april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Ingrid, wat voor auto heb je gekocht?

@ Chill, las op hyves dat het huis niets was geworden. Balen zeg. Maar wie weet wat je binnenkort voor prachthuis tegenkomt.

@ Ka, hoe is het nu met je? Wanneer moet je weer naar de gyn voor metingen?

@ Nonnie, mooie badkamer hoor!

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie Kipdrumsticks misschien? speklapjes, misschien nog een salade erbij maken. komkommersalade ofzo?

@hier laetitia is net wakker manlief is nog ff gauw boodscahpjes halen

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Een zwarte renault scenic 1.6 16v dynamique luxe

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    He, wij hebben ook een Renault Scenic! Geweldige, heerlijke, fantastische auto! Ben er nog steeds super blij mee. Wij hebben een zilveren.

5. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Nonnie ik kruid ze altijd met viskruiden, peper en zout.

Mijn kerel is inderdaad thuis (aan het klussen haha!) maar wel gezelliger dan aan het werk.

CM donderdag moet ik weer naar de gyn. Voel me zelf verder prima eigenlijk. Ben er alleen lichtelijk bang voor dat ik misschien moet blijven aangezien hij me ook laat blijven als de groei van het lijntje afbuigt. De vorige meting hing het bolletje onderaan de p10 lijn en de meting daarvoor bovenaan. Toen boog die al licht af. Bij Elisa is het waarschijnlijk rond deze termijn ook minder goed gegaan met groeien. Dan moet ik daar minstens 3 weken blijven en daar zit ik echt niet op te wachten. Heb ook steeds het idee dat ik alles voor donderdag moet doen (huis schoon, nog allerlei dingen regelen enzo). Hoe moet dat dan met Elisa? Gatver moet daar echt niet aan denken!

Maar goed, mevrouw staat alweer in bed dus ik zal haar er even uithalen en nog wat boodschappen halen.

6. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ja stukjes groente en zo is ook wel een goed idee, uienringen erbij enzo :) thanks!

ook hallo trouwens!

7. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

och meid toch :( kan me voorstellen dat je je daar druk over maakt maar hoop voor je dat het allemaal voor niets is en dat er dus niets aan het handje is! ik ben aan het duimen vor je! kuss

8. lautjuhhh

@Ka kan me voorstellen dat je daar bang voor bent! We gaan duimen dat je gewoon lekker naar huis kan en het komt vast goed!!

@ hier manlief staat te koken dus zo lekker eten

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Ka, ik kan me dat heel goed voorstellen. Ik moet zeggen dat ik dat bij elke gyn bezoek wel een beetje had, de angst om te moeten blijven. Maar als het zo is, dan komt dat vanzelf wel goed meis. Je man kan eventueel zorgverlof opnemen om voor Elisa te zorgen en er zullen vast wel mensen om je heen zijn die bij zullen springen. Makkelijk is anders inderdaad, maar de gezondheid van je kleine ongeboren beebje is op dit moment toch wel het belangrijkste! Maar laten we heel hard duimen dat het niet zo ver zal komen.
    Je bent niet meer aan het werk, toch?

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Och Karin toch, kan me voorstellen dat je er bang voor bent! Ik ga voor je duimen..

( en nu weer snel verder met koken.. )

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hier net even een stukje wezen fietsen met z'n vieren. Steef had zijn zadel wat lager gezet, zodat hij kon fietsen zonder zijn been te hoeven strekken en dat ging best goed. Maar vijf minuutjes gefietst hoor, naar mijn ouders. Herkansing, want de cavia's zijn nu naar buiten verhuisd. Mijn moeder heeft een soort tentje voor ze gemaakt waar ze nu onder staan met de kooi!

