Chilleke, sterkte met Gijs. Denk dat hij vandaag al veel geslapen heeft idd. Misschien even er uit halen en over een kwartier/half uur weer er in leggen?
ik val ook meteen met de deur in huis: Fs is mij aan het irriteren...mijn huisdieren voer is steeds weg....had er vanmiddag nog 10 gekocht voor woudmunten en nu is het weer pleiten..inclusiefal mijn woudmunten! Zwaar irri!!! Zo...weer de hele dag bijmijnouders geweest en het schiet op. Alles word echt super mooi! Toch wel veel werk als jij het feest thuis houdt! Morgen heeft sven ook vrij en gaan we eerst nog naar ons huisje, want er worden tegels geleverd. Volgende week kan ik flink aan de slag want de keuken is helemaal gestuct en vloer is gestort dus ik kan gaan beginnen met verven en behangen!
@ Ingrid: Leuk kamertje! Arco gaat morgen de lamp ophangen, dus dan zal ik ook eindelijk eens een foto van het kamertje plaatsen.
@quschke bij mij bewegen de huisjes continu heeeel irritant Lekker druk dus!! @mermaid ben benieuwd!! @Chil jaaa hij slaapt
dat heb ik gelukkig niet, maar lijkt me irritant! irriteer me aan: de bosmaandkalender die vol is en niet weg gaat of vernieuwd. en aan de koningvip gedoe nog 2 erwten oogsten en dan heb ik me taak af...moet nog half uurtje wachten
Ik moet nog 42 pinda's oogsten en dan heb ik de 1500 pinda taak klaar Zit ook al op de hellft van de 1.000000 munten taak! Dan heb ik alleen nog de 9potten in 1 keer staan....niet echt leuke taken dus!
zijn het taken of prestaties waar je het nu over hebt?? ik heb helemaal geen leuke taken want moet nog steeds 10 mollen en 6 vossen ofzo, vind er geen donder aan, want ben elke dag bezig met voeren en energie opmaken voor jan met de korte achternaam..heb ook in de ochtend niet meer het gevoel van jaaaaaa naar me fs bos, nee het interressert me vrij weinig de laatste tijd en ga er pas tegen de avond een keertje kijken ofzo