april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ CM; nee niet meer naar het cb gebeld. Het ging van de week bij wes zijn moeder met visite wel redelijk goed en afgelopen week was er een vriendin van mij en toen was ze wel verlegen, maar na een kwartier ofzo ging ze wel gewoon spelen ( wel in mijn buurt, maar toch vooruitgang ) Ik moet over 1,5 mnd weer dus als het dan nog zo is bespreek ik het zeker en als het erger wordt ga ik ook bellen.
    heerlijk dagje zeg !
    @ Verkeerde april-mama`s... nou ik heb ook al wel eens de verkeerde gehad... ha ha..

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Nonnie en cm wij gaan daar namelijk binnekort met mn ouders heen :d dus vandaar!

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hey ingrid, ik kan je niet vinden via facebook? heb jij 1 van de meiden hier op facebook of niet??

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    je hebt volgens mij ook runderrookworsten ;)Rookworst Runder | Unox dat mag dan toch wel? wel fijn dat je bij je moeder wel aan je hollandse trekken komt :p ik pas me ook aan thomas die houdt niet zo van aardappelen groenten vlees. terwijl ik dat heeeerlijk vind....amar goed, hij moet zich af en toe ook mar gewoon aan mij aan passen ;) spinazie ben ik dol op

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Dierentuin: Wij gaan dus in september (de 21e om precies te zijn, haha) naar Dierenpark Amersfoort en daar zit zo ongeveer naast ook een Pannenkoekenrestaurant, dus dan gaan we ook nog een pannenkoek eten. Wat is nou eigenlijk een handige tijd om naar de dierentuin te gaan? Ben je er wel de hele dag mee zoet, of misschien beter na het middageten gaan en dan als avondeten een pannenkoek eten?

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja die aten we dus eerst maar hij heeft een paar keer op zijn werk meegemaakt dat ze zeiden 'ja halal vlees' en dan zat er toch ham in :x dus hij gelooft het niet meer zo zeg maar....en bij worst moet je dan echt de verpakking willen vertrouwen want je kunt echt niet zien wat voor vlees het is, dus dat risico wil hij niet meer nemen.

En ja je past je toch wel aan elkaar aan, het eerste jaar dat we samenwoonden zijn we best weleens gebotst want dan had ik iets gemaakt en dan had hij zoiets van 'wat is dit?? dat is toch geen avondeten?' en ik weer boos omdat ik toch zeker wel gekookt had, haha. Maar dat is allemaal goed gekomen ;)

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ik vond rhenen ook leuk, alleen jammer dat er toen veel in de verbouwing was ;)

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Wij zijn met Sanne gegaan op haar 1e verjaardag. Was heel leuk, maar na 2 uur was het wel klaar hoor. Was Sanne het beu en wij eigenlijk ook wel. Wij zijn toen in de middag gegaan. Maar ik zou gewoon even kijken wat lekker uit komt ook met Tobin zijn ritme. Die slaapt dan w.s. nog makkelijker in de wagen dan Ayla

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nou het niet drinken lijkt mij idd ook niet te doen, kan best lang zonder drinken maar er moet echt wel een keer overdag iets in anders komt het niet goed. Vooral als het dan idd warm is kan ik me voorstellen dat het helemaal niet te doen is.

Ja wat ik me kan herinneren is dat ze toen wel gewoon een flesje met water bij zich hadden maar was toen ook wel erg warm dus misschien dat ze daarom wel 'smokkelden':(

10. nonnie26

@kris, hahaa, ik ki altijd bij mijn laatste berichten dan weet ik zeker dat ik de goede april mama's heb ;)

@mermaid, wij vertrekken meestal als het bedtijd is dus 12 uur of half 1 dan slaapt ze in de auto en hebben we de hele middag + een stukje avond

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij willen inderdaad meteen na het middagslaapje gaan (of middagslaapje in de auto laten doen), een hele dag lijkt mij te lang plus dat je er dan zelf ook wel uitgekeken bent, zeker omdat ze ook nog niet spelen in de speeltuin enzo. En Amersfoort is (was) ook niet zo groot als ik het me goed herinner.

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Vooral met alleen twee kleintjes zou ik na het middageten gaan. Kijk, Lukas vermaakt zich wel met spelen enzo, maar jullie zullen toch voornamelijk naar de dieren kijken en misschien even gaan zitten om wat te drinken of te voeden ofzo, maar ik denk dat je met twee à 3 uurtjes toch wel door zo'n dierentuin heen bent.

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

19 augustus gaan we trouwens een weekendje weg :D. Mijn moeder en haar vriend gaan een weekje naar Sunparks Oostduinkerke in België en hadden gevraagd of we dan ook een weekendje kwamen. Nou, dat leek ons wel wat. Gaan we vrijdag na het avondeten daarheen en zondag na het avondeten terug.

14. nonnie26

alleen het zeeleeuwen theater verder niets hoor chill ;)

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro & Eylem: Ja, dat dacht ik zelf ook idd. Thuis nog even lunchen en dan in de auto en naar de dierentuin. Thanx!

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Leuk! En altijd handig, twee extra opletters in huis! :p

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    niet dat ik weet, heb volgens mij bijna niemand op facebook.

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    En het apenverblijf. :p

19. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Mermaid; lekker een weekeindje weg !!

20. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    :cool: hmm lekker dan...maar goed vind het bij de unox zo uitgebreid beschreven dat je er tohc wel vanuit kan gaan dat het goed is... maar goed ;)
    wat had je gekookt dan?

Deel Deze Pagina