Ach voor een keertje.. moet kunnen vind ik! Hè jasses zeg, doen ze lekker met die koopavonden.. niet dus! Wat een rompslomp!
en dit word de nieuwe die we gekocht hebben tot we geld genoeg hebben voor een andere of voor als deze weer kapot gaat, voor dat geld link dstaat 2 reacties verder
@LZ, hier ook weer LIHL bonnen! @ikheid, weet niet of je het nog gelezen had maar waar ga je winkelen?? of had je daar al antwoord op gegeven @lau, ga even eten zo en dan zal ik planten @hier, ben gaat vannacht zijn ouders van schiphol halen balen dat ze nu al terug zijn
oh serieus komt de link nog een keer BANK MARSALA 3ZITS + HOCKER bij Kwantum. Altijd voor de laagste prijs!
Mooie bank Nonnie. Ook makkelijk schoon te houden.. hup wat leuke kussentjes erin en klaar = kees. We gaan shoppen in mijn stad; Tilburg.
Ben ik ook weer even! Huis is weer schoon dankzij m'n mama en heel veel troep is weg dankzij m'n papa dus ikke is blij!! Zelf eigenlijk niks gedaan vandaag behalve lui en moe zijn. Wel gelezen maar weinig onthouden. Frietjes op de bank, wij ook! Nieuwe bank, kan maar een klein stukje zien. Gerodi is een kleine reus aan het worden Gijs nog ziek maar nu wel minder verhoging, yeah! Ka,balen van de echo!! Ga duimen dat het uiteindelijk allemaal mee valt! Tobin maar zin in 1 borst, dan zal hij er vast genoeg aan hebben. Lamp al binnen? Hier, bed omhoog en zal zo foto's maken van de babykamer.
@Nonnie leuke bank en geen geld :d @ikheid lekker avond dus!! @ingrid lekker dagje niks gedaan en toch alles schoon lekker hoor!! @kris gelukkig laatste koopavond!!
Ook de tussenpersoon gebeld voor de verzekering en moet nu een offerte krijgen voor reiniging indien mogelijk en anders door geven hoeveel vervanging kost. Contact gehad met reinigingsbedrijf en waarschijnlijk kan de bank niet meer schoon omdat we zelf bezig zijn geweest dus dat even op papier krijgen en dan doorgeven hoeveel onze bank nieuw kost en op zoek naar een nieuwe
ja he! voor dat geld is het goed te doen dit word onze derde bank binnen nog geen jaar tijd mochten jullie nog iemand weten die de andere bank goed kunnen gebruiken voor een leuk prijsje laat het dan even weten want hij is nog geen 4 mnd oud
Ingrid: oeh lekker, hopelijk ist snel rond met de verzekering. En nu foto's.. :-D Fijn zeg die pa en ma van je! Echt lief!