April mama's 2010 deel...17!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    nee hahaha geen iphone voor mij. Ik wil wel met een echt toetsenbordje zeg maar anders gaat het de hele tijd verkeerd. Roeland heeft de htc desire hd en die heeft dus ook touchscreen nou ik word elke keer gek als ik dat ding gebruik.

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

chill, voorbeeldje van vandaag:

kipfilet lag nog in de vriezer

champignons
    prei
    oma's pannetje
    2 zakken chips
    melk
    zak aardappelschijfjes

was bij elkaar 6,47

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

impuls aankopen hahahaha, hier word het pasta, een extra grote pan mooi invriezen weer een maaltijd voor vande week :d En dan morgen weet ik het nog niet denk uitsmijter ofzo

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    iphone staat er trouwens wel tussen maar ja die wil ik dus niet;)

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    en bij mij zou het dan worden:

heb toch eigenlijk niet zo veel zin in kipfilet hmmmmm..... owwww varkenshaas lekker!!! Tja dan moeten er ook krieltjes mee, groente, hebben we eigenlijk nog wel koekjes in huis.... geen idee ach laat ik er maar wat meenemen en ga zo maar door en uiteindelijk sta ik te pinnen voor 20euro;)

6. nonnie26

@lau, mjamm pasta! ben lust geen pasta :( gezellig je ouders op bezoek vrijdag!

@ingrid, en de nokia c6 die heb ik en zit een toetsenbordje op maar wel touch screen of bedoel je echt vast toetsenbord, dus helemaal geen touch niets?

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    nonnie laat ik het zo zeggen: voor mij is iedere dag boodschappen doen niet goedkoper (niet dat het mij veel uitmakt) maar ik neem dan ALTIJD dingen mee die ik niet nodig heb, ;) dus schiet niet op

hahahaha das zal er uit hebben gezien julian ind e kleren van milan hahahaha

ik heb dat gisteren nog gemaakt...gewoon aardappel koken en dan gewoon in brokken snijden (ik doe geen plakjes:p te lui voor) en dan opbakken en dat is zoooooo lekker , bij mij word het meer moes... :p maar beoeind :)

8. nonnie26

ja das foute boel idd, ik wil nog wel eens switchen als er iets in de bonus is ofzo maar dat gebeurt zelden en er is hier altijd potgroente op voorraad..net als vlees..

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ja en dan extra veel boter er door want het mag niet droog worden, oke hoe ongezond kan je het maken:);)

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hahaha PRECIES!!!:D

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    jaaaa daardoor word het zo lekker...tis dat het zoveel werk is (als je geen overgebleven aardappelen hebt) maar anders zou ik nooit voorgekookte eten :p

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    :$ hahaha oke :) ik kan niet wachten tot het jaar voorbij is;)

13. lautjuhhh

nee ik zou wel met hetzelfde thuiskomen als nonnie, misschien zelfs nog wel minder haha.. ik haal echt alleen wat we moeten eten, maar hier doet manlief vaak de boodschappen.. en die neemt soms wel eens wat extra mee maar meestal ook gwoon alleen de boodschappen. Maar soms hebben we gewoon geen zin in aardappels groente vlees dus word het zeg maar bami enzo.. hier zijn we sowieso geen aardappels groente vlees gek..

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Want???

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ben blij dat ik niet alleen ben:D

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    dat mijjn iphone niet op mijn extreem veel gebruik van mij is gebouwd :cool: dus al aan het verslijten is...en ben zo stom geweest om een 2 jaar abbonemnet te nemen..dus moet nog een jaar wachten:cool:

17. lautjuhhh

ik ga ff zoeken op goedkope gerechten met bami mie, of zo

18. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    lau bij ah.nl kun je bij de receptenvinder ook BUDGET aanklikken ;)

19. nonnie26

hier dus wel aardappels, vlees, groente personen, dus wij eten van maandag tot en met vrijdag avg en in het weekend, op zaterdag brood en/of soep en zondag wok of restjes van vorige week, tussendoor eten we ook wel eens anders zoals vanavond oma's pannetje of een ovenschotel maar als ik in de avond aankom met een gerecht zonder vlees dan heb ik bonje met meneer ik MOET vlees ;)

20. lautjuhhh

@Chil tanx daar staan wel erg lekkere dingen bij zeg!!

Deel Deze Pagina