April mama's 2010 deel...17!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    kris, hoe gaat het met Sanne, al weer wt betr? ja het heef echt voordelen onregelmatig werken...maar jeetje af en toe is het onpraktisch....;)
    eylem, oooh heerlijk uitgeslapen en lekker gezwommen, en wat knap. heb je foto van de schoentjes?
    lau idd wat nonnie zei...rustig uit praten. kun je het niet zodra het gestort is overboeken naar gezamelijke rekening. hier ook alles op 1 hoop.. woooow wt ideaal!

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie haha dan zou ik me ook wel ff 2x achter mn oren krabben hahah..

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    eylem, hoe gaan jullie het eigenljk doen...ga je hopen dat je voro die tijd een ander huis hebt...of zet je er een bedje bij op de kamer van irem?

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    heb het ook wel eens gehad dat me geld op was....:) nou dan schaam je je dood :( gelukkig is die tijd voorbij ;)

5. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hhhhmmzz alyss probeert stukjes meloen aan haar 2 poppen te geven (lees: douwt de meloen in het gezicht en zegt haaammmmmm ) :D:D:D:Dlekker ding heb ik toch ;)

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hmm ik begrijp het van die medicijnen. Maar kun je de uitkering als ie gestort is niet overboeken naar een gezamenlijke rekening? Ja ik weet niet hoor maar ik vind het altijd het meest praktische als je gewoon 1 bedrag hebt waar je alles van moet doen, je voert tenslotte samen een huishouden, dus wie er meer of minder verdient/binnenkrijgt doet er in mijn ogen niet toe, je moet het met het gezamenlijke inkomen doen toch?

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh handig gratis parkeren! Thanx voor de info. Wat schattig dat Alyss haar meloen aan haar poppen voert, haha.

8. lautjuhhh

@hier zoo k ben weer rustig tanx dames voor het aanhoren voor mijn gezeik..

9. nonnie26

oh dat is me al zo vaak overkomen :(:) kijk je op internetbankieren oh mooi er staat nog geld op ga je boodschappen halen trek je pas er door saldo onvoldoende :$:)

10. lautjuhhh

Ja manlief krijgt zn uitkering wekelijks, daar haalde we meestal de boodschappen van en mijn uitkering voor vaste lasten zeg maar.. dat ging goed tot vandaag dan krijg ik het verwijt dat er geld van zijn uitkering af moest.. naja ik ga het volgende maand es proberen gewoon alles op een hoop gooien..

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik weet niet of ik een foto heb van de schoentjes, straks even op mijn laptop kijken, ze zijn erg leuk, voornamelijk wit met een beetje zilver en een paar hardroze bloemetjes. Combineert bijna overal mee (erg belangrijk voor mij :p)

Ja we hopen sowieso dat we voor die tijd een ander huis hebben, vandaag stonden we bij 1 huis op 19 dus wie weet gaat het nu opschieten....En anders komt de baby denk ik bij ons op de slaapkamer, bij Irem gaat echt niet passen, zo groot is haar kamer :) en Irem heeft de eerste 2 maanden ook bij ons geslapen.

12. nonnie26

weet niet of je bij de babydump ook gratis kan parkeren maar voor de prenatal zowiezo. en anders bij de ikea parkeren is net zo handig ;)

ja super schattig maar zelf hoeft ze geen fruit dit keer :(

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja dan heb je dat gezeur (want dat vind ik echt, alsof jij iets voor jezelf van zijn geld aan het kopen bent ofzo :x ) ook niet meer hopelijk....hier doen we het altijd zo, ik regel alle financien en we hebben nooit gezeur

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh ja komt goed, anders parkeren we gewoon bij de Prenatal idd. Ben benieuwd, nog nooit op die boulevard geweest, alleen 1 keer bij de Ikea daar.

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik ga even een boterhammetje eten met Irem, kom straks als ze slaapt wel weer even langs ;)

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    wat hebben jullie kindjes aan vandaag...korte of lange mouw...vind het zo moelijk ;)

eylem, nou ga voor je duimen!ons huis is ook niet zo denderend groot..dus wij moeten ook echt verhuizen...maar wij kunnen wel kopen gelukkig.

zo ga zo gijs maar eens uit bed plukken en aankleden. moet ook zijn antibiotica meegeven naar kdv....ben ik niet gewend...

17. lautjuhhh

Iemand nog ideetjes voor goed koop makkelijk en lekker eten ;)

18. lautjuhhh

@Eylem ja idd, op zich wast nooit gezeur maar schijnbaar zit het hem dwars dus we gaan gewoon es kijken hoe we alles op een hoop kunnen gooien..

@hier zooo manlief is ook weer rustig.. laetitia zit winni the pooh te kijken

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    meiden ik ga eten met gijs en dan weg. tot eind van de middag effe!

groetjes xxx

20. nonnie26

chill, je bent waarschijnlijk al weg maar alyss heeft romper zonder mouwen, polo met korte mouw en een spijkerbroek aan, buiten vestje eroverheen..

Deel Deze Pagina