lau, je kan ook heel simpel wokken kost ook geen drol kipfilet in blokjes snijden evt marineren in ketjap (wel te zout voor laetitia) groentepakketje bami erin woksausje erin roeren klaar! kost je bij elkaar hooguit 6/7 euro
ze kan gewoon mee eten maar dan moet je de kip niet marineren in ketjap want de ketjap is veels te zout das niet goed voor der, de rest kan ze gewoon mee eten althans hier wel
@nonnie ja dat kan ook idd.. @hier net lekker gegeten zo ff de saus invriezen dan kunnen we dat weer gebruiken volgende week
zucht! die vent van mij echt waar! bel ik hem op met de vraag ben je voor 6 uur thuis? ja weet ik niet kan 6 uur worden/half 7 of 7 uur weethet echt niet, dus ik ja red je het wel of niet? ja we zijn nu aan het opruimen en dan meoten we vanuit amsterdam naar huis en dan moet ik nog bij mijn collega weg dus denk niet dat ik het red *zucht* zeg dat dan gelijk
Nonnie, irritant!! Hier, rondje weer gedaan dus iedereen is weer thuis. Toen ik Julian ophaalde was daar een jongen (leider) die normaal op de bso zit. Julian vond het helemaal geweldig! Zie je allemaal kindjes leuk voor zichzelf spelen en doen en wat doet Julian, idd tikkertje/verstoppertje spelen met de leider hahaha. Kreeg ook nog een compliment over zijn spraak dat dat zo goed en duidelijk is, ik ben dus een trotse moeder
hallooo meiden ik spring vanaf hier weer in wezijn een paar daagjes eerder thuis gekomen vanwege de verwachte regendagen hoe is het hier ???
heyyyyy TM! ik had je nog gesmst vanmorgen??? hebben jullie het naar jullie zin?? @lau, lekker gedoucht! @ingrid, taxichauffeur geworden? wat leuk voor julian! hij zal wel lol gehad hebben @hier, nog steeds op me vent aan het wachten maar ik ga alyss zo toch echt naar bed doen heb geen zin om te wachten
TM, jammer dat de vakantie is ingekort maar wel erg begrijpelijk, zou ook niet graag in de regen op een camping zitten.
@tm zonde maar idd wel begrijpelijk elke keer je voortent leegmaken is ook niks! @nonnie en je mannetje al thuis? @ingrid zo rondje weer gehad haha @hier laetitia gaat zo naar bed!
ja wel een erg slecht betaalde baan hoor taxichauffeur hier in huis Julian heeft zeker lol gehad en is er erg moe van geworden want die is net op de bank ik slaap gevallen dus die gaat zo in 1x door naar bed
Milan heeft ook weer wat nieuws bedacht, ik heb hem leren blazen. Hij heeft namelijk totaal geen geduld als het op eten aankomt dus was het wel handig als hij zelf zijn eten kan blazen. Nu blaast hij dus voor elke hap die hij neemt hahahaha Nadeel is dat het langer duurt voor hij het opheeft en het is natuurlijk halverwege al koud maar goed hij eet rustig door.
nonnie me batterij is van gister af aan leeg en was telkens te lui om hem om te laden haahahah dus heb hem nog niet gelezen
nee een weet je wat de hoofd reden was dat de voortent droog werd ingepakt dusja want we kunnen dat nergens drogen dus anders konden we hem weg gooien