april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ik vind een visje op zijn tijd heerlijk maar zeker niet om de dag want dat vind ik dan weer teveel, ben daarintegen is echt een vleesmens als die in de avond geen stuk vlees op zijn bord heeft is het huis te klein ;) ovenschotel met gehakt?? nee er moet dan alsnog eens tuk vlees bij :cool:

2. nonnie26

hier zijn der best een hoop dingen die alyss bniet krijgt puur omdat of ik of ben het niet lust en ik weiger dus om 2 verschillende dingen te koken, zo lust ik geen witlof, rode bietjes, kapucijners en nog een paar dingen maar kom er even niet op, en ben lust weer geen sla, witte kool en witlof... tsjah als dat het enige is waar alyss zonder moet dan overleeft ze wel denk ik :D

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@vis hier is manlief helemaal gek van vis, die eet regelmatig eene stukje vis en ik gewoon vlees ;)

4. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Nou mijn oppas is weer weg haha. Vriendin haar vriend had een lekkere witlofovenschotel gemaakt. Elisa heeft echt gevreten ipv gegeten. En mijn vriendin heeft zich lekker met Elisa bezig gehouden. Alle vaat is opgeruimd en de woonkamer weer speelgoedvrij. Mijn personeel heeft dus weer hard gewerkt ;):)

Mermaid wat goed van Ayla!! Super zeg!
    Leuk een weekendje weg!

Ingrid knap dat Milan zelf is gaan staan! Loopt hij ook al stukjes los? Elisa ging eerst los staan en daarna ging ze vanuit daar leren lopen.
    Wat raar dat Julian het in de hoek niet zo leuk vond :$

Eylem ik vind het altijd zo knap dat vasten! Ik kan de hele dag door wel eten. Doe je anders wel mee met je man?

Chilleke veel plezier morgen met kijken naar het huis! Heb je een link? Ben wel benieuwd. Oh ja had al een link neergezet. Gaaf huis zeg! Echt mooi!
    Goed van Gijs van het lopen! Snel kunnen ze zoiets dan onder de knie hebben hè. Ineens niet meer willen kruipen en alleen maar lopen.

Kris hier geen reflux. Irem inderdaad wel.

LZ balen dat je nog 2 dagen op dat gezellige kantoor moet zitten met een te strakke broek en mooi weer!

CM dat klinkt als een lekker dagje zeg!

Quschke veel plezier en succes morgen bij de echo! Altijd spannend!
    Ik wil wel graag een pb'tje:)

Ik ben weer bijgelezen. Ik ga de oude hond er even uit doen en dan naar bed. Slaap lekker meiden!

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hier zal hij niet zo snel brocolli, spruiten, tuinbonen of iets pittigs krijgen ;)

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ja maar als ik alleen kook wat ik lust dan is het echt heel erg beperkt wat ze hier te eten krijgen en das echt niet gezond. Daarom kook ik dus wel twee potjes, 1 voor mezelf en 1 voor de rest. Julian heeft dus ook wel eens geluk want als Roeland en Milan iets eten wat ik niet lekker vind en hij ook niet krijgt ie dus iets anders. Als hij dat dan ook niet wil eten heeft hij wel pech gehad want ik blijf niet bezig.

7. nonnie26

dat was het broccoli!!! ieuwie jakkie bah :)

ka, fijn dat je huisje weer op orde is, voel je je al wat beter dan vanmiddag?? truste!!

8. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Sinds manlief gestopt is met roken eet hij alles! Eerst was hij ook zo ene wat heel veel niet at...maar vind het nu weer heerlijk om te koken. Justin krijgt eigenlijk alles wel!

9. nonnie26

ik ken meerdere die dubbel koken hoor, maar ik persoonlijk weiger dat te doen want ik ben een slechte en ontaarde moeder/huisvrouw die te lui is om een extra pan erbij te pakken :D;)

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ka, nee hij loopt nog geen stukjes los. Als ik hem ergens neerzet gaat hij ook altijd heel snel weer zitten dus was echt helemaal verbaasd dat hij ineens uit zichzelf ging staan zonder houvast in de buurt. Zag wel dat hij nadat hij stond ook aanstalten wilden maken tot stapjes zetten maar daarvoor staat hij nog niet stevig genoeg los.

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    lig je de hele dag op bed of lig je op de bank??
    slaap lekker fijn dat alles weer opgeruimd is

12. nonnie26

hij heeft zijn smaak dus weer helemaal terug :D

ben zal altijd 80% van zijn smaak en reuk blijven missen en daarom vallen een hoop dingen erg tegen voorbeeldje: macaroni, is voor ben gewoon 1 bonk deeg als ie kauwt want de rest is te flauw om te proeven of ik moet er een half potje smabal doorgooien maar dat gaat alyss weer niet op prijs stellen denk ik :D;)

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha hier is het vooral eigenbelang want ik wil niet van die mieperds met eten zoals ik zelf ben:p Moet zeggen dat mijn broer en zus dus wel alles eten en ook vroeger alles moesten eten maar mijn moeder maakte voor mij dus wel iets anders als ik weigerde te eten:) Ben echt duidelijk het verwende jongste kind thuis:cool:

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik vind een visje tussendoor altijd lekker, kibbeling op de markt ofzo. Is ook niet gezond weet ik maar wel lekker :D

15. nonnie26

dat je verwend was wist ik al :p zie je daarom komt babybroertje niet, jij verwent hem teveel daarbinnen :D;)

16. nonnie26

hoezo is kibbeling niet gezond??? of eet je saus met kibbeling :D

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ja hij zal wel denken ik kom er niet uit want dan moet ik ineens net zoals de rest mee doen;) Gelukkig krijgt hij eerst van die overheerlijke flesvoeding of bv dat kan natuurlijk ook nog altijd.

18. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    omdat het gefrituurd is nonnie:p

vroeger moest ik altijd alles eten, mijn moeder vertikte het iets anders te maken. maar als ik echt iets niet luste (zoals spruiten entuinbonen en zo) kreeg ik er 3 ofzo en appelmoes om het mee weg te spoelen (lees: ik sneed ze in duizendstukjes om ieder stukje met appelmoes door te spoelen)maar zeg al lust veel groenten dus dat kwam niet vaak voor.

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nee bah zonder saus, moet wel de vis proeven hoor. Ben echt niet van de sausjes, vind het zo zonde van de vis of vlees. Als ik iets eet wil ik het ook proeven :cool:

Kibbeling is dacht ik niet echt de gezondste vis omdat het eigenlijk afval is en in de frituur gaat, maar ja ik vind het lekker:D:cool:

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ eten: Wij eten hier geen rode kool, bietjes, witlof, asperges, spinazie.

Zucht...en Tobin is weer wakker. Hij heeft overduidelijk last van zijn buik, want hij zit me toch een stinkscheten te laten. Mijn god, dat zo'n klein mannetje zo kan meuren zeg, ongelooflijk :cool:.

Deel Deze Pagina