we gaan nu trouwens een komedie kijken due date, gaat over een man die aan de andere kant van de wereld zit met vrienden als zijn vriendin plots gaat bevallen. het is een race tegen de klok om op tijd terug te komen. van de makers van the hangover. ( was een grappige film echt aan te raden)
truste voor iedereen die gaat slapen!! @lau, ja heb knutselen altijd leuk gevonden van jongs af aan smaen met mama en me zusje maar soms krijg ik ineens zo'n bui en dan ga ik weer verder..
@pamsie die klinkt ook leuk @Nonnie leuk toch zo'n hobby.. das leuker als geen hobby hebben en alleen maar schoonmaken in huis zoals ik nou ja mijn hobby is fotograveren maar ja met dit weer word dat niks haha
@lautjuh: ook slecht weer kan mooie plaatjes opleveren hoor maar goed michel is terug van de hond uit laten dus we gaan nu de film opzetten. trusten iedereen voor straks! @ingrid: me tel is weer opgelaten dus je kan bevallen
ik las nog wat over dat eten dat het anders is met broertjes en zusjes dat kan ik hier echt beamen ! als noa een snoepje eet moet thobias het ook meestal geef ik hem dan maar een koekje maar ik heb een goed bedoelde szje die dus vrijdag een 2 rolletjes snoep had gekocht wat thobias dus nog niet eens door kon bijten het waren wijngums dus de 1ste ging er in spuugde hij uit de 2de ging er in viel uit zijn mond bij de 3de stikte hij er in en moest ik dus hals overde kop mijn vinger in zijn keel stoppen om die wijngum er uit te halen ! dus alles afgepakt en szje vriendelijk verzocht om niks meer te geven en ben naar de kruidvat gerend om van die rijstewafels met honing te halen van bambix! dus vandaar hier of koek of rozijntjes en voor de rest krijgt hij dus geen snoep!
nonnie kletst teveel lau,hier ook fotograveren maar juist met dit weer kan je mooie plaatjes schieten hoor pams, veel plezier! hier geen scrapbook heb ik dan weer niet het geduld voor stom he
weltrusten lau hier wacht ik nog op ab die kreeg om 21.40 een uitruk maar duurt nog wel even want om 21.50 werd de hoogwerker van de brandweer er bij gehaald
@fotograveren nou dan ga ik het morgen eens proberen of ik dan mooie foto's kan krijgen.. haah @ tm oh dat kan dan idd nog wel ff duren..