april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Ja dames ik ga afsluiten opruimen en naar bed!

Slaap lekker en tot morgen!

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dat is wel fijn, ik heb hier elke keer de nacontrole bij een andere vk gehad en dan is het voor hun ook maar lezen van een papiertje over hoe het is gegaan ipv dat ze er zelf bij waren en weten hoe het gegaan is. Bij mij is de nacontrole tenminste elke keer nog gewoon een praatje geweest over hoe de bevalling is gegaan en hoe ik er op terug kijk, blablabla.

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Slaap lekker!!!

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    eylem zielig hoor, anders gewoon zetpil geven!

nonnie appelmes met bruine bonen :$ oke dat lijkt me vies hihi

gijs pikt het niet meer als wij iets anders eten dan hem....dus word steeds lastiger om hem iets "gezonds" te geven als wij iets eten wat hij niet mag ;) maar goed hoe ouder ze worden hoe minder ik er problemen probeer van te maken.

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja dat was bij ons ook zo nacontrole bij degene die de bevalling heeft gedaan...wel fijn en leuk om even nog na te praten vond ik.

Oh 4 vk's da's best veel...wij hebben er 3. Had jij ook voorkeur voor 1? Ik heb er echt een die ik het leukst vind en zij heeft ook de bevalling van Irem gedaan (was zo blij toen ik belde toen het begonnen was en ik haar aan de lijn kreeg haha :D). Ben benieuwd wie het deze keer gaat worden.

Tsja die kiesjes, ik weet niet. Gengigel had ik ook van gehoord, aan de andere kant denk ik, als ze meteen weer gaat slapen heeft ze ook niet echt pijn, dus dan wil ik er ook niet vanalles opsmeren als het niet nodig is....Ik kijk het wel even aan.

6. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

alyss heeft hetzelfde als julian, altijd strontverkouden als er tanden doorkomen vandaar dat ze nu ziek is dus denk dat die laatste 4 kiesjes nu doorkomen, hier hielp dentinox super vsm druppels juist voor geen meter hahaha

sorry late reactie maar pc sloeg helemaal vast :x

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ik heb eignelijk helemaal geen band met de vk gehad....we hadden er 6 ene paar vond k leuk, maar een paar ook heel verveledn. maar ik heb me er ook niet aan gehecht omdat ik toch onder de gyn ging bevallen...en dat is maar afwachten wie er dan dienst heeft. had alleen 1 gyn die ik liever niet had. die kende ik nog uit mijn stage tijd in het ziekenhuis en vond ik niet zo hele goeie arts (althnas zo kwam hij over) maar die heb ik allene bij opname gezien en verder ook niet :p

8. nonnie26

PAMS!!!!! hoe is het nu met lotte :(

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, dat is hier ook idd, nog even napraten over de bevalling, hoe je het hebt ervaren etc. En ook nog wel even wat medische dingetjes, of je geen urineverlies hebt enzo. Maar idd, als je dan een andere vk hebt dan kan je het toch niet echt hebben over bevalling, want zij was er dan dus helemaal niet bij.

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hey meiden kom ff zwaaien,

ben er morgenavond pas weer:p

tenzij ingrid bevalt dat zou ik tussendoor wel kunnen melden.
    morgen een lange werkdag.

en Lotte heeft de waterpokken:(:(:( genieten hier dus.

11. nonnie26

@VK, had er hier 2 en juist ik kreeg de verkeerde dom mens, ze was strontzenuwachtig en heb haar de huid volgescholden, de moed zakte me al in de schoenen toen ik belde en zij opnam ik was echt woest :x:(:)

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Waarom moest jij bij de gyn bevallen Chilleke?

Ik ben uiteindelijk ook onder leiding van de tweedelijns vk en gyneacoloog (de laatste 10 minuten ;) ) bevallen maar omdat ik oorspronkelijk poliklinisch zou gaan bevallen was mijn vk wel mee en die is toen gebleven voor de nodige mental support ;)

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ach wat sneu pams beterschap

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ze zit onder de vlekken en is niet te genieten:(:(

15. nonnie26

aaahhh nee kan ze wel goed slapen??? sterkte meis!!

16. nonnie26

ik geloof dat het voor ons ook bedtijd is want ben ligt al te slapen op de bank ;)

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Eylem: Ik had niet echt een voorkeur, maar er is wel 1 vk die ik liever niet wilde, en die had ik ook niet. Ze is wel aardig hoor, maar altijd zo zakelijk. De andere vk's zijn ook altijd wat meer persoonlijk geïnteresseerd.

De vk die de bevalling van Ayla heeft gedaan is trouwens nog hartstikke jong, 25 was ze toen.

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    nee ze slaapt heel slecht, ze zit nu ook hier bij me en alleen maar huilen.

maar ik las dat alyssa ook ziek is:( jij ook beterschap dan

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ja waarom....puur door reglement... je moet met een hoge bmi onder de gyn bevallen omdat je dan een risicofactor bent :( je mag sowieso als je boven de 100 weeg tniet thuis bevallen...:cool:nietdat ik dat had gewild hoor ;)

maar goed, ik heb werkelijk waar NERGENS last van gehad, eerder te lage bloeddruk, geen suiker niets... maar toch moet je dan naar de gyn de laaste 4 weken. en dat vond ik allene maar vervelend omdat er CONSTANT gevraagd werd waarom ik onder de gyn moest bevallen (omdat ik geen complicaties had), JA hallo, jullie hebben dat verzonnen niet ik :x vond dat heeeeel vervelend om iedree keer maar uit te moeten leggen dat ik door overgewicht bij de gyn zat. gelukkig kwamen ze op het eind wel tot inkeer ;) en zou ik onder de verloskundige (van het zkh) bevallen, maar uiteindelijk toch met de gyn ivm dalende hartslag en vacuumpomp.
    in mijn kraamweek nam de verloskundige het weer over :( dus ja....

oh sorry lang verhaal:)

20. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    thomas wil ook naar bed ;) maar ben nog niet moe ;)

Deel Deze Pagina