april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Nonnie ohhhh wat balen!!! hopelijk kan je ppa hem fiksen..

@mermaid vervelen met twee kinderen haha.

@quschke fijn dat het lekker snel gaat

@ingrid hoest met je harde buik?

@hier jullie gaan het niet geloven whaha laetitia werd om half 11 wakker. was dr een half uur uit en alleen maar gillen huilen miepen.. en ligt nu weer op bed en is stil :O ze was ook flink verkouden dus denk dat het daarvan komt..

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ben ik ook weer, koelkast is waarschijnlijk niet te fiksen :(:(:( daar gaan onze spaarcentjes nieuw kosten ze 1500 en nu toevallig een 2e handse voor 350 en ja ik kan ook geen andere nemen wnt onze nieuwe keuken is juist om die koelkast heen gebouwd :(

en tot overmaat van ramp zit de riolering ook nog verstopt :$:x

3. lautjuhhh

ach meis wat klote.. ken je iemand die riolering kan doen of niet?

Waar zit die verstopt (manlief heeft 4 jaar lang loodgieterswerk gedaan ;) )

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    He gatsie:(:x Tis toch geen vrijdag de 13e.......

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Nonnie wat balen meis :(

6. nonnie26

lau, papa heeft een eigen loodgietersbedrijf in utrecht ;) maar lief dat je meedenkt!

@rest, koelkast doet het weer, we moeten het alleen zonder de ijsmachine doen, maar hey dat boeit me nu effe geen drol, geen ijsklontjes of 350 armer nou dan maar geen ijsklontjes ;)

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nonnie: BALEN!!! Kan je niet op MP kijken voor een goede 2ehands.

Zo, Ayla op bed, Tobin gedronken, gezogen, administratie opgeruimd, betalingen gedaan, dus nu tijd voor thee en de chocoladebiscuitjes.

Die eigen bijdrage van de kraamzorg is echt veel trouwens, ik moet nog bijna € 200,-- betalen :$.

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh, ik zie dat ie het toch weer zo goed als doet. Fijn!

9. lautjuhhh

@nonnie ohh kijk das mooi :D

@Mermaid goed bezig!

@ hier straks ff wandelen ff laetitia dr energy kwijt laten raken..
    en daaran wasjes draaien en wc schoonmaken

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Nonnie: ach daar heb je hele handige zakjes voor, nachtje in de vriezer en klaar.

Mermaid: zoveel?? Was dat bij Ayla ook? Ik heb volgens mij nooit een rekening daarvoor gekregen.....

11. nonnie26

mermaid, hier moest ik ook veel betalen: 178 euro ;)

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ LadyZ: Het ligt ook aan hoe en waar je verzekerd bent. Ik ben wel aanvullend verzekerd, maar moet toch een eigen bijdrage betalen. Er zijn ook verzekeringsmaatschappijen waarbij je bij een aanvullende verzekering geen eigen bijdragen hoeft te betalen.

13. nonnie26

whhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa papa is terug maar het ligt aan de riolering mijn oude badkamer staat volledig onder water :$:$:$

alles komt ook altijd tegelijk he :(:(:(

nu gaat papa naar utrecht om zijn waterpomp en speciale rioleringsontstopper te halen maar het meurt in me huis!!! getver demme :(:(

14. lautjuhhh

@nonnie gadver de gadver de gadver wat een baaldag zeg! kun je ook echt gebruiken vandaag!

@ hier wasje uitgehangen wc in de chloor gezet vaatwasser uitgeruimd en ingeruimd. laetitia ligt op bed dus zodra die wakker is gaan we wandelen.. ze slaapt veeeel vandaag jeetje.. ben ik echt niet gewend van dr..

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Jezus, wat een walgelijke radio-reclame van de Bleu Band hoor ik net voorbij komen. Hoor je een kindje die vraagt "mama, mag ik van tafel" (ofzoiets dergelijks). Zegt die moeder "even wachten tot papa en mama ook het bordje leeg hebben". *KOTS*, dat zeg je toch niet als volwassene "bordje". Brrr, daar krijg ik echt de kriebels van ;).

16. nonnie26

mermaid, oke dan, heb hem nog niet gezien..

hier, papa is weg maar mijn hele zit onder het schijtwater :(

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Aangezien het een radio-reclame is valt er niet zo veel te zien ;):p

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ayla ligt gewoon al 2 uur te slapen. Die moet schijnbaar echt even bijtanken van het late naar bed gaan van gisteren.

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mermaid ok dat klinkt als een hele foute reclame :D. Hier heb ik nooit meer radio aan sinds Irem doorheeft dat je leuk op de volume knopjes kunt drukken en de zenders kunt veranderen door aan de knopjes te draaien ;)

Nonnie getsie wat een ellende allemaal vandaag zeg!!

Lau opvallend dat Laetitia zoveel slaapt, misschien inderdaad niet zo lekker

Hier weinig bijzonders, vanochtend nog even rondje gewinkeld, 2 shirtjes bij de Jola voor 2 euro per stuk :D voor Irem dus en wat boodschapjes gehaald...nu ligt Irem te slapen en ik zit even fijn niks te doen :)

20. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

nonnie he geds meid en dat allemaal vandaag

eigen bijdrage kraamzorg
    hier allebij de keren niks hoeven te betalen
    ben namelijk aanvullend verzekerd

ben evn me oogjes dicht doen moet straks werken

Deel Deze Pagina