april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    kan toch ook pas op het bord er bij:p:p:D:D

wel jammer zou niet zonder pasta kunne

2. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik ga lekker bankhangen met manlief! Tot morgen en slaap lekker allemaal!!

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    mermaid die geur word alleen maar erger hahahhaha ;) maar zielig zeg:(

sausjes, hou ik ook niet van .ben bang dat ik het niet lust, en dat het dan mijn vlees/vis verknalt. vraag in een restaurant ook mijn saus altijd apart :)

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ik bestel dus alles altijd zonder saus, vind mijn vader zoooooo irritant. Die is natuurlijk zelf chef en vind het verschrikkelijk als ik loop te piepen in een restaurant over de saus enzo:) Ik zeg altijd dat hij me zelf zo heeft gemaakt dus niet moet zeuren:cool:

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zo, ik zit weer hehe, manlief heeft te eten vanavond, keuken is opgeruimd en schoon, pfff, dat hebben we weer gehad.

Groenten: hier ook best veel wat nooit op tafel komt, ook omdat we eigenlijk nooit gekookte groenten eten. Ik lust het allemaal wel (behalve spruitjes en witlof, blugh) maar we vinden er gewoon niet zoveel aan. Maar voor Irem kook ik dus wel meer groenten dan voor ons.

Ik kook sowieso vaak apart voor Irem omdat ons eten niet altijd even geschikt is als babyvoedsel (zout/gekruid) maar steeds vaker wil ze gewoon eten wat er op tafel staat, haha.

En hier toch wel liever vlees dan vis maar probeer wel 1 keer per week vis op tafel te zetten en dan het liefst verse zalmfilet hmmmmm maar zo duur :$

Mermaid ajakkes wat balen dat Tobin weer wakker is! Sneu dat hij zoveel last heeft. Anders zou je toch misschien eens probioticapoeder kunnen proberen (ABC Dophilius of Orthiflor Start), daarvan is de werking echt bewezen. Maar goed aan de andere kant zal het met een paar weekjes toch ook wel voor een groot deel over zijn, hopelijk.

Ka wat fijn dat je zoveel goede hulp hebt!

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb dinsdag trouwens de nacontrole bij de vk. Wel leuk om weer even langs te gaan.

7. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Quschke bankhangse en slaap lekker alvast!

@Mermaid ach arme tobin!

@eten hier krijgt ze vrijwel alles Behalve de dingen die wij echt niet lusten dus spruitjes en olijven... De rest eten we in principe wel.. en dus laetitia ook..

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Mermaid, ben bang dat die geur alleen maar erger wordt naarmate hij ouder wordt ;) Wel vervelend dat hij er zoveel last van heeft :(

Quschke, slaap lekker!!

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Eylem: Ja, dat ABC Dolphius heb ik wel vaker van gehoord dat het goed werkt. Maar kan je dat gewoon bij de drogist halen ook?
    Maak je nu met de ramadan ook andere, speciale gerechten, of gewoon wat je anders ook zou klaarmaken?

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Irem is trouwens alweer 2 keer wakker geworden :( het zijn echt die kiesjes die doorkomen, want dit heeft ze al tijden niet meer gehad. Wel zielig. Tot nu toe gaat ze elke keer wel weer braaf slapen, maar ik hoop niet dat ik er vannacht nu tig keer uit moet...anders krijgt ze straks wel een pilletje. Dentinox heb ik weggegooid want vond het zulk smerig plakspul en had ook niet het idee dat het echt hielp.

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Leuk! Had je eigenlijk dezelfde vk bij de bevalling van Tobin als bij Ayla? Of hebben jullie geen meerdere vk's?

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    zal ook wel frustrerend zijn voor hem, als hij chef is en jij zo mienmeut bent hihi!

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mijn moeder had het destijds bij de apotheek besteld, en bij zo'n winkel als de Tuinen hebben ze het ook wel. Bij ons op de markt staat zo'n 'natuur'kraam en daar hebben ze dan Orthiflor Start. Maar bij de Kruidvat ofzo hebben ze het niet.

Enne meer speciaal dan wat ik nu allemaal maak kan ik niet ;) nee ik kook gewoon wat ik normaal ook maak :) hooguit wat vaker soep ofzo voor mijn man want dat is wel lekker na een dag niet eten/drinken, gek genoeg heeft hij dan vaak helemaal geen honger en zit heel snel vol.

14. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@chill, ik ga meestal op dinsdag naar mama en eet daar pasta in welke vorm dan ook en meestal doet papa altijd pasta's koken op zondag en dan vriezen ze het in zodat als ben in duitsland zit ik de hel week verschillende pasta's eet samen met alyss :D

@sausjes, ligt eraan kibbeling zwemt bij in saus net als mijn patatjes die zijn altijd ver te zoeken in de pindasaus maar vlees bij het avondeten gaat zonder saus anders vind ik het zonde, ben daarentegen eet standaard een klodder mayo bij zijn vlees "van vroeger" :cool:

oh chill!! ik lees je spruiten/appelmoes verhaal, iok doe het nog steeds bij die vieze droge bruine bonen, ik lust ze wel maar vind het altijd zo droog, dus ik prak mijn bordje en maak het plat om vervolgens in te smeren met een laag appelmoes :):D

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dentinox heb ik 1x bij Julian gebruikt maar had eerder het idee dat het erger werd ipv beter, kan natuurlijk niet maar het leek wel zo. Als het nodig was iets te gebruiken dan waren het de druppels van vsm en als het echt nodig was een zetpil maar opzich nooit echt nodig gehad. Ik kan wel merken als er iets aankomt bij Milan maar hij is niet echt huilerig ofzo. Julian werd altijd stront verkouden als er iets doorkwam en zodra het door was, was de verkoudheid ook meteen over.

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Volgens mij heeft hij dan ook altijd last van plaatsvervangende schaamte aangezien ik dat niet heb op dat moment:cool:

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ze hebben in de praktijk 4 vk's en ik heb bij Ayla en Tobin niet dezelfde. Ik heb nu wel de nacontrole bij de vk die de bevalling heeft gedaan.

18. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@tandjes hier gebruiken we genigel werkt heel goed maar we hoeven het niet zo vaak meer te gebruiken want ze reageert nu heel goed wel wat jengelig maar niet meer echt krijsen van de pijn

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Vriendin van mij eet altijd ketchup bij haar gekookte aardappelen. Ik vind het altijd zo ranzig maar zij doet het al zolang ik haar ken, haar ouders en zus niet dus geen idee hoe ze erbij komt.

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Eylem: Balen dat Irem zo'n last van het doorkomen van de kiesjes heeft. Ayla heeft er op wat kapotte billen na eigenlijk helemaal geen last van.

Deel Deze Pagina