April mama's 2010 deel...17!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ja maximaal van twee dagen, dus dag 1 in een schaaltje in de koelkast als het is afgekoeld en dag twee ook en dag drie eten we het op. Met het mooie weer doe ik het niet omdat ik het dan eng vind om iets te bewaren maar zoals nu met dit weer en in de herfst/winter kan je het rustig twee dagen bewaren en de derde dag eten. Als je dan te kort hebt dan schil je gewoon even wat bij, kook je af en bak je gewoon mee.

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

mmm dan ga ik dat ook maar es doen scheelt toch weer wat ;)

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wij gaan naar de ah omdat die hier in de buurt is :) Als er hier een c1000 had gezeten waren we daar heen geweest. Het is hier gratis parkeren, er is altijd genoeg parkeerruimte en het is parkeren, lift naar boven en we zijn er. Puur gemakzucht dus:) In Hoogeveen gingen we naar de lidl en naar de super de boer voor de dingen die ze bij de lidle niet hadden. Als ik nu daar heen wil moet ik naar de stad, dus betaald parkeren en er is nooit plek of je moet twintig rondjes rijden waar ik totaal geen geduld voor heb:)

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Mijn ouders deden dat thuis altijd onder het mom van weggooien kan altijd nog;)

5. lautjuhhh

@ingrid ja maar als je dan de stad in zou rijden ben je in principe meer kwijt, benzine, parkeergeld en frustratie :p
    En das wel een goed mom inderdaad!

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Vooral die frustratie hahahaha dan ben ik niet meer te genieten en das niet zo leuk voor de andere mensen in de winkel:)

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    kris balen dat ze zo verkouden is

quscke fijn dat je goedgekeurd ben

lau, 1 keer per week boodschappen doen is goedkoper dan iedere dag ;) meer tips heb ik niet sorry

wij gan broodjes hamburger eten :) had zin in iets lekkers en tis "beter" dan friet.

zo ik ben weer terug :D:D:D
    stelde niets voor :$ paar formulieren in vullen beetje kletsen met collegas die ik bijna nooit zie. en dat was het... we mochten gaan :) terwjil we gewoon wel de uren uitbetaald kregen. dus heb boodschappen gedaan en gijs opgehaald. en die is me nu vrolijk! :D volgens mij was hij blij dat hij weg mocht :p hahaha

nou hopen dat het weer opknapt en anders maar gewapend met een paraplu naar het park ;)

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    weet je wat het nadeel van een lange jongen is....DAT HIJ OVERAL BIJ KAN!!!! nu heeft hij weer iets van de buffetkast afgetrokken ;) zucht....

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    en oh ja had toch maar een lange mouw truitje aan getrokken...omdat hij natuurlijk pas ziek is geweest... maar vond het best fris buiten ;) dus maar goed ook

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha ja wat dat betreft ben ik blij dat Milan nog niet overal bij kan want als ik hem soms zie graaien dan zou hij nog meer schade aanrichten dan nu hahaha

Hij probeert nu alleen wel Julian na te doen, die is zo slim om 1 van z'n stoeltjes te pakken en daarop te gaan staan om zo te kijken of hij ergens bij kan of ergens anders op kan klimmen om er dan alsnog bij te kunnen. Ondanks dat Milan dus nog niet loopt kan hij wel klimmen als de beste, ik zeg ook elke keer leer nou maar lopen ipv klimmen hebben we veel meer aan;)

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier heeft Julian een shirt aan met lange mouwen (door mij aangekleed) en Milan een shirt met korte mouwen (door Roeland aangekleed. Dus van alles wat vandaag;)

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hahaha en kan roeland wel combineren?

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken bij mijn mob.abbo alleen nu wil ik de blackberry curve en die staat er niet tussen!!!! Wel de bold maar die vind ik eigenlijk net wat te groot, hoe irritant!!!

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nou hij is iig erg goed in kleren uit de kast vissen die Milan anders nooit aankrijgt;) Vandaag dus een grijze spijkerbroek (die is wel leuk) met een oranje kleur shirt (die ik hem nooit aantrek ondanks dat de kleur wel leuk staat) en witte sokken die hij in de auto alweer uit had getrokken dus die liggen nu in het bakje op het kdv;)

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hahaa ;) ja ach hij kan combineren...thomas trekt alles met thema's aan :cool: hij heeft het voor elkaar gekregen om een keer (was toen hij nog stuk kleiner was) Donker blauwe romper met lange mouw (hema ) autotjes al over aan het trekken, met daarop een groen tshirt met korte mouw met ja ja een auto erop en een spijkerbroekje :cool: nou twas geen gezicht oh ja met rode gestreepte sokken :cool: thomas zijn logica: zijn toch autos dat past dan toch...ja tuurlijk schat...;)
    dus voortaan leg ik kleren klaar ;) :p

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    geen iphone:$?

17. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@mannen die combiineren, hier leg ik alles klaar in het weekend anders trekt ie alyss de lelijke shirts aan maw de gene die ik niet leuk vind, is makkelijk te verhelpen door heel simpel de leleijke shirts uit de kast te halen maar goed das mijn probleem..

@ingrid, als je de aardappels opbakt doe je dan eerst schijfjes snijden of wat? want ik zie mezelf geen ahlve aardappels opbakken ;)

@chill, 1x per week boodschappen is goedkoper dan elke dag ben ik niet met je eens, ik haal wel elke dag boodschappen, en ben gem per dag tussen de 5 en 10 euro kwijt op week basis dus ook gewoon 50 ;)

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha de logica van een man:D

Ik ben wel eens thuis gekomen van mijn werk en dan was Roeland de hele dag thuis (gelukkig!) met de jongens en dan had Julian ineens kleren aan van Milan. Dat past dus echt niet! Op de vraag of hij dat niet had gezien: ja was wel wat kort maar verder zit het toch prima;) Had ie gewoon wat van de waslijn afgetrokken zonder verder te kijken. Sindsdien weet hij wel dat hij alleen dingen uit de kasten mag pakken.

19. lautjuhhh

@Chil das makkelijk verdienen :p

@hier zo ff gestofzuigd, was uitgehangen wasje aangezet, doekje over de tafel gehaald en ik vind het best.. Vrijdag komen mn ouders een bakkie doen..

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ja dan snij je ze gewoon in schijfjes of wat je er van wilt maken. Soms ben ik lui en ros ik gewoon met een mes door het bakje heen in de hoop dat het schijfjes worden:)

Hier is elke dag boodschappen doen duur maar ja dat is ook gewoon hoe ik dan boodschappen doe hahaha. Als je natuurlijk al eten in huis hebt moet je geen eten meenemen uit de winkel enzo;)

Deel Deze Pagina