Chilleke hij werkt ook onregelmatig inderdaad. Ook in de zorg. Dat maakt het vinden van een oppas erg lastig. Fijn dat gijs wat opknapt!!
Fijn dat Gijs weer de oude begint te worden! Fijn dat er morgen een LK bij Mermaid langskomt! Lau heeft foto's gemaakt en gaat BBQen, leuk en lekker! Lijkt me ook handig om dan iemand aan huis te vinden voor Elisa en de 2e die op komst is. (Eindelijk) gaat de logeehond terug.. Dat was toch niet altijd makkelijk begreep ik hè Ingrid? Zó.. manlief staat te koken, ik ga Jayden ff omkleden, verschonen en papfles geven. Dan kan ie optijd z'n bedje in.. Tas voor maandag en dinsdag heb ik al klaar, wasje draait ook (weer). xxx
iedereen een leuke zondag gehad? hier ligt madam op bed en wij zitten aan de koffie en de foto's staan op hyves.
lau Leuke fotos! Ikheid, en wat hebben jullie gegeten? ka...oh ja das lastig dan idd pfff helemaal moe op de bank.net nog effe gewandeld, dacht is wel effe goed voor gijs wat frisse lucht. nu ligt hij op bed. nu effe koffie drinken met koek , heb ik wel verdiend vind ik
@ Chilleke: Fotos van de wandeling? Nee, het was niks bijzonders hoor, gewoon even een rondje. Fijn dat het weer de goede kant op gaat met Gijs. Balen! Ik dacht nog even lekker wat yoghurt met aardbeien te nemen (hadden mijn s.o. vrijdag meegenomen), waren die aardbeien niet meer goed. Overal fruitvliegjes. BLEGH! Oh, en morgen met de voeding van 13.00 uur komt de LK meekijken. Ze klonk erg leuk aan de telefoon.
@mermaid fijn dat de lk mee komt kijken hopelijk heeft ze wat tips en gaat het straks gewoon helemaal lekker met de bv :d
hahaha nou ik heb van de eerste wandeling met gijs een foto gemaakt trots dat ik achter een kinderwagen mocht lopen dus vandaar mijn vraag fijn...nu hopen dat tobin zijn schema niet omgooit
kom alleen even zwaaien want vrienden zijn er nog, we hebben super geslaagde dag gehad en de foto's heb ik net al op hyves gezet! @lau, leuke foto's! @mermaid, ben blij voor je dat ze mee komt kijken hopelijk heb je wat aan de tips enzo! @hier, ben weer weg misschien tot vanavond laat en anders tot morgen! kussss
@n Mermaid; fijn dat ze mee komt kijken en dat ze leuk klinkt ! Hopelijk kan ze je ook wat helpen ! @ Nonnie; fijn dat je zo`n leuke dag gehad hebt @ Ikheid; goed bezig ! Smakelijk @ Chilleke; fijn dat Gijs het beter doet en frisse lucht is altijd goed ! Hier Sanne net in bed en de visite is nog niet zo lang weg. Heb geen zin meer om te koken. Had spagetti op het menu staan, maar we eten nu soepie en een broodje..
mooi zo! erg leuke fotos wat lijkt ze wijs! ja gelukkig geen koorts meer, maar nog niet de oude hij snurkt nu ook kris ook lekker toch soep met brood
ja he! ze heeft ook de hele dag niet geslapen alleen maar gelachen en in een deuk gelegen om ons vieren en ze heeft het halve park zelf gelopen wijsneus! ze heeft het nu echt onder de knie! fijn dat de koorts weg is hopelijk blijft het zo!!
Nonnie, ga zo ff je foto's kijken Lau, ook bij jou zo even foto check Chilleke fijn dat Gijs aan de beterende hand is! Mermaid oh super zeg dat de LK morgen mee komt kijken Kris heerlijk toch soep en brood, moet kunnen op zondag Hier zit ik aan mijn fruithapje mijn moeder had heeeeeele grote donkere kersen gekocht en aalbessen mjam en net hebben we nog bramen en kruisbessen uit de tuin bij mijn moeder geplukt, heerlijk al dat zomerfruit! Irem eet trouwens aalbessen gewoon zo op zonder ook maar een spier te vertrekken hahaha en ze zijn aardig zuur!
@chilleke: fijn dat de ab wel zijn werk lijkt te doen dan @nonnie: fijn dat je een leuke dag hebt gehad in de zoo @hier: ga vanavond me best doen om mee te lezen want het is echt niks de laatste tijd. Zo druk. We hebben gisteren de babykamer behangen en vandaag laminaat gekocht
ik heb denk ik nog nooit aalbessen op hahaha dus geen idee of die zuur zijn, maar neem aan van wel nonnie zoooo hee leuk hoor hoop dat gijs dadelijk het lopen ook weer oppakt , hij loopt nu wel perfect aan 1 vinger....(heb het idee dat de vinger voor de sier is dan dat hij hem nodig heeft)
Wij hebben couscous op. Nu a/d koffie. Kris: lekker soepie! Nonnie: leuk gehad dus. Zal snel je foto's gaan bekijken.. Chill: koffie en koek; heb je zeker verdiend! Mermaid: fijn dat er morgen een LK mee komt kijken! Zucht.. ik ga lap uitzetten, film afkijken op RTL 5. Iedereen alvast trusten! Ooh leuk trouwens; vrijdag naar het wandelbos in Tilburg met Jayden en mijn jongste zusje, daar kun je wandelen, spelen en dieren aaien/kijken. Die Irem; bikkeltje! Kus