April mama's 2010 deel...17!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    veel plezier! :)

en je kan maandag altijd bellen naar de vk omdat te vragen. is denk ik niet eens zo gek

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ka veel plezier!

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ahhhhhhh jeetje 5 september pas... Potverdrie zooooo lang..
    volgens mij is eht janine die neergeschoten is

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    denk ik ook :) en iets met rosa

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    zoooo hee...waar is iedereen ? hahaha zitten jullie verstopt. hier een film aan het kijken op rtl5 ;)

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    kiekeboe!!! hahaha was ff met fs bezig en daarvoor boodschappen gedaan samen met Julian.

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nonnie, hoe was het bij je so??

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ooooh daar was je dus had nog niet in je bos gekeken:p

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    nonnie!! haaaaaaai

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ja ik stond tussen de pinda's en onkruid:p

11. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@ka, oh meis toch lees je verhaal met kippenvel kan me voorstellen dat je er mee in je maag zit :( hopelijk hoor je dinsdag goed nieuws! ik duim voor je mee!

@gtst, spannend, idd janine die neergeschoten is, vraag me toch af hoe dat verhaal met die tanja verder gaat ;) vond de jurk erg mooi van nina!!!

@mermaid, zo hey! das duur zeg! je moet er blijkbaar wel wat geld voor over hebben om bv te geven ;)

@hier, terug van so, en jawel ikb en zo trots op mezelf heb maaar 3x nee hoeven zeggen en ze heeft gehad: bakje met aardbeien (heb nee moeten zeggen tegen de slagroom :cool: zielig he voor alyss ;) ) en haar eigen evergreen van thuis :) en een bakje yoghurt na het eten (heb nee gezegd tegen siroop en nee gezegd tegen suiker ) zielig he :cool:
    kreeg nog een tsssssssssss toen alyss haar eigen rietjesbeker met water kreeg want dat was zielig :cool:

en als klap op de vuurpijl heb ik mijn spullen gepakt en ben "bevolen" om mee naar huis te gaan want dit slaat echt alles:

sv eet yogjhurt mét siroop en mét suiker, hond zit buiten en blaft, nonnie wil jij hem even binnen laten? ja hoor, kijk in mijn ooghoek en wat zie ik? je raad het wel denk ik :$ jij stronteigenwijze achterbakse kolerevent :x:x:x:x toen was ik er klaar mee en heb gezegd dat ik het erg gemeen vond en niet zo behandeld wilde worden en schoot echt uit me slof was laaiend kan ik je zeggen, alyss helemaal overstuur omdat ik zo over de zeik was natuurlijk, heb me spullen en die van alyss gepakt, ben de deur uit gegaan en heb gezegd tegen ben ik zie je zo wel ;)

snap dat echt niet :( gaat het zo goed en zeg ik 3x nee wat echt waar meevalt want normaal speel ik de hele dag agentje en dan flikt ie me zoiets :x en dan afvragen waarom ze niet een dagje mogen oppassen, nou daarom dus! ik vertrouw ze voor geen meter nog geen haar op mijn hoofd die erover denkt om mijn meisje daar achter te laten :x en dan zegt ben thuis tegen mij : dat was echt niet zo bedoeld hoor om jou weg te lokken van de tafel want mijn moeder zei ook al nee tegen hem :cool: WTF!!!!!! stront in je ogen ofzo :x

zooo ik ben het weer kwijt :)

12. nonnie26

ik had je nog een sms gestuurd :D;)

haaaiiii chill!!!! hoe is het met gijs??

@CM, weet niet of je het nog leest maar thanks voor de anjer ik hoop dat ik hem krijg en niet weer foetsie is ;)

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nonnie, wat goed dat je maar 3x nee hebt moeten zeggen alleen dan jammer dat je sv toch nog zo'n stunt uithaalt! Goed dat je bent weg gegaan!!!

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ow, ik heb geen idee waar mijn telefoon is eigenlijk:) Denk in m'n tas, op de bank of in de auto of Milan heeft er mee gespeeld en dan kan die overal liggen;)

15. nonnie26

ja kwam alleen niet verder dan de auto want heb natuurlijk geen rijbewijs :D;)

16. nonnie26

ga zoeken dan want dalijk gebeurt er wat en kan je mij niet smsen als het zover is :p

17. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    nonnie...misschien dat het nu eens duidelijk is! maar ongelofelijk! :x

18. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    nonnie, met gijs gaat het redelijk..hij slaapt maar word wel vaak wakker....;)

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha das waar maar toch je bent weg gegaan met Alyssa dus Ben heeft dan weinig keus dan volgen;)

20. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    is bijna de moeite waar om je rijbewijs er voor te halen:cool:

Deel Deze Pagina