tsjah wat zal ik er eens van zeggen ingrid je zou spontaan weeen krijgen hahaha ik ben zo weer terug eerst even alyss op bedje leggen nadat ze net heel ontaard nog een kwart ananas heeft weggewerkt terwijl ze al lang en breed gegeten heeft met vandaag 2 danoontjes inplaats van 1
Ik heb Tobin al zowat heel de dag bij me liggen. Heerlijk zeg zo'n klein baby'tje lekker tegen je aan .
@ Nonnie: Hm, lekker ananas. Ik heb er hier ook nog 1 liggen, dus die zal ik morgen eens slachten. Ayla is er ook gek op.
Ik heb niet meer echt tijd en zin gehad om te oefenen. En ik moet het echt doen als Tobin slaapt, want als ik hem er wakker in doe dan lijkt het wel alsof hij alleen maar wil kijken, want dan duwt hij constant zijn hoofd naar achteren . Morgen ga ik weer oefenen.
heey meiden gister een super gezellig feest gehad even wat ik onthouden heb eten: noh dan ben ik echt ontaard hihi want laatst waren we dus op kraam visite geweest bij me zus en reden dus aan de late kant weg wat duidde als we thuis kwamen dat het tegen 7en was en ik het dan te laat vond om ze nog groente gegeven dus toen langs de mac happy meal gehaald wel 1 kids allebij een half zakje patatjes gegeven en de kip nuggits gedeeld en allebei dus een fristi zodat ze thuis lekker naar bed kon maar zoals vandaag hebben we bij vrienden gegeten en toen heeft thobias netjes eerst wortels met aardappels gegeten en visstick en toen kreeg hij nog een paar patatjes na maar ik vind dat iedereen zelf moet weten wat hij zij geeft aan hun kinderen en eigenlijk heeft thobias liever groente dan al dat andere net als snoep en koek geef thobias maar een koekje en hij is gelukkig uhm owja mermaid tobin een maand oud wat gaat het toch hard!! en wat een snert weer wou vanmorgen eigenlijk op me fiets naar de kerk maar het regende te hard balen!!!!
@ eten, ik ben hier niet zo heel erg moeilijk. Als we pannekoeken of patat eten krijgt Noa wel altijd eerst een potje en daarna mag ze nog mee eten zoveel ze trek heeft. Wat betreft drinken krijgt ze voornamelijk melk, water en diksap, soms heel erg verdunde siroop. In de vakantie heb ik haar twee keer een pakje wicki gegeven omdat ze echt niets anders wilde drinken. Hier krijgt ze soms een spekje als Lukas er ook een paar krijgt. En dat geldt ook voor chips of koekjes. Meestal als Lukas krijgt ziet ze dat en wil ze ook. Dan krijgt ze een mini beetje. Lukas krijgt trouwens ook absoluut nog geen koolzuurhoudende frisdranken. Hij krijgt wel eens dubbelfris ofzo, maar voornamelijk water, melk of siroop. Maar als ik een kindje zie wat om 9 uur 's morgens met een zakje chips rond zie lopen, trek ik toch ook mijn wenkbrauwen op. Tuurlijk kan het een eenmalig iets zijn en is er een bijzondere reden voor, toch is het iets wat opvalt omdat het uit de toom valt met je eigen ideeën. Ik probeer er dan niet over te oordelen, maar ik merk het wel op.
Hier was het trouwens vanavond toch patat geworden. Ik had het idee om naar de Beer te gaan, maar daar had Steef geen zin in. Toen wilde hij de bezorgbeer, maar daar was een bezorgtijd van meer dan een uur, dus daar had ik geen zin in. Dus uiteindelijk toch naar de frietzaak geweest voor frietjes en bijbehorende snacks. Was wel weer lekker! Ik ben gek witte broodjes Van Dobbe kroket! Mjammie!