April mama's 2010 deel...17!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Marijn: waar hebben jullie dat traphekje vandaan? Zo'n mondharmonica!?!
    Superleuke foto van Fiene! Wat een wijs koppie.. en wat wordt ze blond!

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

na een telefonisch consult met mijn papa heeft nonnie internet!!

lang leve mijn papa :D:D:D

maa rben verder geen papa's kindje hoor ;):D

ben nu weer met alyss in de weer want dieis buiten mijn was van de lijn aan het trekken dus ik spreek jullie later!!!

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie jeeeej weer internet

@hier zo de boel gestofzuigd, onder de banken ook want dat mocht wel weer, bedden verschoont nu allemaal, wasje afgehaald zo nog wasje ophangen maar heb het zo warm dat ik echt ff moet afkoelen :p

4. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Nou we zijn weer onderweg naar huis. Kindje zit nog steeds op de p10 lijn dus aardig klein maar nog boven de grens. Wel is er te weinig vruchtwater gemeten. Nog onder de onderste lijn. De placentawerking was nog wel goed. Volgende week weer vruchtwater meten en die week daarna de groei. Mocht het vruchtwater minder worden of de placenta dan wordt het opname. Hopelijk blijft het goed!

5. smile17

smile17 Niet meer actief

@Ka jeetje meid wat erg. De baby dus nog redelijk binnen de lijn maar te weinig vruchtwater. Had je dit vorige keer ook?
    Hopelijk groeit de baby gewoon goed en hoef je niet opgenomen te worden.
    Misschien deze week wel even heel rustig aan

@Nonnie fijn dat je weer internet hebt

@Lautjuh nou ja hebt het wel verdiend om evne te zitten en af te koelen van mij mag je een ijsje hihih

6. nonnie26

ik duim nog steeds voor je!! fijn dat de placenta nog wel zijn werk doet!!

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Och Ka.. ik duim hard voor je dat het alsnog bijtrekt en dat je niet opgenomen hoeft te worden! Succes meissie!

Oké.. ik ga weer verder hier!

Laters! xxx

8. lautjuhhh

@Smile aahhhhh wat lief dat ik een ijsje mag hahaha

@hier alsnog ff aan de gang gegaan, kleine kamertje is weer helemaal netjes, wasje uitgehangen en nu kan ik echt niet meer ikl stop dr mee voor vandaag..

9. smile17

smile17 Niet meer actief

haha dan mag je echt een ijsje ;)

@Ikheid werkse nog even. Hier nog 1 uurtje dus ga nog even verder. Spreek jullie morgen

10. lautjuhhh

Hahahahaha stuur maar opsmile :p

11. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Dat weet ik niet of het de vorige keer ook zo was. Volgens mij niet. Hij begon zo lekker positief dat ze wel gegroeid was en nog rond de p10 zat. Wel heel licht afgebogen maar voldoende gegroeid. Dus wij in koor moooooi. Dan valt het gelukkig allemaal mee. Ja zegt hij op zich niet zorgelijk maar het vruchtwater is wel veel te weinig. Die was best ver onder de onderste lijn. Als de flowmeting niet goed was geweest had ik direct kunnen blijven. Hopelijk blijft die goed!!
    Ik ben op mijn werk dus ik zal me even nuttig maken hier. Spring ik vanavond weer in.

12. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik val meteen met de deur in huis...bij deze een foto van mij en Justin.

(het is niet echt een van de charmanste foto's, maar ik heb zelf op dit moment geen andere van mij en Justin samen)

13. lautjuhhh

@quschke wat een stoer pakje bij justin :d En leuk jurkje :d

14. nonnie26

@smile, tot morgen!!

@quschke, lekker ding!!!!! :D alyss heeft het mooi voor elkaar :) lekker ventje!!

@hier, boodschapjes gehaald, en nog wat opgeruimd, alyss zeult buiten rond met de pate ;)

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ok, fijn dat de placenta in ieder geval wel goed werkt. En dat het kindje ondanks het klein zijn in ieder gevla nog binnen de grens valt. Wat het vruchtwater betreft, dit schijnt wel heel moeilijk te meten te zijn. Bij Noa zou ik worden ingeleid omdat ik te weinig vruchtwater zou hebben. Maar toen ze mijn vliezen braken kwam er toch een mega plons vruchtwater uit! De gyn zei toen nog dat ze niet snapte dat ik ingeleid moest worden ivm te weinig vruchtwater! Nou, ik duim voor je dat de meting volgende week gewoon goed is, of in ieder geval niet minder. En ik zou toch proberen het zelf ook rustig aan te doen. Dat kan nooit kwaad. Knuf!

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Wauw, wat ziet hij er superknap uit in zijn pak! Echt mister charming!

17. lautjuhhh

hier net lekker gegeten, zo ff mn dekbed naar binnen halen want het schijnt te gaan plenzen vanaaf

18. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ka, nou fijn dat ze niet te klein is....nu maar weer afwachten! queschke, wooow leuke foto. grrrrr mijn enter doet het weer eens niet ... uds maar weer achter elkaar! zal hem op nieuw opstarten.... wat eten jullie? wij (zelfgemaakte) gebakken aardappelen, kipvleugels uit braadzak en sla ;) tot dadelijk

19. lautjuhhh

@Chil wij hebben pizza gegeten,. EEtsmakelijk!

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Wij gaan zo bbq'en met kipvleugeltjes en worstjes en erbij heb ik gebakken aardappelblokjes en appelmoes. Lekker makkelijk dus!

Deel Deze Pagina