April mama's 2010 deel...17!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ben ik ook weer,

@eylem, belze vandaag! spannend zeg 28 juli echo! leuk!

@lau, gezellig veel plezier met je vriendin!

@ingrid, dus toch weer in slaap gevallen :D

@chill, joepie wat fijn dat gijs koortsvrij is!

@hier, boodschapjes gehaald en vaatwasser ingeruimd verder kom ik niet met een zeurende alyss aan me been, wil ze bij me zitten prima maar vervolgens wil ze er weer af, en nu wil ze er weer bij *zucht* en maar jengelen en piepen heel gezellig! ;) en ik wou zo graag ondertussen schoonmaken wnat anders moet ik alles doen als ze slaapt en dan word het echt een marathon want ze slaapt niet zo lang meer tegenwoordig hooguit een uurtje :cool:

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    oooh lekker is dat :( heel gezellig zijn ze zo he ;)

lau veel plezier ;)

3. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen

@Ka hopelijk krijg je dinsdag goed nieuws en volgt de baby netjes het eigen lijntje. Ik duim voor jullie!

@INgrid wat een prachtig kamertje zeg echt leuk dat groene! Hoe voel je je nu?

@Nonnie en bank al verkocht? de nieuwe is erg mooi trouwens
    Nou ja zeg wat belachelijk van je sv gewoon je weglokken gatver ik zou koken van woede

@Mermaid hoe gaat het nu met aanhappen hopelijk iets beter

@Chill hoe is het met Gijs zijn koorts lijkt me erg eng zulke hoge temperatuur. Las dat het gisteren al wat beter ging hopelijk vandaag weer wat beter.

@Quscke ben benieuwd hoe je eruit zag op de bruiloft

@Eylem je bent weer terug gezellig!

Noëlle gaat eindelijk weer normaal slapen vanaf donderdag dus ben helemaal blij tenminste daar mee dan.
    Want heb afgelopen donderdag mijn teen gebroken en doet best zeer
    maar het allerergst is de tuin we hebben nieuwe tegels gekregen en zijn nu wel de juiste maar moeten ze nog behandelen terwijl dit niet was afgesproken maar vooruit dcahten we als we er dan van af zijn prima. Maar helaas er is nu 1/3 van de tuin betegeld en de rest van de tegels is allemaal stuk of beschadigd.
    Het erge is is dat pas as donderdag er nieuwe tegels worden gebracht hopelijk zijn deze niet beschadig anders kunnen die ook wer terug.
    Maar ja ondertussen hebben we de tuinman wel gewoon moeten betalen die was al 1 keer voor niets gekomen en nu een hele dag ingepland met 3 mannen terwijl er maar een paar uur werk was
    Die moeten we dus nog een keer betalen voor de rest van de tuin.
    Vandaag belt de tegelboer ons op hij gaat het met de directie bespreken om ons tegemoet te komen dus benieuwd wat hij gaat zeggen. Nou wil minstens uit de kosten zijn van de tuinman en natuurlijk goede tegels
    Wat een gezeik bahhhhhhhh ben blij als alles erin ligt

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    jeetje smile...wat een gedoe met die stomme tegels! vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat ze je tegemoet komen. hopelijk vinden hun dat ook!
    met gijs gaat het beter ;) 2de dag nu zonder koorts:)

5. smile17

smile17 Niet meer actief

oh wat fijn zeg voor jou en vooral voor Gijs
    Vindt het ook maar ja acht vol spanning op telefoontje en heb met mijn man afgesproken dat we ze tot 13.00 de tijd geven daarna gaan we zelf weer bellen

6. nonnie26

smile, jeetje zeg heb jij weer :x hoop dat het snel opgelost word!!

@chill, ja heel gezellig als ze zo jengelig zijn :cool:

@hier, kon het jengelen niet meer aanhoren dus net maar pampers bij etos gehaald inplaats van vanmiddag, ze hadden ze in de aanbieding 4 voor 35 maar nonnie had nog lekker in het leven bon dus 4 pakken voor 25 euro das nog eens leuk :D

zo alyss naar bed stouwen zodat ik nog enigszins iets kan schoonmaken :cool:

7. nonnie26

oh ja het is waaaaaaaaaarmmmmmmm :$ bah zeg!

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Smile, auwwww!!! Hoe is dat met je teen gekomen? Wat een pech hebben jullie met die tegels zeg! Zou het niet meer dan normaal vinden dan dat de tegelboer iig de kosten van de tuinman vergoedt en dan nog mag er nog wel wat extra's bij!

Quschke, helemaal uitgefeest nu??

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Das een goede tip, als het goed is liggen die bonnen hier ook nog ergens dus zo ook maar een vier pakken halen!:D

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Oké die oefeningen zijn TE ontspannend want ben net weer in slaap gevallen! Wel lekker geslapen trouwens :D

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    smile
    groot gelijk, gewoon opdringen met bellen!!!

nonnie
    goeie deal!

ingrid
    hahahhahahaa je hebt ze dus niet afgemaakt :p

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nope;)

13. smile17

smile17 Niet meer actief

@INgrid heb mijn teen gestoten aan de kinderstoel (stokke) en voelde meteen dat het veeeeeel meer zeer deed als gewoon stoten. Het werd ook meteen dik en blauw en is het nog steeds
    INderdaad zou er ook wel wat extra''s bij willen als goedmaker maar zu al blij zijn met goede tegels en geld voor tuinman maar vrees dat we niks meer dan tegels krijgen
    hihi fijn dat de oefeningen zo goed werken dat je er zlefs van inslaap valt

@Nonnie lekker hoor 4 pakken voor 25 hier accepteren ze de bonnen niet icm een aanbieding.

14. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie goeie deal meis!

@ingrid hahaha dan zijn ze in ieder geval ontspannend :p

@Smile heb jij weer!!

@hier gestofzuigd keuken opgeruimd wc gedaan. laetitia eten gegeven die ligt nu op bed. ik ben benieuwd wanneer vrienden komen zouden bellen als ze vertrokken maar dat duurt denk nog ff :p

15. nonnie26

even snel want alyss is volgens mij zeiknat want hoor haar in de waterbak van de honden meppen maar kreeg net de foto door van me buuf en die wou ik jullie niet ontnemen

zie hier alyssa met puppy suus :D

16. lautjuhhh

@Fs geef mij maar dieren als cadeau koeien en zo want moet een boeelll geld hebben wil ik mn taken afkrijgen en dan kan k die dieren goed gebruiken .

17. nonnie26

oke alyss komt net soppend aanlopen :cool: hele spijkerbroek en shirt kledder ;) ga der maar eens naar bed gooien ;) kan ik schoonmaken :cool:

18. lautjuhhh

@nonnie ach god wat een lieve foto!

19. nonnie26

kom net uit de keuken en kan je vertellen die hoef ik niet meer te dweilen alles is zeiknat :):D

20. lautjuhhh

@nonnie hahahahah die alyssa denkt ik ga mama helpen :p

Deel Deze Pagina