spannend... maar het klinkt al iets positiever ! Bah.. wel toch. Gingen jullie niet bijna op vakantie trouwens ?
@ Ka: Echt balen zeg dat dit kindje ook weer te klein is. Ben benieuwd wat ze gaan doen. Ayla heeft al gegeten, dus wij gaan lekker patat eten op de bank. Da's echt eeuwen geleden. LOL , ik snap soms niks van baby's. Tobin heeft net 4 uur tussen de voedingen gelaten, je zou toch denken dat hij dan honger heeft en 2 borsten drinkt, maar nu heeft hij alleen links gedronken. Raar kind . Oh, en ik heb nu luiers van Pampers. Wat een fijne dingen zijn dat zeg. Lekker soepel. Die goedkopie luiers werken prima bij Ayla, maar zijn voor een jongen echt niet handig.
@Ka nog even afwachten dus!! @Nonnie kun jij voor manlief 1 mais neerzetten vanavond? dan kan ik die water geven en is er weer een taak af bij manlief! @hier heerlijk gegeten,
Ka: nou hoop dat het allemaal goed komt! Dat meten blijft moeilijk. Gerodi is vandaag echt NIET in zn hum, hij vindt niks goed en huilt heel snel. Zo ken ik 'm echt niet... Mermaid: ik zweer ook bij pampers, zelfs de-beste-uit-de-test kruidvat vond ik niet zo goed.
ik zweer ook bij pampers! niets is beter dan pampers je betaald meer maar je voelt de kwaliteit vooral bij jongens kris, sanne nog lekker gegeten? ka, fijn dat ze al iets groter is gemeten...en effe afwachten nu. wel balen hoor lz balen, komt het niet van de prikjes? mermaid, wel leuk dat je nu het verschil kan zien tussen jongens en meisjes. is je lamp al binnen? hier heeeerlijk gegeten al zeg ik het zelf echt een aanrader met watermeloen als toetje. gijs heeft ook redelijk gegeten (voor zijn ziek zijn dna ) en die gaat zo naar bed
Nee hij was ook al een beetje voor de prikjes, zal wel een off day hebben..... Hij gaat iig NU naar bed, dan maar wat vroeger dan normaal. Fijn dat Gijs wel redelijk gegeten heeft!
ben ik ook weer, bankstel is gekocht en komt maandag en anders zowiezo donderdag al binnen jeeuuyyyy!! ben is blij @lau, ja doe ik vanavond ik geef wel een gil! @LZ, balen van gerodi, hopelijk morgen een betere dag en dat ie geen last krijgt van de prikjes! @mermaid, hier strakjes ook patatjes op de bank
Nonnie: jeuh!!! Hoe ziet deze eruit? (zal je vast wel gezegt hebben, maar sorry weet het niet meer..... en jullie bankstel al verkocht?)
Monkey steals camera to snap himself - Telegraph check dit nonnie wat leuk, ja heb je foto van de bank (of mplink?)
@nonnie jeeeuj nou gauw die van jullie op mp! is goed geef maar een gil @Chilleke hoe wast met gijs zn koorts al iets gezakt? @hier laetitia ligt op bed.
gijs zijn koorts is gezakt (joehoe) maar dat kan ook door de pcm komen. maar goed hopen dat hij weg blijft
hmm lekker frietjes op de bank. Sanne heeft best redelijk gegeten. Vreemd Mermaid; dat hij nu toch maar 1 borst wil.. ach ja... als hij meer honger had zou hij wel meer drinken !
Chill: ooh fijn! Hopelijk blijft de koorts weg! Ka: gatsie zeg. Helemaal nix van meegekregen. Wat zouden ze eventueel dan kunnen doen? Was Elisa ook te klein? LZ: nee nog geen bonnen gezien.. Nonnie: leuk, nieuwe bank! Showen! Mermaid: mjam frietjes! Wij eten morgen friet, heb er nu al zin in! Hèhè. Koffie pruttelt. Jayden slaapt al. Mannetje is boodschappen doen. Pffff, ben bekaf..
@ Ikheid; ja.. die koopavond is een maand of 3 geleden ingevoerd.. dus wij een dagdeel kdv minder omdat hij dan de ochtenden thuis is en ik op donderdag meestal de hele dag werk. Is vanaf deze week de mutatie rond bij het kdv schaffen ze de koopavonden weer af... grrrr
En Sanne heeft een broodje, paar tomaatjes, paar stukjes komkommer wat paprika en blokjes kaas op. Als toetje aardbeien en yoghurt. Verdiend geen schoonheidsprijs, maar ach voor een keer.
Fijn dat de koorts weg is trouwens Chilleke Nonnie; nieuwe bank .. leuk ! LZ; ja hier ook bonnen, maar heb ze nog niet uit de verpakking gehaald..