oke dan, maar wanneer zal ik hem erop zetten?? stel dat er gelijk iemand komt dan zit ik tot maandag of iig tot donderdag zonder bankstel maar ja als ik wacht tot we de bank hebben dan staat die bank bij ons buiten op de veranda
Ik zou 'm er al opzetten, je kan toch zeggen dat ie pas donderdag opgehaald kan worden..? Helemaal niet raar..
ja kan wel maar ja als er dan iemand noem maar wat 100 bied dan meot ik gaan wachten tot iemand hoger bied en als dat niet zo is dan wil die ander hem niet meer snap
ja ik zal hem er zometeen op zetten als het hier doodvalt ennnnnn ik mag lang opblijven me vent gaat toch om 11 uur zijn ouders ophalen
in het frans maar om een idee van EEN spel te krijgen!YouTube - ‪Fort Boyard 2011 - Lutte dans la boue‬‏
waag het eens!!!! jij mag alleen op bed liggen als je weeen hebt en anders zit je mooi hier op zp @chill, lief van je linkje naar you tube maar zit op me laptop en die kan het niet aan, ja kan wel maar dan stopt het filmpje om de minuut en dan duurt het een minuut voor ie weer verder gaat dus denk niet dat ik een poging ga wagen
ja echt spannend, ben helemaal geen gtst fan en volgde het vroeger wel maar nu ineens sinds een 8 mnd dat ik het weer volg en toen ze net die foto van die katja vond oef echt ik dacht bij elke bladzijde die ze pakte er wel iemand binnen zou komen om het te onderbreken waardoor ze alsnog die foto niet zou zijn maar ze heeft hem nu wel gezien dus ben benieuwd hoe dat afloopt ik vind dat spannender dan die hele bruiloft van nina, ze heeft overigens wel een hele mooie jurk