@eylem: fijn dat Irem op bed ligt. @chloe: lekker hoor samen vakantie, lekker van genieten. @mermaid: ook lekkere plannen voor augustus. @eylem: oh hier nog heel graag een tattoo maar wel als we klaar zijn met kids. dan zou ik graag alle namen ergens ( weet nog niet waar willen)
@ tattoo, ik heb er al 2, maar zou er graag nog een willen op mijn voet. Liefst met een x erin en evt de eerste letter van een brusje
@nonnie: klinkt als een lekker maar ook druk dagje. veel gedaan @ingrid: suc6 morgen op het cb. en slaap lekker hopelijk lukt het een beetje. @lautjuh: slaap lekker @mermaid: schattig een egeltje
@hier: pff ik heb hier een babytje in me buik die gewoon in me kruis zit te trappen heel fijn gevoel maar niet heus.
@pams, nee dat klinkt niet erg comfortabel zeg maar @mamax, hoe is het nu met xayla? eet ze al beter??
goh wat een rust hier zeg!! net even een paar foto's van vanmiddag op hyves gezet maar ben toch blij dat ik kan foto shoppen, wnat ze had me toch drie blauwe plekken en een schram op der gezicht maar nu zie je der lekker helemaal niets van
@ nonnie, vandaag ging redelijk, ochtend een halve boterham, middag 1 snee en avondeten deed ze gelukkig heel goed (alleen de broccoli, dus het belangrijkste!) hoe is het met alys, haar verkoudheid al wat beter?
ZO..nu ben ik er ook echt!! Heb alleen tussendoor wat bij gelezen...en voor de rest lekker in tuin gezeten...was buiten gehangen en paneel gordijnen op gehangen! Ik heb 5 tattoo's. Op mijn schouder heb ik al bijna 14 jaar het chinese teken van de liefde. Op mijn enkel chinese teken van geluk. In mijn lies tribal met een roos ( die ondertussen door mijn veel afvallen en zwangerschap beetje verwelkt is) Dan van mijn heup tot aan bovenbeen een tribal met veel schaduw effecten en op mijn pols de naam van Justin. Na december komt op mijn andere pols ook nog een naam te staan. De meeste mensen halen het niet achter me uit dat ik zoveel tattoo's heb. De meeste weten het trouwens ook niet. De enige die echt zichtbaar is, is de naam van Justin. @mamax: je hebt pb!! @nonnie: als je nog meer zin hebt om onkruid te wieden....je bent altijd welkom in het zuiden
@ quschke, dankjewel! Ow en die zoek ik ook nog, iemand die onkruid komt wieden @ nonnie, als ik vragen mag, hoe was het gegaan met de bbq, en wat was je ongeveer pp kwijt? We zijn er denk ik uit. We doen op vrijdag 19aug eerst bbq met de familie en dan vanaf een uur of 8 vrienden wat drinken. Dan neemt mijn zusje xayla mee om daar te slapen, en hoeven wij niet zo op de tijd te letten! Wel eng, dat word de eerste keer logeren...
@mamx, ja ze was gisteren wat opgeknapt en snotvrij, maar vanmiddag was het weer raak, al 2 nachten zeer slecht geslapen dus hoop dat ze vanavond lekker slaapt dan zal ze mrogen al een heel stuk beter zijn wat fijn dat xayla wat beter heeft gegeten, sinds alyss ziek is gaat er amper wat in hier @miquschke, ik kom met alle liefde die nepplantjes eruit halen hoor
Ik ga maar eens slapen, lig al in bed. Heb een vreemd gevoel dat we vanacht bericht krijgen van ingrid. Laten we het hopen . Slaap.lekker allemaal! Xx
oh ja das waar ook, we waren totaal 70 euro kwijt en alles was op dus precies genoeg, als we nog 1 pakje worstjes hadden gehaald waren we ermee blijven zitten dus ik heb goed uitgekiend totaal waren er 15 man waarvan er 5 weinig eten en de rest veel