April mama's 2010 deel...17!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

oei hopelijk gaat het deze keer beter! je kan het :)

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

he bah wat vervelend, en ook het uitvallen van je been, is niet niks zeg!

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

oeps verkeerd gelezen:p

4. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    komt vast goed hoor meiden :)

Ik teken voor een bevalling zoals mermaid :p

5. lautjuhhh

wat een rust hier ineens

t regent hier trouwens loeihard zeg!

6. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @franka: balen dat je bent afgevallen. maar even lekker genieten van je verlof en goed eten. en niet te vergeten lekker laten verwennen door je man;)

@ka: ja me zwangerschap gaat goed. wel wat last van me rug. en knakkende heupen ( zeg maar dat er lucht tussen je gewrichten komt sommige mensen doen het met hun vingers of pols), herkent iemand dit? wat zou het kunnen zijn?

@ingrid: ja dan is milan wel iets groter maar niet veel:p

@franka: dat was idd een heftige bevalling dan;) en nu krijg je een lekkere relax bevalling ;) komt goed meid

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik hoop dat de haptonoom en natuurlijk manlief en vk je goed helpen en kunnen helpen zodat je er met een beter gevoel in gaat! Kan er helaas helemaal over mee praten en wat ik vrijdag heb gedaan is emdr therapie om de bevalling van Julian te verwerken en moet zeggen dat ik me nu al zo veel rustiger voel dan ik ooit heb gedaan. Heb het echt een plekje kunnen geven en kijk nu heel anders tegen de volgende bevalling aan. Miss ook iets voor jou om te overwegen?

8. nonnie26

nou idd heel rustig, ik ga zo het bos maar eens induiken watn het schiet niet op zo, mailtjes versturen, smsen, bellen, foto's van alyss versturen naar mama, internetbankieren, mailen voor verkoop bankstel, mailen naar vent die een speciaal stuur heeft voor in de auto die ik ga kopen voor ben zijn verjhaardag dus druk druk druk
    ssssssssssstttt niets zeggen he van het stuur :D

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Kunnen je bekken zijn. Ben je al bij een fysio geweest daarvoor?

10. lautjuhhh

Zo dan ben je wel druk ja:p:D

11. nonnie26

ik knak met mijn enkels, (heb ze te vaak gekneusd) ik knak tussen me schouderbladen en ik knak met me heupen schieten een soort van uit de kom, dan moet ik even een bepaalde beweging maken en dan kan ik ze weer "terug" zetten zeg maar, wat het is geen flauw idee maar ik leef nog ;)

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Tuurlijk vergeet ik je niet, je bent en blijft m'n buddy;):D Daar komt geen nonnie tussen:p

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ben: Nonnie gaat een speciaal stuur voor je auto kopen!!!! Is een verrassing dus heel verrast kijken als je het krijgt ;) :p

14. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    @ingrid: wat fijn dat dat jouw zoveel rust heeft gegegeven! Dat moet echt een lekker gevoel zijn. Ik heb na 2 ontmoetingen met mijn haptonoom ook weer rust in ijn lijf en heb nu nog 2 sessies samen met manlief staan waarin hij ook leert hoe hij mij goed kan begeleiden...Daar heb ik wel vertrouwen in...Vind het gewoon al apart om te merken dat de bevalling van Tomas toch zoveel indruk op me heeft gemaakt...Had er naderhand echt een prima gevoel over...maar blijkbaar kan dat later toch opspelen...

15. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Franka wat een bevalling zeg! Kan me voorstellen dat je er nu nog meer tegen op ziet. Hopelijk kan de haptonoom wat voor je betekenen!
    Dat van je been dat kan je ook krijgen van je bekken of van ischias. Ik had een paar weken terug ook een tintelend been, er doorheen zakken, pijn in mijn bil en lies. Met wat tips van de fysio gaat dat nu heel erg goed! Zou het daar niet vandaan kunnen komen?

Pamsie fijn dat het goed gaat! Ik weet niet wat dat geknak kan zijn. Misschien even voorleggen bij de vk of ha?

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

nee op zich doet dat ook niet echt pijn meer een onprettig gevoel. ik heb het vooral bij het omdraaien met slapen. :(

17. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hahaha staat nog niet groot genoeg ;)

franka...jeetje wt balen van je klachten enzo!
    en poehhhh ook al zo heftige bevalling :(

de rest...uhmmm

ben iig klaar met de strijk :D nu alleen nog opruimen :cool:

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Het zijn dingen die ineens terug komen, vooral nu je natuurlijk weet dat je nog een keer moet bevallen. Gelukkig geeft het je een rustig gevoel in je lijf en het gaat zeker goed komen en heel anders lopen dan de vorige keer!!!!

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

haha mooi is dat even recht gezet ( mist engel smile:D )

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

haha droogkloot!

Deel Deze Pagina