Lukas had besloten dat hij bij oma en opa wilde eten en aangezien hij mijn moeder erg makkelijk om zijn vingertje kan winden had die al snel toegegeven!
    Dus nu zijn we Lukas-loos naar huis gefietst en eten we zelf even snel een boterham met gebakken ei en broodjes uit de oven. Noa krijgt een potje. Die zal toch niet zoveel honger hebben want die heeft bij mijn moeder nog twee perziken op!
    En dan komt mijn moeder Lukas na het eten weer thuisbrengen.

12. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Nonnie; ik had pas ook goedkope hamburgers gekocht en die zelf gekruid en op nieuw kleine hamburgertjes van gekneed. Was ook wel een succes. En i.d veel stokbrood... dan eten ze minder vlees ha ha..

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Caro, fijn dat het fietsen nu beter ging! Zoooo, 2 perzikken, een echt fruitmonstertje dus! :)

Ingrid super dat jullie de auto hebben gekocht!

Ka ik kan me goed voorstellen dat je je een beetje zorgen maakt over de controle....ik duim voor je dat alles goed is met de baby en je gewoon weer naar huis kan!

Nonnie volgens mij heb je al genoeg ideeen voor 3 barbecues :D maar wat ik altijd nog wel erg lekker vind is zelf kruidenboter maken, zoveel lekkerder dan uit de winkel. Lekker veel knoflook enzo, als je daarvan houdt natuurlijk.

Mermaid jeuj wat goed van Ayla dat ze zoveel gedronken heeft! Is de middag nog wat gezelliger geworden met z'n drietjes?

Lau lekker gegeten? Klinkt inderdaad een stuk leuker dat hertenkamp bij jullie :)

Hier net gegeten, moet de keuken nog opruimen maar vertoon vooralsnog ik-ontwijk-de-keuken-gedrag :cool: . Trouwens nog een vraagje...

Hebben jullie de kindjes al aangemeld voor de psz? Omdat ze in principe vanaf 2 jaar daar naartoe mogen en je wel hoort dat je ze een jaar van tevoren moet inschrijven....Ik heb hier namelijk helemaal niet meer aan gedacht, nu kan het sowieso niet want het is natuurlijk vakantie, maar ik denk dat ik Irem ook pas met 2,5 laat beginnen....maar wel iets om een keer achteraan te gaan.

14. lautjuhhh

@Caro haha die lukas! achals het op 5 minuutjes afstand is is het ook niet zo erg als hij dan bij opa en oma is :)

@eylem gos daar heb ik nog niet eens overnagedacht.. moet ik idd nog ff naar kijken!

@hier lekker gegeten, ik moet de keuken ook nog opruimen maar eerst koffie hoor haha..

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Eylem, hier is de psz vanaf 2,5 maar ze gaan er niet heen. Ze gas al naar het kdv en daar doen ze ook zingen, knutselen, enz met de kinderen wat ze ook op de psz doen dus vind het onnodig om ze nog extra weg te brengen. Als ik zou stoppen met werken gaan ze wel heen.

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee ik zou inderdaad ook niet en kdv en psz doen. Ik zal maar eens informeren na de vakantie. Beetje jammer dat ze geen internet site ofzo hebben, heb geen idee hoe het in zijn werk gaat, hoeveel ochtenden het zijn, hoe oud ze moeten/mogen zijn, of er een wachtlijst is....

Lau ik ben blij dat ik je op een idee heb gebracht ;)

17. lautjuhhh

Is psz eigenlijk verplicht?

18. lautjuhhh

Ik moet sowieso wachten met informeren bij de psz want ze zijn hier allemaal dicht vanwege vakantie en er is sprake geweest van sluiting van alle psz hier in vianen dus ja tis effe afwachten welke er open gaan en welke niet meer.

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ka, kan me voorstellen dat je je ongerust maakt! Hier word er nog steeds voor je geduimd!!

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nee is niet verplicht, je kan ook kijken hoe vaak je je kind heen brengt. Dacht dat het max 2 dagdelen in de week is maar lijkt mij als je 1 dagdeel wilt ze het niet erg vinden.

Deel Deze Pagina