Hoi meiden! Hoe is het hier?! Nog spannende/leuke nieuwtjes? Hier alles goed, helft van de tuin omgetoverd tot speeltuin; zwembadje staat, speelhuisje in de tuin, krat met speelgoed. Jayden vermaakt zich kostelijk. Gisteren bij Ikea klein off-white bureautje gekocht, 2 blauwe kratten eronder, 2 off-white krukjes erbij. Nu heeft ie echt een eigen speelhoekje. Ook 2 traphekjes gekocht, die gaat papa monteren en we hebben ook al een groot bed voor Jayden gezien, ook hebben we iemand op internet gevonden die 1 muur helemaal gaat beschilderen met als thema 'jungle' omdat Jayden dieren helemaal geweldig vindt. Zondag naar de Efteling met zwager, oma's en opa. Leuk! Verder hebben we de knoop doorgehakt; onze Jack Russel is voorgoed naar mijn sm. De engelse cocker houden we zelf, het ging echt niet meer, was veel te druk, veel teveel werk. Ik voel me nu zo fijn, rustig, relaxed.. Scheelt zóveel! Goed.. een heel verhaal. Maareh, nogmaals; hoe ist hier?! Liefs!
ikheid klinkt gezellig meid! Fijn dat je nu meer rust hebt.. lijkt me wel verschrikkelijk moeilijk om een hond af te moeten staan..je ziet hem natuurlijk nog wel maar toch.
Goedemorgen Ik sluit me ook aan bij het slecht slapen clubje. Noëlle wil of gewoon niet gaan slapen of wordt midden in de nacht wakker en is dan helemaal hysterisch aan het gillen gisteren was ze nog amper aan het huilen toen ik naar boven ging en ja hoor meteen spugen. Hebben jullie kindjes dat ook dat ze van het huilen heel snel spugen? Ze huilt dus echt niet lang echt nog geen minuut want ik hoor naar ga naar boven en ze spuugt al. Vind dat zo zielig voor haar ze is al niet zwaar en is al haar avondeten er weer uit. En tja het bed verschonen, pyjama en slaapzak is ook geen pretje want dat is ze helemaal wakker oeps lang verhaal @Quscke fijn dat de echo goed was. Mag ik ook een pb? @Ka wat zielig dat Elisa ziek is ook voor jouw. Wel fijn dat de ctg goed was. Hopelijk hoeft de kleine niet in de couveuse en kun je de baby lekker mee naar huis nemen. @CM lastig hoor snap dat je haar wilt laten huilen zodat ze hopelijk gewoon weer gaat slapen. maar ja als Lukas wakker wordt is ook geen optie. Hebben ze beide vannacht wel lekekr geslapen? Hihi cm Noëlle poept ook wel 4 keer dag dacht al dat ze de enige was hier die dat deed @Chilleke oh wat spannend hopelijk gaat het iets worden met het huis! Hier ook een klimgeitje @Pams dus toch de 5e ziekte wel even spannend maar inderdaad gewoon jezelf goed in de gaten houden en anders meteen aan de bel trekken @INgrid spannend hopelijk is het strippen donderdag niet nodig want ik hoop dat je voor die tijds allang bevallen bent maar wel een fijn idee dat er donderdag iig iets gaat gebeuren @Mermaid wat goed van Ayla heelrijk toch dan kan ze zich daar weer mee vermaken als jij met tobin bezig bent al moet je wel weer meer kijken waar ze naar toe gaat @Nonnie arme Alys tja 4 kiezen tegelijk is ook niet niks. Hoe lang duurt het trouwens bij Alyssa van dikke bulten en hard tandvlees tot de kiezen doorkomen? Noëlle heeft namelijk al maanden bulten en sinds 1 week echt hard en voel ik de kies door het tandvlees heen. En ja ook ik heb nu nog een rode en zelfs bebloede vinger van het voelen Hmm denk ineens te weten waar het slechte slapen vandaan komt door jouw verhaal misschien hier toch ook van de kiezen @Ikheid fijn dat je de knoop hebt doorgehakt en de hond vertrouwd naar je sm kan. Klinkt super de tuin. Gisteren was ik heerlijk vrij en zijn we gezellig naar de kinderboedrij geweest er waren heel veel kindjes dus Noëlle vond het geweldig
Slecht slapen: hier gaat het op en af. Ene n8 slaapt ie door en de andere n8 zijn we er weer uren mee in de weer. Smile: leuk kinderboerderij! Hoe is de tuin?! Honden: vooral voor manlief was het erg moeilijk.. Het is zijn hondje. De engelse cocker is erg ziek en dus niet makkelijk onder te brengen. Maar manlief ziet er nu ook de voordelen van in; ik ben veel gezelliger en niet meer gestresst.
@ikheid ja dan is het wel beter inderdaad als je er zelf heel gestressd van word is dat ook niet goed voor je relatie.. Fijn dat het zo op gelost is @hier jeetje tis echt warm d buitendeur staat open maar k heb het me toch warm zeg!!
