April mama's 2010 deel...17!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Dag lieve meiden,

k weet niet of jullie het al gehoord hadden, maar ik ben op 1 juli bevallen van een zoon; Pelle! Ik was pas 35 weken en 4 dagen zwanger en hij had even moeite met ademhalen. Na 5 dagen neonatologie zijn we dinsdag lekker thuis gekomen. Hij drinkt super en is inmiddels alweer zijn geboortegewicht voorbij! Hij woog bij geboorte 2400 gram en is 45 centimeter, weer een lekker kleintje dus!
    Fiene besloot op de dag van de geboorte te gaan lopen, dus dat is helemaal fijn! Ze is superlief voor Pelle n wil hem steeds kusjes geven. Ze noemt de baby Bob...
    Ik zal zo kijken of ik even een fotootje kan posten
    Liefs

2. smile17

smile17 Niet meer actief

@Lautjuh nou echt aso van je vrienden. Hopelijk heeft ze een goed excuus maar ik zou sowieso gewone tijd gaan eten

@Ikheid pindakoeken jammie die heb ik lang niet gegeten. Succes met de accountant!

@Mermaid hopelijk werkt het advies en kun je over een tijdje gewoon weer zonder kolf

Tegelman heeft gebeld nou eigenlijk niet wij hebben dus gebeld. Maar excuses enz enz maar geen extra geld, we krijgen wel gratis extra 1m3 zand en spul voor de tegels a 40 euro de fles maar ja wat kost dat voor hun.
    We durven nu alleen niet veel te zeggen omdat we donderdag pas de tegels krijgen en hun dus al ons geld hebben en ben bang dat als we nu tekeer gaan dat we dan bagger tegels gaan krijgen
    Maar zodra ik de juiste tegels binnen heb nou dan ik ze wel even bellen grrrrrrrrrrrr stoom komt echt uit mijn oren en moet dit nog ophouden tot minimaal donderdag

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

heey meis van harte gefeliciteerd!!!! wat leuk!!! das wel vroeg zeg!!! wat fijn dat het allemaal goed gaat.en fiene die loopt wat goed!!

4. smile17

smile17 Niet meer actief

@marijn van harte gefeliciteerd met Pelle! Fijn dat alles nu goed gaat en wat heerlijk dat Fiene loopt!

5. lautjuhhh

@Smile jeetje wat een bagger zooi zeg! ik zou zeker donderdag even bellen!!

@hier ze zijn er nog niet.. maar wij hebben gegeten dus ik vind het best..

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    GEFELICITEERD met Pelle!

heftig hoor! maar goed dat alles goed gaat en fijn dat Fiene loopt!

smile....grrrrr...:x

lau goeie keuze...nu weer verder x

7. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Marijn gefeliciteerd met Pelle!!!

8. lautjuhhh

zo vrienden kwamen om 10 over 5 aan kakken ze waren me toch boos dat we al gegeten hadden whaahahah en wij maar lachen ze zijn nu eten halen hahahaha

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Marijn: gefeliciteerd met Pelle!!!

10. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Die durven!! :$

11. lautjuhhh

we hebben ze ook heel duidelijk gemeld dat we geen eetcafe zijn en dat we behoorlijk twijfelen of we hun wel vrienden kunenn noemen,.

12. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    en wat was hun reactie daar dan????

13. lautjuhhh

Ja dat zijn we toch wel ach ja kan gebeuren ikz eg nou sorry maar vind het nogal behoorlijk aso om zo achterlijk laat aan te komen.. Zegt madam ja nou sorry hoor hij sliep tot half 4 ik zeg ja dan kun je toch ook de telefoon even pakken van joh hij is net wakker we zijn zo onderweg..

Maar goed ze komen zo terug en mag hopen voor ze dat ze normaal kunnen doen want anders is daar de deur en hoeven ze helemaal niet meer te komen. tis dat ik het sneu vind voor het kereltje wat hier nu zit.. die heb iklekker een broodje gegeven..

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Marijn: Meid je bent al bevallen! Op mijn uitgerekende datum :D. Fijn dat het nu allemaal goed gaat met jullie mannetje. En GEFELICITEERD natuurlijk!

@ Lautjuh: Nou ja zeg, wat een rare lui die vrienden. Ik zou er ook helemaal klaar mee zijn.

Nou, zojuist voor de voeding 2 minuten gekolfd en toen Tobin aangelegd. Hij pakte mijn borst gelijk goed, dus volgens mij helpt het wel. Niet te vroeg juichen natuurlijk, maar dat het nu gelijk goed ging is wel een fijne opsteker. Wel lastig trouwens om zelf ook nog op het aan/uit-knopje van de kolf te drukken als je met die dingen aan je borsten zit, hahahaha.

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, Tobin is verkouden... Moet ik daar nog extra alert op zijn ofzo?

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Marijn, gefeliciteerd!!!!

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    wat voor verkouden is het? Neus of keel? Je kan het even in de gaten houden maar zolang hij geen verhoging heeft en er geen last van heeft is het niet erg.

18. lautjuhhh

zo hier ligt laetitia net op bed. die was helemaal op van het spelen hha.. nu lekker avond! zo koffie

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Neus. Hij heeft echt wat snot wat af en toe uit zijn neus komt lopen. Volgens mij heeft hij er verder geen last van, hij snurkt alleen een beetje :D.

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ayla lag er voor 19.00 uur al in. Die was onder het eten al zo moe dat ze alleen nog maar kon huilen...

Deel Deze Pagina