Whahahahha, LOL! Paar maandjes terug waren we een keer in de Ikea met Ayla en toen liep er een moeder met een kindje van Ayla's leeftijd en die zat lekker een flesje Fristi te drinken. Dat vond ik al wat vreemd, maar cola en een reuzenmergpijp is wel helemaal te gek voor woorden.
@Eylem whaha das wel heel overdreven zeg. lekker veel suiker.. Ze krijgt hier gerust af entoe een slokje fristi maar dan af en toe en maar een slokje meer niet.. @Mermaid haha die arco vraagt het wel orgineel haahhaah @hier net lekker gegeten. Laetitia is nog ff lekker aan het spelen. die gaat strakjes lekker naar bed en daarna ga ik ff warm douchen want ik heb me toch last van mijn schouder. denk dat ik iets verrekt heb ofzo..
Haha, nou ja dan zou ik nog denken; Fristi is nog een soort van zuivel . Ach ik begrijp gewoon niet hoeveel moeite het nou is om voor een kind een beker water mee te nemen of diksap ofzo. Maar goed. Kind hoeft geen avondeten meer denk ik....
@Eylem nee idd ik heb altijd een tuitbeker met drinken in mijn tas zitten zodat ik zeker weet dat ze altijd drinken heeft, en anders koop ik een flesje water ofzo..
Misschien krijgt ie nog wel een Happy Meal als avondeten . Speaking of which....ik heb zin in McDonalds
Kan iemand mij vertellen waar AL DIE regen toch in hemelsnaam vandaan komt, wat ontzettend :x:x:x:x:x Goedenavond
Kan iemand mij vertellen wat er mis is met kindjes van die van onze leeftijd die fristi, happy meao, friet enz krijgen??
Of kan ik het maar beter niet willen weten en gewoon ervan uitgaan dat ik de enige ontaarde moeder hier ben?
Hou op schei uit maarreh jullie gingen toch op de bank eten zonder kids? Daar past heeeeel goed Mc bij
Ja, heel erg ontaard . Ach ze krijgen er vast niks van, maar ik vind het persoonlijk niet nodig om Ayla fristi of een hele Happy Meal te geven. Als wij patat eten krijgt ze ook een paar patatjes, maar niet een bord vol.
Ze krijgen er niet meer van dan jij en ik dus zie ik het nut er niet van in om het dan zelf wel te eten
@ingrid dr is niks mis mee hoor want hier eet zeook gewoon frietjes mee en krijgt gerust af en toe fristi zoals vanmiddag hebben we een frietje gehaald bij de mac ze smulde Dus als jij ontaard bent ben ik het ook
Fristi is 1 bonk suiker met kleurstoffen en smaakstoffen, dat vind ik nou niet echt nodig om aan een dreumes te geven. Ik vind het zelf overigens ook ubersmerig, heb het nooit gelust en ik hoop dat voor Irem hetzelfde gaat gelden. Van mij zal ze het in ieder geval niet krijgen. Wat betreft McDonalds of snacks, als wij het eten, mag Irem er best van mee-eten, maar ze krijgt wel eerst haar groenten, net zo goed als dat wij er een salade naast eten. Ik vind alleen friet geen volwaardige maaltijd, voor ons niet, en Irem moet er ook nog van groeien, dus voor haar al helemaal niet. Je legt nu de basis voor een gezond eetpatroon later. Een keer friet geeft helemaal niet, maar ik wil niet dat ze zich volstopt met alleen friet, er hoort in ieder geval ook groente bij.
Da's waar, maar ik heb liever dat ze gezond eet. En zolang ze nog genoegen neemt met bijv. macaroni als wij patat eten en water ipv fristi dan houd ik dat zo. De tijd dat ze ook patat wil eten als wij het eten komt vast nog wel en dan ga ik er ook geen strijd over voeren (alleen misschien niet meer elke week patat eten ).
Ik bedoel het niet lullig of wat dan ook maar sommige opmerkingen die hier worden gegeven schieten bij mij soms echt het verkeerde keelgat in en dan met name de opmerkingen over eten. Niet dat ik Milan een mergpijp geef, nee die krijgt een Nijntje koekje en ook niet dat hij andere dingen in overvloed krijgt die slecht voor hem zijn dus voel me ook niet aangesproken. Ik weet dat ik twee hele gezonde kinderen hebben die niks mankeren. Maar ik vind het zo ongelofelijk belachelijk om over andere mensen te gaan oordelen en over wat die hun kinderen te eten geven en je mening te geven alsof je alles perfect doet terwijl dat zeker niet zo zal zijn want niemand is perfect!
Jeetje wat zijn sommigen snel aangebrand de laatst tijd als je mij een beetje kende zou je weten dat ik verre van perfect ben en dat ik dat al helemaal niet probeer uit te dragen
@ingrid meid jou jongens zijn prima gezond, netzoals de madam hier.. iedereen geeft toch wat hij wil geven en ik ben net zoals jij gewoon eten wat de pot schaft of dat nou patat is of sla.. kwa koekjes krijgt ze gewoon kinderkoekjes. dus precies zoals jij
Dat is het noujuist, je kent mensen niet die op straat lopen en hun kind een fristi geven, misschien is het het laatste slokje wat ze mogen hebben, misschien krijgen ze het 1x in het jaar, misschien krijgt hun kind verder alleen sla met andere groenten en fruit en rijst enz.