goedemorgen, @mermaid: fijn dat je een redelijk goede nacht hebt gehad @quschke: ik zou dan niet gaan verven hoor!! @nonnie: suc6 met je dagelijks terugkerende probleem, ik weet ook nooit wat we moeten eten hoor. @chilleke: de oplossing die je zelf bedacht hebt lijkt mij ook het meest verstandigste @hier: heerlijk dagje vrij ( altijd op woensdag maar goed) lekker niet te veel doen. en zo fijn gisteravond geregeld dat michel en me schoonmoeder zaterdag het laminaat in de babykamer gaan leggen. en misschien ook nog wat meubels in elkaar gaan zetten
ff ego, godver wat word ik die van man van me zat..net weer een godsgrote ruzie omdat we een foutje hebben gemaakt met een overboeking.. meneer denkt het niet te kunnen met 100euro in de week aan boodschappen begint gelijk weer lekker depri te zijn ik betaaal verdomme het grootste gedeelte vaste lasten en schulden van mijn uitkering en meneer gaat er over zeiken dat hij 80 euro van zn uitkering kwijt is ik ben verdomme 800 euro kwijt van mn uitkering maar daar denkt meneer niet overna.. ik was slecht t was mijn schuld en laetitia stond echt te huilen dus ik ga gewoonw eg vandaag.. geen geld maar goed dat zienw e wel kan me hier in vianen ookw el een dag vermaken.. weet alleen nog niet waarheen maar goed zien we dan wel. en werken zal meneer ook niet met zn luie reet.. hij belt het uwv niet eens om te vragen hoe het staat. want meneer is bang whahahahaha doe ff normaal hij kan wel lekker hangen overal en klusjes met mn stiefvader doen maar werken ho maar.. BAH BAH BAH Sorry voor mn gevloek,..
@quschke, leuke schoentjes! @pams, lekker hoor dagje vrij! @hier, lekker dom sta ik aan de kassa met al me boodschappen ben ik me pinpas vergeten want die zit hier nog in de random reader slimme nonnie dus nu kan ik zo weer terug
oe lau dat klinkt niet best sterkte! weet niet wat ik anders kan zeggen, en 100 in de week? kom op zeg wij doen 50 in de week dus hij moet niet piepen hoor! dikke knuffel voor jou!
Ja precies non jeeesss wat ben ik die kerel zat.. ik wacht tot hij terug is van boodschappen doen end an pak ik er wat eten uit en ga ik gewoon ff weg want gadver dit kan ik ff niet meer.. prima dat hij depri is enzo kan hij ook niks aan doen maar sjeeeeesssss wat kan ik hem nu niet uitstaan zeg
nonnie...ooh slim staan je boodschappen nog daar? lau...jeetje wat naar. en 100 is idd erg veel...wij hebben het ruim, en ik doe ook voor dat bedrag boodschappen en dan let ik nergens op dus da kan voor veel minder jeetje wat nare situatie. sterkte pams altijd leuk naar schoenne kjiken
lau, kan je het niet even rustig uitpraten als laetitia op bed ligt ofzo? gewoon op een rustige manier uitleggen wat je dwars zit en waarom je boos bent, blijkbaar heeft ie op het moment even een plaat voor zijn kop en moet ie wakker geschud worden, maar door weg te gaan los je het probleem natuurlijk niet op, ik zou zoals je hier aangeeft duidelijk maken dat jij dus de meeste vaste lasten betaald en dat je het erg vind dat ie geenw erk gaat zoeken, desnoods samen op zoek op internet naar vacatures dat je laat zien dat ie het niet alleen hoeft te doen.
@non, ja daarom wacht ik ook in de hoop dat hij gekalmeerd is... en dan kijk ik of hij misschien nog het uwv wil bellen.. want dat zij hij gisteravond nog van morgen ga ik toch echt bellen.. pfff man man wat is het toch lastig om met een depri persoon te moeten leven af en toe.. ik doe verdorie mn best en dat krijg ik dit.. Maar misschien heb je wel gelijk en is weglopen niet de beste optie..
ja staan er nog, ik ken de meeste die daar werken dus dat komt wel goed, maar heb geen zin meer om er nu naar toe te gaan dus denk dat ik het maar na het middagslaapje ga halen
ohh jeetje meid, vervelend. ik snap je gevoel wel. misschien idd beter om even weg te gaan vandaag. maar daarna alles wel goed uitpraten hoor.
