Met Jayden gaat het super! Heerlijk kind.. alleen eten is drama, maar ja er komen ineens 4 kiezen door, dus dat verklaart alles.
hey voel jij je wel lekker :x beetje de goden verzoeken pas op hoor nonnie is watching you even vanaf me foon maar betterij is bijna leeg, ik verveel me de pleuris, heb de tuin helemaal opgeruimd en schoongemaakt, zelfs die mega grote bbq gesopt want we gaan over 3 wk bbq omdat ben de 29e jarig is, maar jezus wat kan je internet missen zeg!! Alles is schoon in huis en nu heb ik geen reet meer te doen ik mis jullie!!!!
ik ga zo papa maar eens bellen of ie na zijn werk me internet komt doen want ik word gek hier, chill ik zie je onderaan! Pas op he hahahaha
hier bed verschoond en het zweet loopt me nou al weer over mn hoofd. pfff laetitia slaapt nog steeds :O
ja kan ik wel doen maar dan zeggen ze dat ik moet resetten etc en dat heb ik allemaal al gedaan, dus ik wacht wel op papa die komt wel als zijn meisje in nood zit hahaha hoor mij nou in nood oeps hoezo verslaafd hahaha
We komen gaan vrijdagmiddag terugrijden, overnachten dan bij Orleans en dan zijn we als het goed is zaterdag einde van de middag weer thuis. Ik moet het hele stuk alleen rijden, want Steef heeft z'n knie geblesseerd. Vandaar ook de overnachting, want ik ga niet alleen 1200 km in één dag rijden.
Ah, wat een droppie! Wat kijkt ze al wijs! Blijft ze van dat kettinkje af? Noa zou dat er gelijk vanaf rukken!
papa weet alles dus hoop nu ook want ik vind een paar uurtjes geen internet niet erg maar nu vind ik het echt niet leuk meer!
Nonnie, zou de provider wel gewoon bellen en zeggen dat je alles al hebt gedaan zoals resetten enz. dan kunnen zij kijken wat ze vanaf daar kunnen doen. Hebben wij ook wel eens gehad en toen deed ie het zo weer
oh das niet lief! Ik zal je een rol tape op sturen dan plak je het zooitje maar dicht van beneden kan tie er ook niet uit ahahahaha
Hier was het eten net weer drama met Noa. Ze gooit elke keer d'r brood op de grond. Of kiepert gewoon haar bord ondersteboven. Als je een stukje in haar mond stopt, dan spuugt ze het gelijk weer uit. Alleen fruit eet ze gewoon op. En verder gaan potjes redelijk, zolang er geen pasta in zit. Hmmm, wordt lastig, want wij zijn alledrie pasta-eters, dus dat madam geen pasta lust maakt het niet echt makkelijk! Grrrr! Nu zit ze met haar nieuwe antilekbeker te spelen en het is een heel waterfestijn. Blijkbaar dus toch weer niet zo antilek als op de verpakking staat aangegeven.:x @ Ingrid, fijn dat alles goed was bij de VK. INderdaad erg sneu voor die VK met ongeneeslijk zieke man! Brrr, krijg altijd kippevel van dat soort berichten. @ Nonnie, wat balen van je internet! Thank god for the Iphone!
@nonnie komt vast goed: ) @hier zo ff stofzuigen enz o manlief neemt laetitia zo mee boodschappen doen dus dan kan ik ff rousen
Whahaha ben niet zo in de reageerstand maar ik ga nu effe boodschapjes doen met gijs dus tot zo ....enne ik kijk uit hoor nonnie (zou niet eens meer durven)
Hier maak ik vanavond twee verschillende maaltijden, voor Roeland en Milan heb ik een ovenschotel met gehakt, bloemkool en aardappels en voor Julian en mij gebakken aardappels met saté. Wel ga ik eerst de schotel voor Julian neerzetten maar 99,9% kans dat hij dat niet gaat eten en ik eet geen bloemkool dus dan maar zo. Heb namelijk nog bloemkool en gehakt liggen en had geen zin om het gewoon te koken.
Ik ga even bij Julian op bed liggen, hij wilde naar boven om filmpjes te kijken op youtube met de ipad dus die ligt uitgebreid op ons bed te kijken dus kan ik er ook nog wel even bij. Milan ligt al een tijdje op bed want die was stront vervelend. Die laat ik gewoon liggen want die kan wel wat extra slaap gebruiken volgens mij.
@CM jeetje dat klinkt allemaal heerlijk zo jullie vakantie En die Noa wat een schatje zo aan het dansen. Veel plezier nog @Mermaid fijn dat het kolven helpt om aan te leggen @Nonnie wat is dat nou geen internet. Trek je het een beetje of heb je al afkick verschijnselen @Lautjuh dus je vriending toch nog gekomen. Gekukkig heeft ze een redelijke man die het wel begrijpt @INgrid fijn dat alles goed was bij de vk beetje jammer dat de kleine nog niet is ingedaald had dat toch wel verwacht na je klachten. En zielig hoor voor je vk @Marijn wat een mooie kindjes heb je zeg! En die Pelle wat een lieve kleine ukkepuk Eten voor mij word er weer lekker gekookt vandaag door mijn mamsie draadjesvlees, gebakken aardappels en broccoli ("Noëlle haar favoriet)