@ikheid kan me het wel voorstellen het is ook druk allemaal, werk,kind huishouden en dan 2 honden. Nu gewoon een heel goede oplossing omdta hij bij vertrouwd persoon is en je kunt hem regelmatig zien. Lief dat je het vraagt sinds zondag is de tuin helemaal af we hebben mooie potten en planten gekocht. Zaterdag gaan we onze nieuwe tuinset ophalen en dan maak ik een foto voor hier @Lautjuh geniet maar van de warmte want morgen is het helaas weer over. Heeft leatitia nog steeds last van uitslag als ze naar buiten gaat?
@Smile ja heeft ze nog steeds. maar ze heeft er niet veel last van dus k wacht het maar af kan dr toch vrij weinig aan doen. wat balen dat noelle ook snachts zo hysterisch wakker word.. misschien idd kiesjes
ikheid fijn dat je nu minder gestressed bent !! en snap best hoe je voelt dat had ik ook met lady ! zoo ab maar even duidelijk gemaakt dat hij vrijdag vrij moet nemen ik draai er altijd voor op als de kids ziek zijn of geen oppas nu is meneer maar aan de beurt
@ Ikheid: Fijn dat jullie de knoop voor wat betreft de honden hebben doorgehakt. Kan me voorstellen dat het hartstikke druk is met 2 honden icm een kind én 3 dagen werken. @ slapen: Hier met Ayla gelukkig geen problemen met het slapen (knock on wood!). @ Smile: Balen dat Noëlle weer zo aan het huilen was. En ook echt vervelend dat ze er zo van moet spugen. Dat heeft Ayla nog nooit gehad. Ayla en ik hebben al geluncht. Ayla zit nu op het kleed met de boerderij te spelen en ik zit met de laptop in de tuin . Tobin ligt boven nog te slapen. Hij slaapt op onze slaapkamer en wij slapen achter, dus ik kan goed in de gaten houden of hij niet huilt. Ideaal. Net hoorde ik hem trouwens een paar kreetjes slaken, maar inmiddels is het alweer bijna een half uur stil, dus het zal wel gewoon in zijn slaap geweest zijn. Ik heb Tobin nu trouwens een romper lange mouw en een shirtje korte mouw erover heen aangedaan. Maar ik twijfel nu of dat misschien niet te warm is. Wat denken jullie? (stom zeg, dat je eigenlijk weer dezelfde onzekerheden hebt als bij de 1e )
ik denk dat dat vrij warm is hoor zou gewoon een romper met korte mouwen doen en er een shirtje over heen
@Mermaid klinkt lekker zo in de tuin. Lijkt mij wel een beetje warm hoor met lange mouw maar weet niet hoe warm het bij jullie is. Mijn moeder had Noëlle korte broek aan en korte mouwen. Ja dat spugen is echt vervelend daardoor kan ik er ook niet zomaar laten huilen want dat spuugt ze dus. @Lautjuh vervelend zeg inderdaad als ze er geen last van heeft kun je het even aankijken. Kan het trouwens niet van de zonnecbrand zijn dat ze uitslag krijgt? @TM heel goed hij mag ook wel eens vrijnemen is toch niet eerlijk als alleen jji ervoor opdraait
Hahaha, ja toch wel een beetje warm hè . OMG, ik ben ook echt erg, volgens mij heeft Ayla het toen ze nog een babietje was ook heel wat keren bloedjeheet gehad omdat ik bang was dat ze het koud zou krijgen . Nou ja, als Tobin straks wakker is zal ik hem een romper korte mouw aandoen. De lange mouw halen we dan morgen wel weer tevoorschijn .
@Smile nee want dat gebruiken we bijna niet als we op het balkon zitten.. Maar ik denk dat het ook wel eens zonneallergie kanz ijn..
Ik heb Tobin vandaag trouwens voor het eerst boven te slapen gelegd en volgens mij werkt dat wel beter dan beneden inmiddels. Vanmorgen was hij zo aan het jengelen in de box (ik heb hem dan op de Doomoo in de box), dus ik dacht "ik leg hem eens in zijn wiegje, kijken of dat beter gaat" en verdomd hij was gelijk stil. Lekker suf ook van mij, want het is natuurlijk ook wel logisch. In de woonkamer zijn veel meer prikkels (denk: Ayla die loopt te kletsen/gillen, radio die aan staat, ik die van alles doe en dan niet te vergeten de knaloranje dikkie dik's van zijn mobiel die vlak boven zijn snufferd hangen ) en dan kan je als baby zijnde natuurlijk ook niet lekker slapen...
@lautjuh: ja wat een hitte he!! hier ook niet uit te houden. @mermaid: denk idd dat je hem beter een romper met korte mouwen aan kan doen en een t-shirt. @tm: groot gelijk hoor. hier ben ik ook voor de zoveelste keer de gene die dus thuis is met een ziek kind. ah hoewel het nu wel lekker is in me zwangerschap maar ik kan lotte af en toe wel achter heb behang plakken
Goedemiddag!!! Heerlijk weertje vinden jullie niet??!! Ben nu bezig het zwembad vol te laten lopen voor de jongens dan kunnen ze zo hun zwemkleren aan en in het badje zitten spelen en ik lekker pootje baden Verder wel wat gelezen maar vooral slechte nachten onthouden, balen!