April mama's 2010 deel...17!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nee vroeger was alles beter;)

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @nonnie: dus eigenlijk luisterde ze maar half. maar ja dat in elk geval al iets. hopelijk wordt het de nieuwe trend

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

iedereen is een groot woord :p

hier worden de oogjes ook meestal gebruikt voor iets anders dan kijken hahaha

oh ingrid, schijterd :D als ik alleen met ben had gezeten had ik me niet groot gehouden hoor :p

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Gewoon dingen voor jezelf plannen en als je je op de dag zelf niet goed voelt dan gaat het over en is het jammer dan. Ik heb ook niet tegen Julian gezegd dat we er heen gaan maar gewoon met Roeland overlegt. Voel ik me 's ochtends niet zo geweldig of wat dan ook dan gaat het over. Net zoals visites enzo, die plannen we ook gewoon nog anders wordt het helemaal zo'n kluizenaarsbestaan de laatste weken.

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Echt wel!:D Maar het is ook dat ik als ik zo'n film opzet het moet afkijken in de hoop dat het goed afloopt en ik toch nog een beetje kan slapen 's nachts. Zo had ik toen we nog film1 enzo hadden een keer saw opgezet, ik vind die films dus echt doodeng maar ja zat dus wel midden in de nacht met alle lichten aan in huis die film af te kijken terwijl Roeland al op bed lag;)

6. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

nou oke bijna iedereen:p

7. nonnie26

nou hoop het ook! kreeg ook nog op me "donder" omdat ik geen sperziebonen van het land mee wou nemen, want nu ben ik dus een slechte huismoeder omdat ik te lui ben om ze schoon te maken en de zijkantjes eraf te halen, belachelijk was het dat ik dan een pot groente open trok omdat ik geen zin heb om ze helemaal schoon te maken gaat ook erg makkelijk met een hangend jengelend vervelend gillend kind rond 5 uur dat honger heeft, WTF! mag ik zelf bepalen wat en hoe ik het eet :x

8. nonnie26

bikkel :$ nee dit was meer een grappige horror die voorspelbaar was en zelfs nep nep zeg maar, maar saw no way dat ik die ga zien ik schijt al in me broek van I know what you did last summer en scream :)

9. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

nee dat is ook zo. en ik haat stil zitten, dat is echt niks voor mij. zoals vandaag, pfff ik verveel me dood.

niet dat jullie saai zijn hoor;) maar ik moet gewoon lekker dingen kunnen ondernemen. mensen zien.

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik haal altijd de voorgewassen, gesneden, gebroken, geschraapte boontjes en wortels van de appie. Ideaal!!! Zakje open en de pan in en klaar! Als ik een luie week heb doe ik dat ook met de bloemkool, enz. Alleen jammer dat het zo duur is;)

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    NONNIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! je bent er weer :D :D:D Alleen ben ik nu aan het werk :( dus reageer half tussendoor als julile het goed vinden ;) en spiek af en toe :p

oh en Ka laat je weten of het lukt? ben benieuwd:D:D:D (keep my fingers crossed!)

12. nonnie26

ga je de volgende keer toch gezellig naar me so toe op visite :D

ze hebben alles wat lotte lekker vind:
    bananenschuimpjes
    gevulde koek
    soepstengels
    gebakje
    lange vingers
    koffie
    slagroom
    toetjes
    ;)

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    nonnie geen nachtmerries gehad.... en ik haal net als ingrid ook klaargemaakt/gewassen en schoongemaakte boontjes vers of diepvries:p

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ohh dat is dan wel weer wat minder. denk je dat ze het een beetje lijken te leren.
    waar slaat het op zeg. je mag toch idd zelf wel weten wat je eet en hoe je het eet. pff
    ik eet ook weinig vers hoor. vaak ook uit blik, nou en ik ben bijna nooit ziek!

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    je vergeet de taart en de siroop/jam door de yoghurt:D:p:p;)

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ach ik vind saw eigenlijk alleen vies maar echt niet eng gewoon.
    die andere twee trouwens ook niet echt eng.
    zal is ff denken wat ik nou echt een enge horrorfilm vond.

17. nonnie26

hier net zo alleen de bloemkool gaat me iets te ver :p maar sperzieboontjes, doperwtjes, worteltjes etc etc komt hier gewoon uit de vriezer of uit de pot, zo kreeg ik ook 2 weken geleden een scheef gezicht omdat ik andijvie fijn gesneden bij de ah haalde, die ik gewoon in de pan kan flikkeren en koken klaar! maar nee sv had verse andijvie, jaja een krop :cool: WTF! leef niet in de middeleeuwen, geloof dat er een hele grote leeftijdskloof tussen zit want zelfs mijn moeder haalt het gewoon bij de ah en die heb ik nog nooit zelf andijvie zien snijden wassen etc, daar heb ik een dagtaak aan man, kan ik om 3 uur met eten beginnen zodat we om 6 uur aan tafel kunnen ammehoela :x

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha ik ook! Had het ook per ongeluk opgezet en toen was ik dus al aan het kijken dus ja dan moet ik doorkijken in de hoop dat er een goede afloop is.

Scream heb ik een verhaal bij. Scream 1 was ik aan het kijken bij een vriendin die een stukje fietsen verderop woonde, film afgelopen, gaat de telefoon ineens:$ Zij zegt: neem jij maar op! ik: ja doeg het is jouw huis! zo nog even over en weer, uiteindelijk neemt zij de telefoon op en zegt het is voor jou. Is het mijn moeder die vraagt hoe laat ik thuis kom en of ik een sleutel bij me heb;)

Scream 2, andere vriendin moest oppassen dus ik mee en daarna zouden we de kroeg in gaan. Dachten we leuk nemen we een film mee om daar te kijken als de kids op bed liggen. Had ze scream meegenomen, nou goed we zijn met z'n tweeen en alletwee angsthazen dus komt helemaal goed. De ouders van die kinderen wisten dat we die gingen kijken. Film afgelopen, moesten we na de wc. Staan we op elkaar te wachten voor de deur van de wc want we wilden niet alleen in de woonkamer blijven:) Wordt er ineens keihard op de ramen gebonkt! We hebben staan gillen! De hele buurt kon het horen. Bleek de vader van de kids te zijn, die vondt het wel een grappig idee. Zijn vrouw was aan het begin van de straat en hoorde ons nog gillen hahaha. Gelukkig sliepen de kids wel door.

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    haha ja dan krijgen ze van mij toch echt het zelfde als van jou te horen.
    lotte zal dat vast wel lekker vinden maar alleen de soepstengels mag ze hebben hoor:p

20. nonnie26

nietes ik heb gebakje opgeschreven :D maar idd pmas, ze hebben ook lekkere zoete zelfgemaakte siroop aangemaakt met suiker voor door de oh zo lekkere pure yoghurt :p

haaaiii chill, had je al een dikke smakkerd gegeven in mijn eerste post :)

Deel Deze Pagina