Ja, ik ga echt slapen! @ nonnie, kan ik je niet inhuren Lukt mij nou nooit, ik heb altijd teveel en het kost ook altijd teveel...
ik stuur je morgenochtend wel een pbtje of anders een mailtje moet je ven je mailadres smsen of pben, dan vertel ik in detail wat ik heb gehaald, waar ik het heb gehaald en hoe ik het klaar heb gemaakt
fijn dat er in ieder geval niets aan de hand is...maar goed dat je gebeld heb! hopelijk is je gevoel snel over!
Pfffff, wat een verschrikkelijk klote kut nacht . Tobin had om 23.00 uur gedronken en kwam vervolgens om 01.30, 05.00 en 06.30. Hij ging om 02.20 ook nog lekker huilen en om 05.30 uur ging dat vreselijke pleuriskind van de buren natuurlijk weer liggen krijsen. Ik stond echt op het punt om uit het raam te springen en heb nu verschrikkelijk zin om een potje te janken. Ik heb vannacht en vanmorgen al zitten janken, maar ik ben nog niet klaar schijnbaar. En Ayla is ook al wakker (was ze om 07.10 uur al), dus dat kan er ook nog wel bij, maar ze heeft echt even dikke vette pech, want ik heb nog ontzettend geen zin in haar gejengel, dus ze blijft maar lekker nog even liggen. Oh, en tot overmaat van ramp regent het hier al...zucht...terwijl ik echt nog even naar het postkantoor moet vandaag. Gatverdamme, waarom wilde ik ook alweer 2 kinderen....
dikke knuf en het komt wel goed schatje die dagen heb ik er ook echt tussen zitten !! en voel je niet schuldig ik doe het ook weleens nog even late liggen!!
mermaid..het komt gewoon door de oververmoeidheid! komt allemaal goed, maar snap dat je het even niet meer ziet zitten! DIKKE KNUFFEL! zo, goeiemorgen... ppfff weer het gevoel niet wakker te zijn ach we zullen de dag wel doorkomen
Thanx meiden! Ayla heeft inmiddels ontbeten en ik hoor nu Tobin, dus die ga ik maar eens uit bed halen en wassen en aankleden.
ach Mermaid toch ! En je doet het zo goed ! Echt waar respect hoor. Ik zit er met 1 kind soms al zooo doorheen. Vooral de periodes dat ze slecht slaapt. Zo slopend is dat ! En vergeet je hormomen niet die nog in je lijf zitten.. ! Echt komt goed. En je doet het super !
Vergeet niet dat je het supergoed doet meid, je voed twee kleine kinderen op hoor. Ohh meid, wat k*t nacht heb jij gehad zeg! Ff janken kan opluchten. Lekker eruit laten komen
HIer trouwens wel een goede nacht.. ( sorry ) maar wel laat was pas laat thuis. Druk op mijn werk en toen ik om 23u eindelijk richting mijn auto ging trof ik een cliënte aan in de bosjes bij mijn auto wat ik toch ook echt niet kon negeren.. En een beetje de bibbers, want kans dat ik vandaag meer hoor van mijn sollicitatie.. ik zou het " rondom woensdag" horen... duss..
Nogmaals thanx meiden, lief jullie reacties, dat doet me goed. @ Kris: Fijn dat je een lekkere nacht hebt gehad. Spannend dus vandaag, hopen dat ze je niet te lang in spanning houden. Ik bedacht me trouwens dat het natuurlijk ook best kan dat Tobin zo vaak kwam vannacht, omdat het gewoon hartstikke warm is op onze kamer...
Goedemorgen! @ Mermaid, gaat het weer een beetje? begrijp goed dat je er af en toe doorheen zit. Kom hier maar lekker spuien en huilen, dan kun je er weer even tegen. En zoals de anderen al zeiden, je doet het super goed, heb echt respect voor je! @ Kris, spannend sollicitatie! Ga voor je duimen! @ hier, wat een klote nacht... Xayla is ieder uur (tot 4 uur) wakker geweest. en om 7 uur stond ze weer klaarwakker in bed... Ze is vandaag bij mijn nichtje en het moment dat ze binnenkwam had ze al de slappe lach, dus dat zal wel goedkomen. Ben alleen bang dat ze straks zo oververmoeid is dat we weer een drama nacht krijgen...
kris, wat SPANNEND! ga voor je duimen! en client in de bosjes hahaha was die ontsnapt? of werk je op een open afdeling? mamax balen van je nacht! jeetje wat houd ze dat lang vol, tot 4 uur! jeetje nou net de makelaar gebeld, we gaan zaterdag om 10.30 uur weer kijken heb er nu al zin in
@ Chilleke, spannend! En ja, het is nogal een eigenwijze dame, als die iets in haar hoofd heeft... Ben benieuwd hoe ze dat later gaat doen. Tot nu toe heeft ze het nog nooit gewonnen!
morgen! mamax, balen van je nacht mermaid, gaat het weer? balen zeg chill, kan het niet komen omdat je te weinig eet nu dat je afvalt dat je daarom zo duf bent?? kris, fijn een goede nacht! en ik duim voor je! hier, sorry! JJJJJJEEEEYYYYYYYY een goede nacht! ze heeft gespookt van half 12 tot half 1 en daarna niet meer gehoord en nu net 10 minuutjes wakker!! alleen beetje jammer dat het regent