april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@mermaid wat een prut nacht! hopelijk gaat tobin vannacht gewoon lekker slapen en komt hij om de 3 uur :) groot gelijk dat je arco even verteld heb hoe je je voelde ;)

@hier laetitia heeft gelunchd en ligt op bed. dus zo ff de was doen en de vaatwasser uitruimen en inruimen

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

mermaid, klinkt idd niet als een comfortabele nacht ;)

ka, fijn dat de scan goed was! hopelijk blijft het zo!

quschke, hey ik zie je! alles gelukt?

hier, wasje opgevouwen en er zit een nieuwe in met snotkleding :( arme kind was zeiknat van het snot en gisteren ook al dus binnnen 2 dagen 3 broeken en 5 rompers en shirtjes gebruikt dus die maar even snel wassen, als ze morgen beter is snel de rest wassen al die vieze bacterien overal bah..

alyss ligt gelukkig lekker te slapen.

3. lautjuhhh

@nonnie ach gos arme alyssa...

@quschke heee is de verhuizing goed gegaan?

4. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Hey halloo!!

Ik ben er weer!!!
    Pc en internet zijn geinstalleerd:)
    Heb wel niet bijgelezen:(

Alles is gisteren verhuist en de grote dingen staan ook allemaal op de plaats en zijn gepoetst.....De rest ga ik rustig aan mee beginnen!

VAnnacht de laatste nacht in ons poude huisje geslapen...daar lagen alleen nog 2 matrassen en camping bedje voor Justin. En vanmorgen lekker gebadderd en toen hebben we de deur achter ons dicht getrokken.....

Nu lekker genieten..opruimen en vakantie vieren!

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Quschke: Wat fijn dat jullie nu over zijn zeg. Moeten jullie nog veel doen in het nieuwe huis?

6. nonnie26

had je sms nog gepost hier gisterenavond laat ;)

vond je het niet raar om de deur dicht te doen wetende dat het niet meer jouw huis is?? ik vond dat zo vreemd om je oude huisje achter te laten, vond het niet erg maar wel gewoon raar zeg maar ;)

geniet van het inrichten en helaas schoonmaken!!

7. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    ja was ook wel raar..we wilden daar al zo lang weg..maar nu het ook echt gebeurd is was het toch wel even slikken!!!

8. lautjuhhh

@Quschke nu lekekr rustig alles uitpakken schoonmaken en genieten :D

9. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ja nu doen we ook lekker rustig aan. Hebben nu 2 weken vakantie en gaan lekker genieten en er ons huisje van maken!!

10. lautjuhhh

zo hier vaatwasser gedaan was afgehaald. dus nu ff zitten maar k hoorde al een laetitia dus denk dat die wakker is

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, ik heb die kleertjes voor Tobin bij de H&M besteld in maat 62, maar nu twijfel ik of ik ze toch niet beter in 68 had kunnen bestellen ;). Nou ja, als ik ze binnen heb kijk ik wel even hoe ze vallen (ik vind H&M groot vallen over het algemeen) en als ik ze toch te klein denk te vinden ruil ik ze wel voor maat 68.

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou de buren zijn weer thuis hoor ;). Dat jongste kind van hun hoor ik overal al weer luid en duidelijk bovenuit janken...

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ff uit mijn hoofd, mermaid wat een but nacht! hopelijk zit tobin vandaag beter in zijn vel
    nonnie wat zielig dat ze zo verkouden is :( sneu hoor!
    lau, wat balen dat ze zo bont en blauw is...zal hier ook nog wel gebeuren
    quschke wat fijn dat je over bent! geniet van je nieuwe huis!
    uehmmmm....

hier rustig. gijs heeft heeeeeeeeeeeeeeeel lang geslapen en die is nu wakker en actief. thomas is mijn auto aan het wassen en dan gaan we dadelijk maar eens op het gemak naar mijn schoonma...kijken of gijs zijn loopkunsten wil laten zien :)

14. lautjuhhh

wat een rust hier zeg!

@Chil veel plezier bij je so!

@hier laetitia dr kamer gedweild, kattenkamer gestofzuigd gedweild wc gedweild straks nog ff speelgoed uit zoeken.. weet iemand waar je speelgoed in kan leveren? een goed doel ofzo.
    daarna nog ff de keuken stofzuigen en dweilen :d

15. nonnie26

chill, veel plezier!

lau, kringloopwinkel?

hier, saaaiiii , maar alyss is net wakker dus er is weer snot in het huis :p

16. lautjuhhh

@nonnie hahahahaha dr is weer snot hahahah..
    kringloop winkel ja das een optie idd.

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, mijn CityLife doet raar. Ik heb een basisschool gekocht, maar ik kan 'm niet afbouwen. Als ik erop klik zegt ie alleen maar "werk in uitvoering", maar verder gebeurt er niks...:(

18. nonnie26

er zit de hele ochtend al een fout in, hij blijft terug gaan naar waar je gebleven bent, beste is om niet te bouwen wnat hij slaat het niet op maar haalt wel je geld eraf ;)

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, dat zag ik, maar als je dan afsluit en weer opnieuw opstart is je gekochte gebouw weg, maar je hebt ook wel je geld weer terug. Dus dat scheelt iig alweer.

20. nonnie26

ja klopt heb ik ook, elke keer staat mijn mais er weer maar mijn goederen worden niet meer, maar had bij forum gekeken en er zit dus blijkbaar een fout in ;) hoe gaat het nu met tobin?

Deel Deze Pagina