Oh nou, dan laat ik ze gewoon niet zien. Van die ballerina's ziet hij denk ik niet eens dat ik die nieuw heb, dus die kan ik zonder "problemen" gewoon aantrekken. Die andere bewaar ik wat langer en als ik ze dan aantrek en hij zegt "Huh, zijn dat nieuwe schoenen", zeg ik gewoon dat ik die al langer heb, maar nog niet heb aangehad .
zooo hier weer terug van de winkel marijn wat sneu van de krampjes mermaid ik weet precies wat je bedoelt alleen heb ik het andersom doordat noa zoveel aandacht vraagd laat ik thobias vaker alleen spelen deze hele week zit thobias niks anders dan op schoot en wil de hele dag met me kroelen
whahaha moet hier wel om lachen ik kan dat nu nog niet maar 1 deze dagen komt onze beste vriend hier het financieele plaatje op orde brengen want ergens gaat er bij ons wat mis! hun hebben minder inkomen en sparen veel meer en wij kunnen niet meer sparen dus hij gaat alles wat ik uitgeef op papier zetten en alle vaste lasten zo kunnen we precies kijken wat waar nou aan op gaat dus alles wat ik pin schrijft hij dus ook op dus dat wordt voor mij niks meer sneakie doen hahaha dit willen we doen zodat we dus meer kunnen sparen en volgend jaar een andere auto kunnen kopen en ik en ab hebben er allebij geen feeling voor
wat je niet hebt kan je niet uitgeven zo zie ik het maar, 1300 euro gaat heel snel als je nergens op let, maar zodra ik geld heb ben ik altijd te gierig om het uit geven
@ mermaid, haha, die is leuk! kan ik ook wel eens proberen Ik heb nu de afspraak moeten maken dat als ik nieuwe schoenen koop, ik er een oud paar voor weg moet gooien. Heb van de week even opgeruimt en 10 paar weg gedaan, in indonesie 6 paar nieuwe gekocht, dus heb er nog 4 tegoed @ TM, fijn dat ze alles op een rijtje gaan zetten. Wel herkenbaar, geld dat eruit vliegt en we niet weten waar! Wij hebben nu zelf alles op een rijtje gezet. Waren ook veel te makkelijk met even pinnen of tegen vrienden laat maar, zit wel goed! Nu dus alle vaste lasten en een vast bedrag per week om uit te geven. Nu kunnen we dus even zorgen dat we alles aflossen/sparen.
Ok, bijgelezen en nu is Gerodi wakker...... Even broodje eten, badderen en boodschappen doen... Btw, mijn raen moeten ook hoognodig gedaan worden, Nonnie!!!!!! Mermaid: altijd leuk schoenen in de uitverkoop! Marijn: wel goed op jezelf ook letten he!! Sterkte. Laters!!!!!!!!!!!!!!