april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

alyss is wakker na 3 kwartier :cool: dus wij zijn even weg naar de speeltuin!!

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Eten hier eet ze sóchtends 1 broodje, en tussendoor een cracker of een stukje fruit. dan smiddags 2 broodjes en tussendoor een koekje en dan natuurlijk avondeten.. Maar eten kan ze pff haaah

3. lautjuhhh

@nonnie veel plezier nog!

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zo, weer terug van de vk. Tobin lag net te slapen toen we weg moesten, maar die heb ik gewoon al slapend over gelegd in de mc en daar ligt ie nu nog in te slapen. Mijn moeder was gekomen om even op Ayla te passen, die nu net wakker wordt. LOL :D, we hoorden Ayla en mijn moeder zei gelijk "zal ik haar even uit bed halen?", hahaha, ja hoor mam, is goed ;). Was wel weer even leuk om de vk te zien. Ik vertelde dat ik nog steeds zo'n harde bult in mijn borst heb, waarvan we in eerste instantie vermoedde dat het een verstopt melkkanaaltje was, en ze raadde wel aan om even een afspraak bij de ha daarvoor te maken, gewoon voor de zekerheid.

5. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @ingrid: balen van de voorweeen vannacht!!

@eylem: lekker gefietst dus;)

@tm: balen van thobias die zo baldadig is. achh wat een lieverd is noa ook he! die zal jullie ook wel missen:(

@mermaid: groot gelijk dat je Tobin dan beneden laat slapen. balen dat Ayla zo jengelig is.

@chilleke: leuke schoenen hoor;)

@ingrid: pas je op met slapen in de zon!!

6. lautjuhhh

@mermaid idd even verstandig!

7. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    #2967 pamsie, 2 aug 2011
    Laatst bewerkt: 2 aug 2011
    @ikheid: zo jayden kan ook lekker eten;)

@nonnie: lekker alyss ff op bed en eerst heerlijk in het badje gespeeld. en nu ff lekker naar de speeltuin leuk hoor!

@lautjuh: jullie ook al lekker in het badje gespeeld.

@hier: Lotte slaapt wat meer nu ze ziek is zo'n 2,5 uur. dus die ligt nog lekker op bed. als ze wakker is straks ff naar de supermarkt.

8. MamaX

MamaX Niet meer actief

Zo, ik heb wel bijgelezen, maar ben zo moe dat er weinig is blijven hangen!

@ Quschke, ik wil wel PB (ben erg nieuwschierig) en hoe bevalt het nieuwe huis?

@ Slechte nachten... pff, heerst er iets ofzo!

@ Ingrid, hou je het nog een beetje vol? Kan me voorstellen dat je er echt klaar mee bent.

We hebben ook een erg druk weekend gehad. Vrijdagavond na de drama avond heb ik tot 4 uur mogen slapen, daarna heeft Xayla alleen maar liggen krijsen. Manlief was werken dus ik stond er alleen voor. gelukkig ging ze om 6 uur weer slapen, alleen was ik er toen overheen. Heb haar om 8.15 wakker moeten maken, ik moest werken en haar nog wegbrengen...
    Maar las dat er meer kindjes zijn die er last van hadden.
    Zaterdagavond hadden we vrienden te eten, dus die hebben xayla flink moe gemaakt. Die nacht is ze 1 keer wakker geweest, maar toen ging manlief er gelukkig uit!
    Verder zondag cakejes gebakken bij vrienden en gisteren naar de camping bij mijn schoonouders. Xayla vond het geweldig, die heeft het hele veld 10 keer rondgelopen. Ze zat te spelen met een ander kindje, maar dat kindje zat steeds gras tegen haar te gooien. Alleen Xayla vond het super grappig, ze kreeg er gewoon de slappe lag van, dus heb er maar niets van gezegd (totdat het kindje haar ging slaan dan!) Tegen de tijd dat we naar huis gingen was ze zo moe dat ze steeds omviel, maar wel steeds boos worden als we haar handje vastpakten of op wilden tillen.
    Die dame heeft echt een eigen willetje:
    Ik ben 1 en ik kan het alleen!!!

