april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nonnie: Ja, eerste keer mee onder de douche.

@ Lautjuh: Nee, geen ervaring mee.

Wij zijn gewoon al helemaal klaar met eten. Ik weet niet wat ik meemaak, normaal eten we altijd pas rond 18.00/18.30. Ayla vond de pannenkoeken wederom heerlijk :D.

Oh, hahahahaha, en jullie gaan het niet geloven, maar Ayla maakt ineens aanstalte om te gaan kruipen :$:(. Doet ze helemaal dat kontje in de lucht en dan proberen om de knietjes eronder te krijgen. LOL :D, wie had dat nog gedacht.

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ingrid, wat goed van Milan!

Lau geen idee of dat kan...zou eens wat gaan googelen. En anders even de HA bellen als je echt denkt dat het elke keer als jullie buiten komen gebeurt. Kan ook zijn dat ze allergisch is voor een bepaalde plant ofzo bij jullie in de buurt. Of er is geen eikenprocessierups bij jullie in de buurt, die geeft ook veel klachten toch.

Nonnie ja klopt ramadan begint vannacht.

Hier heerlijk gegeten, het was echt goed gelukt allemaal, fijn. Irem heeft echt goed gegeten en na het eten ontdekt dat er boven een eerste randje van een kiesje door is en beneden zit er ook eentje aan te komen, dus daar zullen de mindere nachten wel vandaan komen. Wel weer een mijlpaal, eerste kiesjes :)

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mermaid wiehoeeee go Ayla! En dan is het gedaan met je rust, voor zover je die nog had ;)

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahaha, nou die is al redelijk ver te zoeken idd, maar goed, áls ze echt gaat kruipen kan ik haar altijd nog op haar kont zetten, want dan blijft ze vooralsnog gewoon zitten.

5. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@mermaid whoehoe wat goed van ayla!!!!!!!

@eylem jij doet neit mee toch met ramadan? of doe jij zeg maar deels mee?

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Als ze nou echt gaat kruipen moet je haar niet ontmoedigen natuurlijk ;) maar waarschijnlijk krijgt ze dan ook binnenkort door hoe ze van zitten naar kruipen kan dus dan is dat ook afgelopen. En dan gaat ze zich optrekken en dan is de wereld ineens weer een stuk groter :p

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee ik doe inderdaad niet mee, zwanger+borstvoeding en dan vasten lijkt me niet gezond :) maar ik ben geen moslima dus er is sowieso voor mij geen reden om mee te doen. Mijn man heeft het overigens de laatste 4 jaar ook niet volgehouden en stiekem hoop ik dat hij er dit jaar weer mee stopt want het is gewoon echt best wel lastig met eten koken enzo. Maar goed, we zullen zien

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb weer eens even een (BV-)vraagje: Om 17.30 uur had Tobin gedronken, nadat hij de 1e borst zelf losliet heb ik hem de 2e aangeboden die hij ook heeft gedronken tot hij wederom zelf losliet. Ongeveer 20 minuutjes daarna zag ik hem heel de tijd op zijn vuistjes kluiven/sabbelen. Hij had toen ook wat krampjes, dus ik ben ervan uitgegaan dat hij gewoon zuigebehoefte had, wellicht ivm die krampjes, maar nu ben ik toch bang dat hij misschien toch nog wat honger had. Aan de andere kant, hij ging niet huilen en hij accepteert ook een speentje. Kan ik er dan toch wel gewoon vanuit gaan dat het puur zuigbehoefte is en geen honger? Wie stelt mij gerust :)....

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Jeetje, Irem begint nu dingen op elkaar te stapelen, soort van, en ik bedenk me dat we helemaal geen 'normale' blokjes hebben....oeps! Morgen maar even kijken wat ze hier te koop hebben.

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Je man is er dus niet zo heel strikt mee dan, als hij het niet altijd volhoudt?

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik ben er altijd vanuit gegaan dat als ze echt honger hebben, ze het wel laten horen. Bedoel, als jij echt honger hebt en iemand probeert je af te poeieren met wat anders dan eten dan protesteer je ook ;). Of pikt Tobin altijd en overal het speentje, in dat geval zou ik dat wel meenemen, maar 20 minuten na 2 borsten drinken lijkt het me echt geen honger.

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nee, da's waar. Hm, ja als ze straks zelf van zitten naar kruipen kan gaat het wel lastig worden als ik Tobin moet voeden enzo... Daar moet ik nog maar eens even over nadenken.

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee hij drinkt bv ook gewoon alcohol enzo, hij is niet heel strikt in de leer (maar dat is heel normaal in Turkije, daar is zeg maar iedereen moslim, maar bijna iedereen is daar heel makkelijk in. Alleen bepaalde dingen zoals de ramadan zijn dan wel weer heel belangrijk)

14. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Eylem kan me voorstellen dat dat lastig is.. want je man mag dan alleen na zonsondergang eten toch en dan na zonsopgang niet meer? lijkt me echt lastig. ik persoonlijk zou dat heeel lastig vinden andere mensen zien eten en zelf niet mogen.. Maar als dat in je opvoeding/geloof zit ben je het denk ik gewend.

@Mermaid geen idee meid ik denk als ik het zo hoor dat hij gewoon sabbelbehoefte had :)

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja alleen na zonsondergang tot zonsopgang eten/drinken/roken/omgang met vrouwen ;) etc en omdat het nu natuurlijk zomer is mag hij pas na 21.30 eten/drinken en dat dan tot 4.30 's ochtends. En het is hier ook anders dan in Turkije, want daar doet bijna iedereen mee en tsja hier bijna niemand. Dus dat maakt het ook lastiger. Maar goed, in Turkije is het op dit moment 40+, dus wat dat betreft kun je weer beter hier zijn

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Eylem: Tobin krijgt eigenlijk alleen een speentje als ik denk dat hij krampjes heeft en nooit als het bijna tijd is voor een voeding. Dus geen idee of hij het speentje ook pakt als hij eigenlijk honger heeft. Maar hij ligt nu lekker bij Arco en hij huilt verder niet ofzo, volgens mij wel weer krampjes en proberen te poepen want ik zie elke keer dat hij een heel rood hoofd krijgt ;). Ik ga er dus maar vanuit dat het geen honger is (geweest).

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Mermaid, wat goed van Ayla!!!!

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wat is Milan toch een sneaky! Elke keer als hij alleen met Julian buiten is gaat hij even staan in het gras maar zodra Roeland of ik erbij staat doet hij alsof hij alleen nog maar kan kruipen en niet los kan staan, laat staan zelf kan gaan staan zonder houvast.

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahaha, idd sneaky, LOL :D

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ben weer ff lekker fout Toddlers & Tiara's aan het kijken :D.

Deel Deze Pagina