Lau jemig wat een oetl*l kunnen mannen soms toch ook zijn. Maar waarom gooien jullie alle inkomsten niet op 1 grote hoop en betaal je daar alles van? Is dat sowieso niet veel eerlijker? Of is er een reden dat dat niet kan? Sterkte ermee in ieder geval!! Qusche, zou idd niet gaan verven, beter niet het risico nemen! Nonnie, jij was toch laatst naar Utrecht geweest, was je toen ook bij de babywinkels geweest zoals Babydump enzo buiten het centrum? Wij willen vrijdagmiddag daar naartoe voor oa een traphekje maar ben er nog nooit geweest dus benieuwd hoe het zit met parkeerruimte en hoe ver de andere babywinkels daar vandaan zitten... Mermaid fijn dat Tobin een redelijke nacht heeft gehad, en jij dus ook . Gaat het nu beter met het afkolven van tevoren? Chilleke ik hoop dat het droog wordt vanavond Wow hier eindelijk weer eens kunnen uitslapen tot 8.30, heerlijk!! Daarna lekker gezwommen met Irem, wel grappig, zodra ze het water zag werd ze helemaal enthousiast, gillen en alles. We hebben op vakantie heel veel gezwommen in de zee en zwembad en dat merk ik nu wel. We hebben trouwens toch nog op vakantie schoentjes voor Irem gevonden en ze loopt er echt goed op en kan er zelfs ook al zonder steun van een muur oid mee opstaan
@ Quschke; ha ha .. ook zo`n klimgeit .. hier ook, maar ze klimt ook zelf weer van de bank af en dat gaat best goed, dus ik laat het maar ( houdt het wel in de gaten natuurlijk) Leuke schoentjes ! @ Chilleke; lastig he. Ik zit ook altijd in de knoop met de tijden van het kdv en mijn werk! @ Mermaid; Tobin doet het goed he ! Fijn hoor @ Lautjuhh; hmm klinkt allemaal niet lekker ! Sterkte hoor en goed aan jezelf en Laetitia denken he. @ Nonnie; ha ha.. sorrie dat ik er om lach, maar ik ben blij dat andere dit soort dingen ook wel eens hebben. Heb dat nl ook wel eens gehad..
nee denk ook niet dat het de beste optie is, ik zeg gewoon even samen rustig uitpraten en aangeven wat jou dwars zit, als je verwijten naar elkaar gaat gooien dan komen jullie er niet uit meid! en ik snap dat het lastig is met een depri persoon, maar ik denk dat ie beter in zijn vel zit als ie aan het werk kan want het word nu een sleur denk ik, hij weet zelf niet wat ie met zichzelf aan moet en jij bent degene die het dichts bij staat dus hij reageerd het af op jou en dat is niet eens kwaad bedoelt denk ik maar hij weet ook niet meeer wat te doen! en het is ook een hele verandering in je leven om weer te gaan werken en dan de angst of het wel goed gaat en of ie wel leuke collega's krijgt, of het werk wel bevalt etc.. ik snap het wel hoor, maar leuk is anders
@Eylem ja hij krijgt medicatie die werken wel maar Niet als er weer iets zoals vandaag opz n pad komt.. En alles op een rekening gaat niet want mijn uitkering is persoonsgebonden en mag alleen op een rekeningnummer van mij uitgekeerd worden.. @ nonnie ja je hebt gelijk.. maar pffff zeg kan wel janken... gadverdamme.. voel me het meest schuldig tegenover laetitia..
@eylem,je kan gewoon bij de prenatal voor parkeren kost je niets en kan je de boulevard over zoals babydump etc. ik ben alleen de prenatal in geweest watn ik was al geslaagd in de stad @kris, ja echt dom, schaamde me dood sta je daar uhhhhhh sorry heb me pinpasje niet bij me