LZ: zó Gerodi is een lange man! Chill: veel slapen is goed, eigenlijk nog het beste medicijn. Lau: jullie hebben je rondje weer gehad. CM: arme Lukas! Lekker ff gechild op bed en nu kan ie er weer tegenaan! Leuk die Noa, die vermaakt zich wel lees ik.. Ben net ff naar de geitjes gelopen met Jayden, zelf gelopen, vond ie prachtig. Hij riep de geitjes; MÈÈÈÈH!!! Schattig.. Hij is alweer bekaf, ga zo ff poging wagen hem op bed te leggen.
@ikheid ook lekker dr uit geweest :d leuk is dat he als ze mee lopen @hier zo ff mn vlas oogsten en daarna ff foto's uitzoeken en op hyves zetten
@Chilleke ja idd Maar heeft hij de 6e ziekte al gehad? Dat kan het ookz ijn.. dat hij za of zo vlekjes krijgt en de koorts zakt. hopelijk is dat het..
@chill, wat sneu zeg voor gijs! hopelijk knapt ie snel op! @CM, arme lukas, gelukkig valt de schade mee want heb wel eens erger gezien van grindtegels ( spreek uit ervaring ) @lau, ja mijn fs bos hahaha, soms komt alyss wel eens bij me zitten en dan zet ik het geluid aan en ga met me muis over bijv de koe en dan maakt ie een koeiengeluid net als bij een varken, kip, gans etc.. en dat vind ze me interressant @hier, net terug van de buuf en van het kijken naar het bankstel, alyss lag te loungen op de bank en zat de hele tijd wa wa wa wa wa te roepen hahaha, volgens mij dus goedgekeurd, vanavond na het eten even terug met ben om te kijken of hij het ook wat vind want hij heeft de grootste hekel aan dit bankstel vandaar dat wij patatjes eten lekker makkelijk
@Nonnie hahha die alys dacht ja neem maar mee mama en zet maar op mijn kamer dan kan ik chillen hahaha. Lekker patatjes! @chilleke ja idd..
zou goed kunnen idd, alyss heeft nooit koorts gehad op die 6e ziekte na, 3 dagen flinke koorts van 38,9 (is voor alyss hoog want ze heeft dstandaard van haar zelf 36,9) en toen was er niets meer aan de hand die vrijdag en die zaterdag zat ze helemaal onder de vlekjes @ikheid, welke rally?? en leuk zelf naar de geitjes gelopen! @hier, was natuurlijk ook bij het puppy van de buren wezen kijken, gaat alyss op der knietjes zitten en zegt ze meeeehhhhh meeeehhhh uuuuuuuhhhh schat het is geen geitje
dat witte gebouw met die hekken wat er naast staat heb ik echt heeeeel lang gewerkt vandaar fijn dat hij slaapt.
@ikheid ff me time lekker! @hier manlief is ff met laetitia naar de winkel het word pizza! en ik zit op de bank.. k heb echt geen fut meer. haha
Mijn god.. wat kan hij janken zeg! Poging weet ik veel, ben de tel kwijt. Geef hem zo alvast eten, kan ie optijd z'n nest in, ben er klaar mee.
Zo, ik heb ff bijna 3 uur op de bank liggen slapen . Die Tobin is ook een lekkere...'s nachts komt ie al na 2,5 uur en nu ligt hij ook al weer 4 uur te slapen, dus ik ga hem zo maar eens wakker maken...
Lees even vanaf dit deel .. anders wordt het te veel en te weinig tijd.. @ Ka... wat is mis ?? Je echo niet goed ? Wat vervelend zeg.. hopelijk valt het mee ? ! @ Chilleke; hm nog steeds koorts. @ Lz; soo wat een bink ! @ Ikheid; balen zeg dat hij niet wil slapen. Sanne is vandaag weer voor het eerst naar het kdv geweest sinds 2, 5 week. het was gelukkig goed gegaan. Alleen maar een uurtje geslapen in totaal dus die zal er ook wel vroeg in liggen vanavond. Ik ben alleen want Wes heeft koopavond. ( de laatste dus gelijk.. ) Ik eet een broodje en salade.. Sanne krijgt een potje denk ik.. lui he.. maar ik ben moe van het werken. Maar misschien laat ik haar wel een broodje mee-eten en wat rauwkost erbij ... hmm ja dat ga ik maar doen denk ik
Even illegaal vanaf mijn werk. De meting kwam iets groter uit maar blijft een grensgeval . Daarnaast meet de één iets anders dan de ander. Dinsdag terug komen en dan weer meten en dan kijken hoe de curve zich ontwikkeld. Ook gaan ze placenta navelstreng bloed en urine nakijken. We horen dan ook wat ze willen gaan doen en of er wat gedaan moet worden. Afwachten nog dus...