9. MamaX

MamaX Niet meer actief

O ja, heb trouwens ook nog wat stress gehad... het lijkt erop dat we een rechtzaak gaan krijgen met onze huurders. Zit er echt niet op te wachten (helemaal niet nu!!!)

@ Nonnie, las net je post nog even over een 2e baby, begrijp je helemaal! Lekker je eigen ding doen.
    Ik werd er dit weekend ook gek van, er zijn minimaal 12 mensen geweest die zeiden, wordt het bij jullie ook niet eens tijd! grrr.... laat ons dat zelf beslissen! en dan nog zou ik het ze niet vertellen...

10. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ Eylem, vind het sowieso knap dat mensen hier de ramadan volhouden. Vrienden van ons in indonesie doen het ook, maar daar gaan de zon om 17.30 onder en komt om 5u op, dan is het nog te doen. Hier in NL met de zomertijden zijn de dagen wel heel erg lang!

11. lautjuhhh

@mamaX wat balen het lijkt idd wel alsof het heerst de slechte nachten.. en wat balen van die rechtszaak.. wat is er dan allemaal die betaalde geen huur toch geloof ik?

@ hier manlief is aan het koken ;)

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mermaid, goed plan om toch nog even langs de HA te gaan dan

MamaX, haha, die 1 en ik kan het alleen die herken ik :)

Wij zijn weer thuis, zometeen eten maken, echt GEEN zin in met dit weer maar goed ik ben niet de enige in dit huis....was toch wel makkelijk toen ik nog alleen woonde, gewoon lekker een salade of een broodje uit de oven ofzo....:p

13. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ Lautjuh, die huurders waren vrienden van ons. Ze hebben een contract getekend voor een jaar en zeggen nu (na 8 maanden) op. Ze beweren dat het niet rechtsgeldig is, dus wij ze er niet aan kunnen houden.
    En nu gaan ze dreigen, dat ze, wanneer wij niet de sleuteloverdracht op 31 aug. probleemloos doen, ze ons gaan aanklagen wegens nalatigheid.
    Dus we hebben nu zoiets van bring it on, wij hebben getuigen dat ze zelf de fouten hebben gemaakt en ons niets verweten kan worden! Maar de stress die het met zich meebrengt, zit ik niet echt op te wachten...

14. lautjuhhh

@eylem hahaha ja koken hoort erbij he ;) ik heb een vent die houd van koken en het ziet als afsluiting van zn dag dus ik kook maar af en toe.. das echt geluk hebben ;)

15. lautjuhhh

@mamaX he geds nee das niks idd.. jakkes.. wel balend at j op zo'n manier moet ontdekken wat voor "vrienden" het zijn en hoe dankbaar ze jullie dus zijn NOT..

16. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ Lautjuh, ja is inderdaad klote. Hij was een goede vriend van ons (getuige op onze bruiloft), maar sinds die 2 bij elkaar zijn loopt het al fout. We hebben ze 2 keer gezien sinds Xayla's geboorte, waarbij ze misselijk werd, want ze kon niet tegen kwijl van kinderen! en op Xayla's verjaardag (ondanks de uitnodiging) konden ze niets laten weten...

17. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

mamax nou lekkere vrienden zeg

hier is ab al thuis en we eten patatjes en vanavond ga ik lekker naar me vriendin
    even lekker gezellig beppen
    morgen nog planning loos mssn savonds sporten met een andere vriendin

18. lautjuhhh

@mamaX wat moet dat klote voelen zeg ! de getuige op jullie bruiloft die jullie nu laat vallen1

@Tm veel plezier vanavond!

@hier net lekker gegeten. straks ff de keuken opruimen want is een puinhoop..

19. lautjuhhh

meiden wat een rust hier!!!

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier komt de vk rond negen uur even langs, ze is nu bezig met een bevalling maar ik zie inmiddels heul veul sterretjes en beetje hoofdpijn en als dat gebeurde moest ik bellen dus dat doen we dan maar netjes. Kan ze iig mijn bloeddruk meten en als dat gewoon is dan is het goed en kunnen we weer rustig slapen!

Deel Deze Pagina