April mama's 2010 deel...17!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Laat ik nou niet zo goed zijn in luisteren en m'n kinderen al helemaal niet;):p

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@ingrid, nou als je dan toch aan wensen gaat voldoen waarom doe je niet de 11e is wel leuk met de datums, julian op de 13e milan op de 12e en dan ?????? op de 11e maar ja dat houd in dat je in de 41 weken zit :D

@pams, ik word niet een dagje ouder maar ben!

3. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Dag lieve meiden,

Als jullie het niet erg vinden kom ik hier even binnenvallen: was jullie even kwijt, maar heb jullie weer gevonden...bijna 200 bladzijdes bijlezen gaat me echter niet lukken: forgive me...

Nog spannende dingen gebeurd hier??

@ego: ik ben sinds afgelopen woensdag met verlof: een heel lekker idee...Mijn man heeft nu ook 7 weken vakantie, dus we kunnen er samen even tegenaan :)

Verder vanmiddag weer naar de vk geweest: ben de afgelopen 3 weken 3 kilo afgevallen ( ik wist al dat ik weinig at en binnen kon houden, maar dit had ik niet verwacht)...Ik moet nu meer gaan eten en dan weer aankomen: mag in ieder geval niet verder meer afvallen...Ben nu in totaal 2 kilo aangekomen sinds het begin van de zwangerschap...Verder alles ok en we hebben het uitgebreid over de bevalling gehad (waar ik toch wel tegenop zie)...

4. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @ka: jeetje meid, gaat er om spannen dus. hopelijk blijft opname je gespaard en groeit de kleine nog even lekker door.

@nonnie: jee je internet doet het alweer

5. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    chilleke: Nee heb het nog niet opgegeven...heb alleen de pc te kort bij de strijkplank staan;)

@franka: hallo......hoe voel je je zelf? Ondanks het gewichtsverlies? Nu jullie samen verlof hebben laat je je maar eens lekker verwennen door manlief!!!:)

6. nonnie26

@quschke, doet sven alles zelf dan in jullie nieuwe huisje of heeft ie wel hulp??

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen

neeeeee uiterlijk begin augustus, echt 1 of 2 augustus. Daarna komt het veel te dicht op de verjaardag van Julian.

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    hoe groot is milan nu dan??

9. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Haha...je hebt ook alles door....;):p Zal dalijk eens een hartig woordje met manlief praten:):p

10. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Franka lekker verlof lekker genieten! Waarom zie je op tegen de bevalling?

11. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @quschke: voel mezelf wel redelijk: ben veel duizelig en heb uitvalsverschijnselen in mijn rechterbeen waardoor ik af en toe door mijn knie heen ga en ergens tegen aan loop of bijna omval: niet zo handig...Maar probeer me inderdaad een beetje te laten verwennen :D

12. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    CM dan zaten ze er bij jou ver naast zeg! Hij had het 2 keer nagemeten op 4 punten volgens mij. Maar we zien volgende week wel weer. Vind het alleen heel vervelend dat alles steeds zo vaag is en ze eigenlijk nergens duidelijkheid over geven. Het is steeds van we moeten volgende keer even afwachten. Er is ook niks gezegd over rust nemen of het wat rustiger aan doen.

Kris hoe ging je sollicitatie?
    Oh ik lees het al, nog even afwachten. Ik zal voor je duimen!

Mermaid ik deed alles verzamelen van 1 dag in de koelkast, maar inderdaad geen 'warme' melk bij al gekoelde melk. En wanneer alles op dezelfde temperatuur was alles in zo'n zakje gieten (later deed ik het in plastic bekertjes invriezen per 50 of 100 ml).

LZ hier ook onder de blauwe plekken op knieen en scheenbenen, maar dat is van het kruipen en stoten. Als je je zorgen maakt zou ik de ha ook even bellen om te overleggen.

Pamsie wat heftig zeg van die man op je werk! Bah...
    Fijn dat alles goed was bij het cb!
    Hoe gaat het verder met je zwangerschap?

Nonnie balen dat Ben zondag alweer weg moet!

Hahaha! Quschke wat een lekkere vondst!

Franka balen dat je bent afgevallen! Nu genieten van je verlof, rustig aan doen en hopelijk kom je weer wat aan!

13. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Sven (ex) stiefvader is er elke avond en het stuc werk doet een vriend en zijn broer. Alleen verwarming laat hij aanleggen, vanwege tijd gebrek.

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

haha ja deal:p je kan je oude buddy niet zomaar vergeten hoor:p

15. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Pamsie; naar zeg ! Sterkte !
    @ Franka; balen dat je afgevallen ben, ben je ook nog misselijk ?

16. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @lau: vorige keer zijn mijn vliezen gebroken bij 4 cm ontsluiting ( zonder weeen) en binnen een half uur zat ik in een weeenstorm die ik niet meer op kon vangen, waardoor ik in paniek raakte en de rest van de bavlling heel krampachtig ben geweest. Heb toen pethedinespuit gehad waar ik zeer high van werd, dus van de bevalling heb ik alleen maar pijn en roes meegemaakt en dat is geen prettig vooruitzicht...Probeer nu met hulp van manlief, haptonoom en vk er rustig in te gaan en hopelijk gaat het dan een stuk beter...

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Geen idee, laatste keer was vorige maand en toen dus 74,4cm en 9440gram

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

ja daarom nou en alles is gewoon goed verder dus ik ben een blije mama:D

19. nonnie26

oh ik dacht al dat ie alles zelf deed! dan zien jullie elkaar ook vrij weinig!

is de truc gelukt met blouse boven waterkoker of werkt het niet :D

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @lz: hier nog nooit Lotte met blauwe schenen gehad.

@nonnie: balen ben zondag al naar duitsland

Deel Deze Pagina