April mama's 2010 deel...17!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen,

Chilleke, hoop voor je dat het idd droog is vanavond!!

Quschke, leuk wat doen in het nieuwe huis!!!! Nog een paar weekjes!

Hier, ronde van roeland werk, kids kdv ook weer gehad. Nu even niks en dan straks de was in de machine gooien en beetje opruimen hier. Nadeel is dat het regent en de honden dus niet naar buiten kunnen dus moet alles om hun heen doen.

2. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ja ben ook blij dat ik eindelijk eens wat kan doen....maar nu valt me wel in...mag ik eigenlijk wwel met grond verf/lakverf werken?????

Niet komend weekend, maar het weekend erna willen proberen het grootste gedeelte al te verhuizen. Dat het weekend erna alleen nog maar de laatste dingen hoeven. Watn 1 augustus moeten we hier uit zijn!

Pff....nu heb ik echt ogen te kort...Justin klimt zelf de bank op!!! Maar hij heeft net wel voor het eerst een aantal stappen alleen en los op de bank gezet...waarna hij zich vol op de bank laat vallen;)

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    zolang de verf niet op basis is van terpetine ofzo is het geen probleem. Alles wat op waterbasis is mag je sowieso mee werken. De rest raden ze dacht ik af.

4. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    hmm...volgens mij is de meeste grondverf en lak op terpetine basis...dalijk eens even het potje inspecteren!

5. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

quschke, veel klusplezier! en ik heb het volgende voor je:
    In verf, terpentine en andere oplosmiddelen zitten gevaarlijke stoffen die je makkelijk inademt. Zeker als je niet goed ventileert kan verven schadelijk zijn voor de gezondheid. Liever dus helemaal niet doen als je zwanger bent. Het zenuwstelsel van je kind kan daar negatieve gevolgen van ondervinden. Als je toch perse wilt verven, gebruik dan een verf op waterbasis en ventileer goed.

@ingrid, jij hebt je ronde weer gehad hahaha, ga vanmiddag weer eens verder aan me project hahaha

@chill, moet je de hele dag werken of alleen een bijeenkomst/vergadering??

@hier, net wakker straks evfen snel boodschappen want het is nog droog..verder schoonmaken en opruimen nog een waje draaien en dat was het wel!

6. nonnie26

het word afgeraden of je moet heel goed ventileren en iig zowiezo niet de hele dag verven op terpentinebasis, maar het verstandigst is om het niet te doen, kan je beter aan engeltjes over laten ahahah

7. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    hahaha..maar dat redden engeltjes niet op 1 dag...heel schrootjes plafond grondverf, schuren en lakken. En ventileren is niet goed mogelijk omdat ik beneden geen ramen kan open zetten.

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ingrid, zo weer je taxi rondje afgerond ;)

nonnie, shopse! ik heb van 13.30 tot 16.30 uur bijeenkomst op leerlingen e.d.

quschke jeeej eindelijk klussen in je huisje...komt dichtbij nu

9. nonnie26

lijkt me niet verstandig dan schat!

@chill, shopze? ik ga boodschappen halen noem ik niet echt shoppen :D;)

10. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Dan ga ik maar eens beginnen met het plafond goed te ontvetten.....met st marc....eerst even googlen of dat wel mag!

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hahhaa hoe wou je het dan noemen :p

12. nonnie26

uhhhh dagelijks terugkerend probleem :p

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    zit een beetje dubio wat ik zal doen....

gijs slaapt normaal van nu tot 13 uur ...op woensdag is het altijd irritant omdat ik om 1 uur op het werk moet zijn...maar we mogen ze niet tussen 12-13 brengen op kdv (wat dus irritant is omdat ik hem dan eerder weg moet brengen, lees weinig geslapen en ik heb een uur teveel ;))maar nu moet ik om half 2 in etten leur zijn (15 min rijden als ik het snel doe :p) maar kan hem dan dus pas om 13 uur brengen ;) en dan moet hij dus ook al gegeten hebben:cool: maar als ik hem om 12 uur breng...heb ik weer 1 1/2 uur teveel over en heeft hij weinig geslapen....;) hmmmm.... oke is vast verwarrend.

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Quschke: Als je niet goed kan luchten zou ik het verven maar even laten. Ik heb toen op Ayla's kamer wel gewoon alles geverfd, maar daar kon ik gewoon de balkondeur open zetten.

Best een redelijke nacht gehad. Tobin kwam om 23.30 uur, 02.00 uur en toen weer rond 05.45 uur.

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    lol hahahhaha

16. nonnie26

ahhha en een probleem is het want ik weet nooit wat ik moet eten :cool:, je verhaal is voor nu erg verwarrend want sta op het punt om boodschappen te halen dus sorry even geen antwoord!

17. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    maakt niet uit...denk dat ik het al weet ;) laat hem gewoon slapen tot half 1 geef hem zijn brood en breng hem weg ;)

18. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    zo..ik heb nieuwe schoenen voor Justin besteld....:)

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    welke?

Deel Deze Pagina