nou nee dus, want ik vind dat je een banaan moet eten: schil naar beneden en steeds een hapje ervan, warme banaan vin dik niet te eten vieze smurrie dus de enige optie is een smoothie hahaha
@ Driftbui, meestal negeer ik het en gaat het dan vanzelf over. Eigenlijk nooit gehad dat ze er in blijft hangen.... dat ga ik waarschijnlijk nog wel meemaken en dan zie ik dan wel wat ik daar mee doe!
Ik hou eigenlijk helemaal niet van bananen. Het enige wat ik lekker vind is gebakken banaan à la papa (even bakken in de koekenpan met bruine basterdsuiker erop) bij de bami en bananencake vindt ik erg lekker. Dat maak ik zelf ook altijd als we hier bananen over hebben.
ik zal zo eens kijken maar niet verwachten dat ben de sfeerverlichting in het plafond gaat maken bij jullie want het was fiberglas dus miniscule gaatjes in het plafond zo'n pak em beet 150 gaatjes en dan vervolgens die draadjes door de gaatjes wurmen maar het resultaat is echt super net als de verlichting onder het bad das wel super gaaf!
mm oke proberen eruit te halen dus.. k vind het zo rot om te zien dat ze zichzelf dan gaat slaan of op de tafel of op de bank.. heel irritant
Kon het effe niet laten! Nonnie BEN JARLOERS op je badkamer woooooooowww Trouwens ben echt nerveus voor morgenochtend hoop zo dat het wat is het huis! wil zoooooo graag weg waren we nu wonen.... hmmmm nog een uur
Gaan jullie morgen voor het eerst kijken?? Spannend en dan misschien ook een bod doen of willen jullie ook nog verder kijken?
hahaha dan zal ik zo nog even een foto spammen, hebben hem zelf van kaal tot niets opgebouwd, zal een foto maken met licht aan en licht uit maarre eerst even snel de was in de wasmand gooien tot vanavond liefje ik denk/hoop dat ik er nog wel ben!
Ik ga heel hard duimen dat het wat is en dat jullie overal uit kunnen komen qua prijs enzo. Hoe laat gaan jullie kijken?
@chilleke: ja dat is ook spannend! HOpelijk is het wat jullie hopen en kunnen je misschien overgaan tot een bod oid!