April mama's 2010 deel...17!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nou donderdag is de mixer er mee gestopt, nu heeft de lap kuren, de tv wil alleen nog maar geluid geven en geen beeld of je moet heel veel geduld hebben. Dus tot nu toe al drie dingen, gelukkig kan ik de lap nog per ongeluk laten vallen en dan vergoedt de verzekering het maar ja leuk is anders;)

Ze heeft het lang volgehouden zeg!

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    zo kris...die had er geen zin in!

ingrid...woow das idd veel tegen. niet tof

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ingrid: Oh *GROM* zal je altijd zien dat alles tegelijk stuk gaat :x.

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ mermaid.. oh balen !! Misschien ook even wat drinken geven ?
    @ Ingrid... hmm dat klinkt niet goed.. soms is het echt een domino effect hier een tijdje terug ook. De tv, de vaatwasser en de auto... irritant ( en duur ) is dat !
    En ja ze heeft het lang volgehouden, ben ik niet van d`r gewend..

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ayla slaapt al weer. Arco maakte schijnbaar meer indruk dan ik deze keer :cool:.

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ha ha.. nou gelukkig maar..

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hier vanmiddag visite gehad. Sanne is zoo verlegen. Maak me er wel een beetje zorgen om. Ze heeft alleen maar bij mij op schoot gezeten als ik haar wegzette ging ze heel beteuterd zitten kijken en na een paar minuten huilen. Ze had ook wat verhoging en is verkouden dus dacht dat ze misschien ook niet lekker was, maar op het moment dat de visite weg was was ze onmiddellijk weer een heel ander kind. Kletsen, spelen etc etc..

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nou zolang de auto, wasmachine, droger niet kapot gaan dan kan ik er nog mee leven. De rest heb ik nu en straks te hard nodig om te kunnen missen, vaatwasser mag wel want dan bel ik de verhuurder op en kan die iemand sturen om het te maken. Niet ideaal trouwens als die er mee stopt maar iig geen losten voor mij!

Mermaid, gelukkig slaapt ze weer!

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Lastig maar als het in haar karakter zit is er, denk ik, weinig aan te doen dan gewoon hopen dat het minder wordt. Julian heeft het soms ook, vroeger nooit maar sinds een half jaar ofzo, gelukkig is hij het na tien minuten weer vergeten en komt z'n ware aard naar boven.

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ja hier normaal ook, maar vandaag hield het 3 uur aan ( zo lang waren ze er ... )

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Misschien een nieuwe fase:(

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    jeetje wat vervelend. maar misschien dat omdat ze zich niet lekker voelde dat ze daarom verlegen was . had ze ze niet vaak gezien?

heeft trouwens 1 van jullie een rugdrager? zo ja bevalt het en welke hebben jullie? heb ook topic geopend. we willen er 1 hebben voor de vakantie

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Nee ze kende ze wel. Ach ja.. ik wacht maar even af, misschien was het 1-malig..

Een rugdrager.. nee kan ik je niet bij helpen.

14. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@chill, rugdrager kan ik je niet bij helpen sorry!

@kris, raar zeg, hier heeft alyss het ook zelfs bij onze beste vrienden die toch vrij fregelmatig langskomen, als ze er net zijn dan is het huilen huilen maar 10 minuutjes later is het over en valt ze zowat bij hun in de armen

@ingrid, balen dat alles tegelijk kapot gaat :x

@mermaid, fijn dat ayla weer slaapt! hoe gaat het nu met ayla? is ze al een beetje aan haar broertje gewend??

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Kris lastig hoor....Misschien had ze gewoon haar dag niet. Maar misschien ook een kwestie van wennen aan nieuwe mensen? Irem hing de eerste dagen in Turkije heel erg aan mij en moest helemaal niets weten van mijn schoonzusje en haar man. Maar toen ze een beetje geacclimatiseerd was en we daarna naar mijn schoonouders gingen, waar ook heel erg veel andere familieleden waren, was het meteen goed en mocht iedereen haar oppakken en met haar spelen. Zo opvallend dat het toen wel meteen goed was, net of ze toen doorhad dat andere mensen niet zo eng zijn.

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    gekke is dat ze het in grotere groepen ( kdv bv ) niet heeft. Maar op visite gaan de laatste tijd is vaak ook drama. Deze vrienden heeft ze toch echt al vaker gezien en hebben wel een heel druk zoontje van 5 mnd ouder dan Sanne, maar die was vandaag ook best rustig. Maar iedere keer als het dan weer een beetje ging zei bv hij " ohh ze kan toch wel lachen.. " en dan was er weer aandacht voor haar en dan begon ze weer te brullen... Ben zelf ook nogal verlegen aangelegd, hoop niet dat ze het van mij heeft, maar ja.. dan zal wel..

17. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    zit er trouwens al langer mee hoor. Het is al vanaf een maand of 6 .. als mensen die ze niet heel goed kent haar persoonlijke aandacht geven gaat ze huilen. Denk steeds da thet een fase is, maar het gaat maar niet over..

maar goed genoeg over mij hoor... zou er bijna verlegen van worden ha ha..

18. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

hier lekker buiten gezeten.. We zijn alle kittens kwijt :d Dus die krijgen allemaal een goed huisje.. En nu ga ik richting mn bed want ben kapot..

19. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

wij gaan ook naar bed truste!!

20. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant