we hadden er wel voor gespaard maar toch pats boem en het is foetsie we brengen samen 3000 eu binnen en soms houden we over en soms niet dus ergens gaat er wat fout en denk vooral bij mij maar ik wil heel graag volgend jaar een nieuwe auto dus het moet allemaal echt in zicht komen wat we uitgeven
en met boodschappen doen let ik wel weer heel erg op zo kopen wij direct 5 pakken melk voor heel de week en tussendoor hoef ik dus echt geeen boodschappen te doen tenzij ik iets vergeten ben maar mijn max bedrag boodschappen is 50 eu en ik zit daar altijd netjes in de buurt soms minder en soms precies 50 euro
wie helpt mij even?? bijgaand onze plantenbak in de keuken (is vorig jaar genomen) maar de plantjes leven nog alleen het mos was in eerste instantie te weinig en nu inmiddels verdord, dussssss wat is de oplossing?? nieuw mos? of zijn er nog andere opvulling tips wnat wil geen geld uitgeven aan extra plantjes eigenlijk (als het niet aners is doe ik het wel hoor) dus misschien hebben jullie nog tips??? ga ik nu even lappen in de hoop dat 1 van jullie een goede tip heeft
@nonnie misschien nieuw mos erbij..Ben niet zo van de planten ahah @ tm woooowww wat een geld ik wou dat ik dat uit kon geven maar goed opletten dus! @hier dinnetje is er dus reageer vluchtig lees wel mee
@ Nonnie: Sorry, geen groene vingers hier... @ TM: Nou, als jullie zoveel inkomen hebben moet je makkelijk kunnen sparen, dus ik denk ik niet zo verkeerd om eens goed naar jullie uitgavenpatroon te kijken.
nonnie: of van die bruine houtsnippertjes, die ook altijd bij orchideeen zitten... Gordijnen dicht.....dan wordt het wel erg donker hier in de woonkamer, ik heb zwarte vouwgordijnen......
goed idee thanks!! worden dan alleen wel veel houtsnippers aangezien de bak 20/30 cm diep is ja hier creme gordijnen dus dan blijft het licht @hier, nog 1 raam te gaan en dan is het binnen ook klaar
@ mermaid, ahhhh wat een schatjes! @ nonnie, sorry, hier ook geen groene vingers, maar misschien is het idee van de houtsnippers wel wat? die kunnen iig niet verdorren en dan heb je toch wat opvulling... zoiets: Houtsnippers naturel | Decoratiemateriaal | Woondecoraties Duke & Lady