Chilleke, wat irritant!!! En nu?? Moet jij komen?? Zou dus echt niet komen als ik jou was, zij heeft het niet geregeld terwijl ze het wel moet regelen dan moet ze het ook maar zelf oplossen. Misschien leert ze er dan ook nog eens wat van.
nee heb avond dienst.... dus kan niet maar zij komt ook niet...mevrouw kan nooit als het er op aankomt. maar zij maakt zich er ook NOOIT druk om....en al (jaja onze 8ste inmiddels) leiding gevnede die ZIEN HET NIET...dat ze zo incompetent als de pest is...omdat alles door ons word opgelost /opgevangen:x en als je er wat van zegt. dan zet ze van die puppyogen op en gat in de slachtofferrol zitten :x:x:x:x echt he....verantwoordelijk nemen voor iets is kenneiljk heeeeel moeilijk
ja joh de vorige was een man nou ze schijnt er kennelijk knap uit te zien... dat ging vooral lekker toen....onze niewue leidinggevende is net terug van vakantie
oh echt, hier nog geen mug gezien...maar hoe irritant maar ik ga ook afsluiten...effe wat speelgoed aand e kant en lekker slapen! slaap lekker mirjam!
mirjam, hier ook helemaal lek geprikt hoor dus je bent niet de enige ik ben altijd de pineut chill, lekker dan :x zou een goeie voor mij zijn ingrid, truste!! nu ben ik echt weg truste kusss
Slaap lekker allemaal !! Ik ga even op m'n download wachten en dan ook naar bed. Nu weer 4 dagen werken, bleh ! XX
goedenavond tanden hier heeft thobias 2 kiezen boven en 2 onder maar hij is de laatste tijd weer erg aan het kwijlen en bijt zijn spenen kapot nonnie ik denk dat bij alyss ook de oortjes meespelen omdat als je er neerlegt er heel veel druk op de oortjes komt te staan als ze kiezen krijgen en daar wordt ze dan hysterisch van wakker en komt ze moeilijk in slaap je kan kijken of als je het matrasje iets schuin legt (er iets onder legt) of dan de druk afneemt bij der oren want zodra ze zit staat alles behalve liggen is de druk er van af maar het is zo sneu voor der dat ze z'n pijn heeft ingrid fijn dat ze je donderdag willen strippen! en dat het z'n fijne vk is ! hier gewerkt en thobias vond het prachtig ik was een bewoner aan het verschonen en hij zat met de rollator te spelen echt een jongen weer en als ik dan klaar was riep ik hem weer en liep die weer mee zo leuk !! grr nou zit ik alleen vrijdag nog met oppas nou ik vind het best ab neemt maar een halve dag vrij hoor ik moet altijd schipperen enzz en met de vakantie periode kunnen ze bijna geen flexmedewerkers krijgen dus nou mag ab is opdraven voor de kids ik ben altijd de sjaak kan het niet maken om hem vrijdag weer mee te nemen me buurman ligt trouwens met 39 graden koorts op bed heb even vrienden van hem gebeld waar we ook afentoe mee om gaan en die hadden een smsje gestuurd en hij stuurde terug dat hij ziek was en ik kwam vanavond thuis en toen zaten zijn lammela's dicht hier zo maar is slapen en morgen voor thobias het uber kleine badje op zetten zodat ie morgen lekker met water kan spelen
Sjesus, wat een baggernacht weer. :x Ik ben kapot! Wat kan ik hier nou aan doen? Ik ga dit niet volhouden, zeker niet als ik weer moet werken! Ik kan wel janken!