april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ach ja "goede" volgorde, ligt er maar net aan wat je de goede volgorde vind toch;) Uiteindelijk moeten ze er toch allemaal door;)

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

wat werkt niet??

hier ook niet hoor, alles ging dwars door elkaar heen maar goed ze heeft het bijna compleet..

ingrid, julian dus ook zo'n snelle! fijn om te horen iig.. wel raar dat ie dan dus nu al overging inplaats van woensdag ;)

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ja heb het nog nagekeken op het kaartje want begon al te denken dat ik gek werd maar het staat er dus echt. Vond 2 augustus al zo'n rare datum maar ja vind wel meer dingen raar;)

4. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ingrid dan is die julian een snelle!

@nonnie ze is dr bijna ;)

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Julian doet alles snel als hij iets doet, toen hij net kon lopen was het rennen. Zat echt gewoon geen langzaam knop op maar wel meteen goed rennen. Praten doet hij ook altijd snel, daardoor is het voor sommige mensen nog wel eens een raadsel waar hij het over heeft omdat hij ineens uit het niets een heel snel verhaal begint te vertellen. Slapen deed hij ook altijd snel, hazeslaapjes hahaha

6. nonnie26

sjonge jonge jonge, kom even zeuren hoor, heb een beetje het idee dat ik verplicht ben om voor een broertje of zusje voor alyss te gaan, vriendin van me is alweer zwanger (is ook bevallen in april) andere vriendin ook zwanger (ook bevallen in april) nog een andere vriendin is bijna uitegereknd van de 2e, hier is onderhand 3/4 alweer zwanger of is bezig om zwanger te worden, krijg net een sms van een andere vriendin dat hun zoontje er ook een brusje bij krijgt..zucht voel me onderhand verplicht en als ik zeg dat wij willen wachten tot alyss iig uit de luiers is word ik raar aangekeken alsof ik de domste moeder ooit ben :cool::(

7. lautjuhhh

@nonnie ach meis toch kan me voorstellen dat je je verplicht voelt maar dat ben je niet.. hier gaan e ook nog niet voor een tweede wel over na gedacht maar voorlopig gewoon niet.. Knuff

8. nonnie26

mhuhahahaha LOL!!! hazeslaapjes echt iets voor julian!!

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Gewoon doen waar jij je goed bij voelt en als dat pas over 2 jaar is bijv dan is dat pas over twee jaar en als dat nooit is dan is dat nooit. Hier wisten we dat we meerdere kinderen wilden en dat we er niet veel leeftijdsverschil tussen wilden dus ja dan moet je wel hahahaha maar als ik zie wat Julian er nu van mee krijgt in tegenstelling tot Milan of toen ik zwanger was van Milan dan vind ik dit leuker. Hij begrijpt echt dat hij een broertje krijgt en wat een baby is en als ik dan zie hoe hij met Milan omgaat dan denkt hij echt soms dat die net zo groot als hem is en begrijpt dan ook niet dat Milan niet doet wat hij doet en dat hij niet mee doet met spelen enzo.

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    nou nonnie daar moet je je echt niet door laten beinvloeden hoor ! Hier komt w.s. helemaal geen tweede en daar heeft niemand wat mee te maken. Dat bepalen wij helemaal zelf !

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Helemaal mee eens! Jullie zijn de mensen die de rest van hun leven voor hun kind moeten zorgen en niemand anders. Als 1 genoeg is dan is 1 genoeg!

12. nonnie26

nee weet ook wel dat ik niet verplicht ben, maar ze zeggen dan echt van joh ik ben weer zwanger (of iets in die trant) en dan erachter aan: wanneer krijgt alyss een broertje of zusje?? nou nog niet ;) aahh waarom niet is toch leuk? anders is ze ook maar zo zielig alleen ;) bladiebladiebladieblaaaaaaaaeerrrrrgghhhh kots bah bah

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    pfff ik heb een zere voet. Bovenop mijn voet en hoe ik er aan kom ? geen idee. Vanavond ineens met het wandelen met Chester. Net ging ik weer fanatiek een rondje lopen, maar phoee dat doet zeer. Heb net vanavond nog een afspraak op de sportschool gemaakt voor morgen, maar kan zo echt niet hardlopen ofzo hoor... maar goed hopelijk is het morgen weer gewoon over.. * einde klaagmodus *

14. lautjuhhh

@nonnie lekker niks van aantrekken jij en ben moeten ervoor zorgen en niet hun ;) netzoals wat kris zij!

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Tobin heeft gedronken, dus ik ga vast lekker naar bed. Hopen op weer zo'n goede nacht als die we net gehad hebben :D. Slaap lekker!

16. nonnie26

laat me er ook niet door beinvloeden, maar vind het zo overheersend op het moment misschien heb ik het niet juist neergezet maar ik bepaal ook wel zelf wanneer er een tweede komt als ie er komt en niet omdat de 'rest" zwanger is dat ik ook moet, maar het valt me de laatste tijd gewoon op dat iedereen om me heen zwanger is of gaat bevallen ;)

17. lautjuhhh

Slaap lekker mermaid!

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Mermaid, slaap lekker!!!

19. nonnie26

truste mermaid

20. MamaX

MamaX Niet meer actief

Goedeavond!

Ik kom morgen weer even meelezen en kletsen. We hebben nogal drukke dagen gehad, dus geen tijd helaas...

Slaap lekker en tot morgen!

Deel Deze Pagina