacht ik. Peuterochtend of zoiets.

Ingrid leuk plopsaland!
    Hoe is het met de harde buiken en voorweeen?

Chloe leuk dat het zo gezellig was!

Eylem die kerel is inderdaad hartstikke gek!! Hoe kom je er ook bij om zoiets te bedenken en laat staan te doen...

Wat een schijtweer zeg! Het is hier nog geen 1 minuut droog geweest! Manlief is van 8 tot 20 beveiligen en heeft de auto dus mee. Ik kan nu geen kant op. Gelukkig is Elisa goed te spreken en ligt ze nu alweer lekker een uurtje te slapen.

Maar wat is er met Nonnie? Ik heb wat gemist volgens mij terwijl ik dacht dat ik aardig bij had gelezen. Zal wel even op hyves kijken.

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ha meiden,

even een teken van leven van mijn kant. Heb het erg druk met..... ja, waarmee eigenlijk? Met twee kids bezighouden in de vakantie! Hahahaha! Daar heb ik een dagtaak aan geloof ik. Kan jullie nu ook echt ff niet bijhouden hoor! Kom af en toe even snel checken of Ingrid niet al bevallen is! Maar nog niet zie ik! Je houdt het wel spannend Ingrid!!!

Verder alles goed met iedereen?

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zo.. Jayden heeft geslapen, is in bad geweest en heeft zijn melk + 2 boterhammen op. Wij gaan rond 2 uur naar vrienden. Hebben een dochter van 3, lang niet gezien, gezellig!

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Caro: hier alles goed! Zal idd wel pittig en energievretend zijn; 2 kids in vakantie vermaken en dan dit prutweer!

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik moet eerlijk zeggen dat het dinsdag t/m vrijdag hier eigenlijk best goed weer is geweest! Dinsdagochtend zijn we dan ook naar de speeltuin geweest. Woensdag heeft Lukas best veel buiten gespeeld met zijn vriendje, donderdag zijn we naar het zwembad geweeest (ook even in het buitenzwembad) en vrijdag heb ik de kids bij mijn SM gebracht en ben met mijn moeder wezen shoppen in Oosterhout. Gister was het alleen wel heel de dag prutweer. We hadden gisteravond een BBQ bij vrienden. Gelukkig hadden ze twee partytenten neergezet en hadden ze een vuurding om ons warm te houden. Was uiteindelijk hartstikke gezellig met dat getik van de regen op de tent! Beetje campinggevoel! Hahaha!

HOe is het verder met jou? Jij hebt nu ook vakantie toch? Al besloten wat je gaat doen? Je wilde toch naar één van de plopsaparken?

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh, er is er weer ééntje wakker. Ik ga Noa uit bed halen. En dan even bij mijn ouders langs, want die zijn vandaag 46!!!! jaar getrouwd!

Tot later!

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    leuk hoor, dat je dat aandurft zeg!! ik ga dan de deur niet meer uit hoor:p

Deel Deze Pagina