april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier had Milan niet onwijs hoge koorts maar ja wat is hoge koorts?? Boven de 40 of telt in de 39 ook als hoge koorts:(

Als het de zesde ziekte is zit je wel goed want dat heeft Milan dus gehad in Januari toen ik nog in de eerste 3 maanden zat en babybroertje heeft er niks aan over gehouden;)

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    he dat is niet te hopen pamsie..

Als ze zo blijft huilen ( is nu even stil... even afkloppen... ) geef ik haar straks denk ik een pcm zetpilletje.. En zonder babyfoon horen we haar gewoon niet.. zeker niet als we in de huiskamer zitten. ( nee hebben niet zo`n heel groot huis, maar wel vreemde bouw, dus in de huiskamer zitten we echt ver weg zegmaar..

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

nou wij hebben net ook even de babyfoon uit gezet:( verschikkelijk als ze zo lang huilen he! maar ook zielig, teminste ik kan er zo niet tegen:(

sneu dat ze zo'n last heeft van de doorkomende tanden.

4. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @nonnie: slaap lekker

@mermaid: slaap lekker

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Klopt al die ziektes zijn al besmettelijk voor je ze ziet das ook het grote nadeel ervan. Gewoon even langs gaan en dan weet je zeker wat het is en wat er moet gebeuren of nou juist niet moet gebeuren;)

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ik denk ook dat die paar uur niet meer uitmaken, maar als je je nou heel erg zorgen maakt is het misschien een idee om even te overleggen met de HAP.. misschien slaap je dan wat beter ..

7. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ja met zesde ziekte zit ik goed. dat is ook niet gevaarlijk voor zwangere vrouwen.

Lotte heeft niet hoger dan 38,7 gehad.

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hopen dat ze stil blijft en anders idd even een pcm. Kan ze hopelijk nog wat slapen en jullie dus hopelijk ook;)

Hier is iedereen te horen zonder babyfoon maar omdat we straks op zolder slapen en dat dan weer niet te horen is moet er een babyfoon komen. Hoop alleen wel dat dit een babyfoon is waarbij ik niet alle kinderen uit de buurt ontvang behalve m'n eigen want dat was bij de vorige babyfoon het geval;)

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    nou dan gaan we voor de zesde ziekte..

Nou babyfoon hier nu ook niet nodig.. hoor haar nu zo ook wel.. zo maar weer tutjespoging aai over haar bol en duimen dat ze gaat slapen.. :(

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    iedereen die gaat slapen:

Slaap lekker!!!!

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    oh dat is irritant ja.. slaapt je eigen kind ligt het kind van de overburen te huilen door de babyfoon.. ha ha..
    Hier alleen Sanne die we horen ( en dat is genoeg.. ) handig vind ik deze muziekjes heeft dat zetten we altijd aan en kan ik ook van afstand aanzetten. Soms wil dat nog wel eens net voldoende zijn om weer in slaap te vallen.

12. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    thanks meiden voor jullie kijk er op.
    ik ga morgen voor de zekerheid toch maar ff de ha bellen idd. kan wel zeggen ik denk waterpokken maar ja dat weet ik ook niet zeker en dan kan er maar beter een prof naar kijken toch:p weet ik ook zeker dat de baby niet in gevaar is.

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ja als ze echt zo blijft huilen zou ik idd een pcm geven. lekker dat jullie haar dan ook echt niet horen. hier horen we het alsnog wel. alleen niet in 3D als de babyfoon uit staat:p

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nou huilden ze maar, die kinderen waren gewoon aan het schreeuwen en gillen en doen. Dus toen was de babyfoon snel afgeschaft hier in huis.

Toen Julian nog maar net geboren was woonden we nog in hoogeveen en was er een baby twee weken voor hem geboren drie huizen verderop. We hadden Julian 1x 's middags boven op bed gelegd in zijn eigen kamer en toen hoorden we dus wat huilen, zowel wij als de kraamzorg konden niet horen of het nou Julian was of de baby van verderop dus allemaal onderaan de trap staan luisteren en toen bleek het de baby van verderop te zijn. Heel handig;)

15. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

pamsie even over de waterpokken

als het de waterpokken zijn heeft ze hoge koort ronde 39 a 40 graden
    het begin met een paar pukkels wat binnen 24 uur uit in blaasjes en binnen 24 uur is het aantal pukkels bultjes verdubbeld

16. Trotsemama1

en waterpokken ik dacht hier ook telkens dat noa het had maar echt waterpokken herken je direct toen noa het echt had zei ik ook direct dit zijn de waterpokken de overige keren had ik ook advies ingewonnen van de ha
    maar het bleek het telkens niet te zijn tot de laatste keer

17. Trotsemama1

en bij thobias wist ik het helemaal direct want het was precies 21 dagen later dan noa

18. Trotsemama1

goedenavond trouwens!!! hahahaha
    net thuis van me werk
    en ik heb letterlijk heel de avond poep geruimd!!

19. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    als we in bed liggen hoor ik haar helaas wel.. want dan slapen we zo ongeveer naast haar ( en dat gaan we zo maar eens doen... ) althans.. proberen..

Iedereen een goede nacht !

20. Trotsemama1

weltrusten kriss

Deel Deze Pagina