april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

sjees die vrouwtje romy word ook continu aangevallenzeg.. nu weet ik niet wat ik er van moet denken maar al dr topics worden bijna continu gesloten.. en iedereen valt dr aan dus of al die meiden hebben geen leven of die vrouwtjeromy verteld idd de waarheid niet.. nja lekker boeien maar goed :p

2. lautjuhhh

@mermaid ach meis.. das balen.. maar als je al zo boos bent dan kan het gebeuren.. knuf meis!

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    oh effe tot 10 tellen meid!
    maar idd heel irritant van hem! slaat nergens op zeg!:x

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Thanx! Gatver, ik voel me nu echt zo klote. En dit is niet precies de zaterdagavond die ik me had voorgesteld met 2 huilende kinderen....

5. lautjuhhh

@mermaid nee kan ik me voorstellen.. kun je arco anders niet bellen dat je eht echt niet trekt en graag hebt dat hij naar huis komt?

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mermaid ajakkes meis :( KNUFFEL en ik zou Arco gewoon bellen en tegen hem je frustraties er ff uitschreeuwen en gewoon eisen dat ie naar huis komt tot Ayla slaapt...dit is toch ook geen doen, je bent toch zeker geen huissloofje?

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    vind ik eignelijk wel een goeie:)

janne balen van je vakantie, gelukkig volgende week mooi weer ;)

eylem...ja zou het idd wel blijven aanbieden. en sla eet ze dat wel?

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, ik ga nog 1x naar boven voor Ayla en als ze dan aan de gang blijft ga ik hem idd bellen. Ik lijk wel gek hier :cool:.

9. lautjuhhh

zou ik gewoon doen dit is ook niks.. je bent geen sloofje ;) maar een moeder die soms ook wel eens een avondje rustig wil zitten ;)

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Weet niet, eigenlijk nooit geprobeerd...komkommer eet ze wel, tomaat niet. Sla lijkt me zo lastig kauwen, ze heeft nog geen kiezen.

11. lautjuhhh

@eylem hier kan ze wel sla eten.. doet ze met dr voortandjes. ze heeft wel kiezen maar sla eet ze als een konijn hahahahha

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    je kan het altijd proberen ;) gijs vind het wel lekker (en die heeft ook nog maar 3 kiezen.) maar als je het klein snijd ;) moet dat wel lukken toch. want anders kan je er voor kiezen om na de groenten wat sla er bij te geven

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    gijs vind komkommer dan weer niets. hij kauwt er op om het vervolgens weer uit te spugen ;) tomaat vind hij heerlijk ;)

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    eylem vind ze spinazie ook niets? gijs is daar dol op! met een eitje stukje gehakt bal en aardappel

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ingrid is al lang niet meer geweest hier ;) zou het begonnen zijn? :p

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik kan inderdaad wel een keer sla proberen, en spinazie is ook een idee (dat eten we zelf nooit)...neem je dan die deelblokjes uit de diepvries?

17. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ja meestal wel, maar maak het soms ook wel vers ;)

18. lautjuhhh

ik heb dr inderdaad al ff niet gezien.. anders zo nonnie maar ff smsen dat die moet smsen naar ingrid :p

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Blugh...ik wil iets eten en niets eten, jaja, lekker logisch. Ligt hier nog een halve watermeloen in de koelkast, ga daar maar eens een mes inzetten, die moet ook nog op....

20. lautjuhhh

@eylem doen wij wel.. das ideaal.

Deel Deze Pagina